Gå til innhold

Assassins Creed 3 tråden


Anbefalte innlegg

Nå er jeg mildt sagt oppgitt og aldri så lite irritert. Jeg utforsket skogene rundt omkring og gjorde noen oppdrag, samlet fjær osv. Løp mot kanten av en høy fjellskrent og hoppet ut i noe som jeg trodde var sjøen, men under tåka skjulte det seg faktisk bare en gjørmete vei og der landet jeg. Nå sitter jeg fast i en endeløs "Desynchronisation" uten noen muligheter for å bruke "Fast travel" eller hoppe ut av Animus. Spilt i flere timer og samlet masse fjær, skatter og slikt. Nå må jeg begynne helt på nytt og enda så gøy spillet er, så er det vannvittig kjedelig.

Bonus riveting tale: I går skulle jeg klatre over et gjerde, men gjerdet forvandlet seg tydeligvis til en sprettert, siden jeg ble kastet opp i lufta og døde da jeg traff bakken. Dette er på PS3, har andre opplevd bugs i denne versjonen? Eventuelt på andre plattformer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv blitt kastet til himmels ja når jeg skulle over et gjerde. Spiller pc versjonen. Men ja som han sier over. Så saver nå spillet mitt automatisk når jeg plukker opp en fjær eller kiste etc. Ser en runding midt på skjermen, litt til venstre. Det gjelder i hvertfall pc versjonen. Min versjon sliter veldig med at når jeg vil ta autotravel til et annet kart så ja zoomer jeg ut og hele kartet er tomt.... Så kan ikke fast travle et eneste sted. Irritere noe utrolig....

Lenke til kommentar

Jeg plukket ikke opp en fjær da, jeg bare hoppet fra den kanten i god tro om at jeg skulle stupe ned i vannet. Det var tåke, så jeg så ikke at det ikke var noe vann der. Problemet var at når spillet lastet det inn igjen lå jeg på samme sted der jeg landet, halvbegravd i gjørme og bare fikk "Desynchronisation" om og om igjen.

 

De må ha hørt min fortvilelse, siden jeg fikk en update da jeg skrudde på spillet igjen nå og det ordnet problemet. Yay!

Lenke til kommentar

Finnes det virkelig bare 4 kart man kan kjøpe med oversikt over fjær? Tar jo uendelig med tid om man likevel må pløye gjennom hver kvadratmeter av de andre regionene... Det tar lang nok tid med kart, om man ikke skal bruke timesvis ekstra fordi de ikke legger ved kart man kan kjøpe.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Finnes det virkelig bare 4 kart man kan kjøpe med oversikt over fjær? Tar jo uendelig med tid om man likevel må pløye gjennom hver kvadratmeter av de andre regionene... Det tar lang nok tid med kart, om man ikke skal bruke timesvis ekstra fordi de ikke legger ved kart man kan kjøpe.

Tror jeg kjøpte betydelig flere kart enn 4 men..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant bare 4 til fjær, men det samme kan det være. Mangla visst bare 10 fjær, så da funka det med guide på nettet. I de foregående spillene fikk man alltids opp alt etterhvert, men her merker jeg at man må finne mye på egen hånd. En del events som dukker opp på steder som er utafor det som dekkes av viewpoints.

Lenke til kommentar

Overrasket over at folk er misfornøyd med AC3. Leste en lite flatterende anmeldelse på "Rock, Paper, Shotgun" som igrunn er det eneste nettstedet man kan stole på når det gjelder spill, men her bommet de totalt. Synes alt er bedre i AC3. Variasjonen i kampene er helt villt, spesielt hvis du bytter våpen midt i kamp, og bruker alt du har tilgjengelig.

 

Det "eneste" problemet er at spillet (til PC) lider av consolitis - du må veldig ofte bla mye i menyer for hver minste ting. 4 quickslots er litt lite når du har enda flere "våpen" på høyresiden enn på venstresiden.

 

Jeg har et problem med fortet helt sør-vest i villmarken. Etter å ha sprengt skjulet i luften, får jeg opp en rød secondary mission dot. Men jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre. Jeg har utryddet hele fortet, men klarer ikke å overta det.

Lenke til kommentar

Overrasket over at folk er misfornøyd med AC3. Leste en lite flatterende anmeldelse på "Rock, Paper, Shotgun" som igrunn er det eneste nettstedet man kan stole på når det gjelder spill, men her bommet de totalt. Synes alt er bedre i AC3. Variasjonen i kampene er helt villt, spesielt hvis du bytter våpen midt i kamp, og bruker alt du har tilgjengelig.

 

Det "eneste" problemet er at spillet (til PC) lider av consolitis - du må veldig ofte bla mye i menyer for hver minste ting. 4 quickslots er litt lite når du har enda flere "våpen" på høyresiden enn på venstresiden.

 

Jeg har et problem med fortet helt sør-vest i villmarken. Etter å ha sprengt skjulet i luften, får jeg opp en rød secondary mission dot. Men jeg har ingen anelse om hva jeg skal gjøre. Jeg har utryddet hele fortet, men klarer ikke å overta det.

Har du tatt ned flagget da? :p

Lenke til kommentar

Tja de to røde dottene på fortet er som regel en på våpenlageret og en på fortes kaptain. Så er kanskje han du mangler? Flagget blir som regel en grønn prikk å jage etter.

 

Men ja slutten er litt tragisk ja, minner meg mye om slutten i mass effect 3 jaja

 

Flagget er ikke tilgjengelig, og jeg har drept absolutt alle i fortet. Har gjort det tre ganger, uten at den røde dotten har blitt borte. Vanligvis har den en forklaring (som våpenlager eller kapteinen), men det står ingen info.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Hva synes dere om det nye "counter systemet"?

Jeg liker det godt, men man får kanskje litt vel god tid i slow motion. Dessuten åpner det muligheten for at flere fiender kan angripe samtidig, noe jeg synes de burde gjøre MYE oftere. Hvis du er stasjonær med 3+ fiender rundt deg, burde det bety at av og til flere enn to angrep samtidig, som igjen burde medføre at det var vanskeligere å kontre.

 

Det eneste som er utfordrende nå, er å huske å velge riktig kontring til de spesielle fiendene. Å trykke riktig knapp rekker du (nesten) alltid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

AC3 på Steam på PS3?

 

Ehmmm..? Hvis du skal ha AC3 på PS3 kan du få kjøpt Special Edition til rundt 499,- hos Lefdal.

Steam selger ikke spill på konsoll men på PC.

Lenke til kommentar

AC3 på Steam på PS3?

 

Ehmmm..? Hvis du skal ha AC3 på PS3 kan du få kjøpt Special Edition til rundt 499,- hos Lefdal.

Steam selger ikke spill på konsoll men på PC.

Trodde de hadde releasa steam på PS3 jeg? samtidig med Portal elns?

Går forøvrig ikke å kjøpe spill der sånn jeg har forstått det, bare steam klienten elns tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...