Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved å gjøre oppdrag for dem. På kartet er det ikoner som ser slik ut:

 

600px-Norrishousemapac3.jpg

 

Noen av dem gjør at du får nye folk til Homestead (spesielt hvis man finner slike ikoner i byene eller Frontier) mens andre er tjenester du gjør for folk som allerede bor der. For hvert oppdrag man gjør for en person går han opp ett nivå. Oppdrag fra gatherers som gruvearbeideren, jegeren og de som henter trestokker gjør at man får flere råvarer innenfor deres felt, mens oppdrag fra artisans som snekkeren osv gjør at de kan lage bedre ting.

Lenke til kommentar

Hm...Den eneste måten jeg klarer å gå på er å skyte først eller skru av og på eagle vision, samt tilfeldig ellers. Finner ingen måte å velge om jeg vil gå, bare LT som skrur løping på/spurting ved å holde inne. Ser ut som en glitch, for A/B nede i høyre hjørne blinker nesten hele tida. Lockpicking er også glitcha har jeg merka, når jeg er ferdig spretter den tilbake til begynnelsen gang på gang. Funka etter noen forsøk med mus, med kontroller er det umulig.

 

Edit: Ser ut som om det er LT som er bugga på kontrolleren. Kobla til en annen og har ingen problemer med det.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Tipper jeg er en av de på forumet her som liker snikespill best men Assassins Creed er ikke et snikespill. Som Handsome Robert postet ovenfor her så mangler det sinnsykt mange elementer for at det skal være et snikespill. Men for meg var nok det "enkle" I spillet som ødela alt for meg. Vet AC serien har vært slik hele tiden men nå forventer jeg noe mer ..... Føles som jeg er en tilskuer I et autostyrt spill istedenfor å faktisk "spille". Slåssing med sverd, bue, rifler og hender er jo dritkult men ikke når alt er autostyrt for deg.

 

Helt enig!, Har til nå bare spillt 3-4 timer, men føles ut som jeg ser på en interaktiv film :S Kan vel knapt kalles et spill.. grafikken er heller ikke noe å skryte av (selv om jeg "spiller" med allt på max).

 

Håper det blir bedre etter hvert, men har mine tvil. Får se om jeg orker og se ferdig "filmen" en annen

dag..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har gamet, er ferdig med spillet.

 

Dere som mener det er som å se på en film; hva mener dere egentlig? Jeg synes ikke det er mer cutscener her enn i andre spill.

 

Jeg synes det er en del men ikke så mange.

Lenke til kommentar

Er jo sånn igrunn ganske mange cutsceen, men jeg synes dette faktisk er bra, er mange som overdriver over her ser jeg med at det er som å se en film. Ja det er endel cutsceen, men jeg synes hvertfall det er veldig morsomt å ha cutsceen for å få større dybde i historien. Greit nok at de kunne kuttet ut noen og gjort det mere spillerstyrt, men jaja, er fornøyd med selve spillet uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...