Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tips til hvordan jeg kan bli en bedre spiller? Putter omtrent kun på kontringer. Må lære meg å dribble bedre, og komme meg nærmere 16-meteren.

 

Holder du inne L1 (på PS3) når du sentrer, så løper han som sentrer, etter å han har avgitt pasningen. (Kronglete setning:P). Kjør noen av de pasningene når du har etablert deg i angrep, og når det kommer et godt løp gjennom forsvaret til motstanderen kan du holde inne L1 og trykke trekant, så chippes ballen over forsvaret. Kommer veldig ofte alene med keeper på den måten. :)

 

Takk, men dette var ikke nytt. Har spilt FIFA siden 2002, så er ikke så veldig dårlig, men jeg finner det vanskeligere å vanskeligere å spille i de nye versjonene..

Lenke til kommentar

Noen tips til hvordan jeg kan bli en bedre spiller? Putter omtrent kun på kontringer. Må lære meg å dribble bedre, og komme meg nærmere 16-meteren.

 

Holder du inne L1 (på PS3) når du sentrer, så løper han som sentrer, etter å han har avgitt pasningen. (Kronglete setning:P). Kjør noen av de pasningene når du har etablert deg i angrep, og når det kommer et godt løp gjennom forsvaret til motstanderen kan du holde inne L1 og trykke trekant, så chippes ballen over forsvaret. Kommer veldig ofte alene med keeper på den måten. :)

 

Takk, men dette var ikke nytt. Har spilt FIFA siden 2002, så er ikke så veldig dårlig, men jeg finner det vanskeligere å vanskeligere å spille i de nye versjonene..

Samme her. Hvis man spiller online må man være veldig god for å henge med de beste, og da må man terpe og terpe på teknikk og sette seg inn i hvilke lag som har spillere med kvaliteter man er ute etter. Jeg sliter maks mot mange online, men det er nok fordi jeg ikke orker å sette meg inn i alle spillerne og lagene og hvem som er best til hva.

Lenke til kommentar

Hvilke innstillinger spiller folk med her? Tenker da på assistanse.

 

Har stort sett spilt med standard-oppsettet de tidligere årene, men nå med skill games har jeg fått mer erfaring med manuell. Må si at spillet er mye mer morro å spille med manuell, i alle fall med skudd. Pasning går også, men inlegg har jeg ikke blitt helt vant til. Skuddene går oftere utfor og i stangen, men lettere å få ballen helt ut i hjørnene, istedet for rett på keeper. Og så er det mer tilfredsstillende å vite at jeg faktisk siktet der jeg scorte. Mer kontroll på pasningene har man også! :)

Lenke til kommentar

At det går å spille offline med en fyr du lager prøvde eg å si også, men du kan IKKE bruke denne fyren online.

 

Tror ikke helt vi er på linje nå.

 

Jo, fra fredag kan du tildele klubb-proen din en klubb (feltet som i øyeblikket er låst i redigeringsbildet på proen) slik at du kan trene ham opp ved å spille offline kamper slik at bragdene du oppnår offline selvsagt også er der når du spiller online på klubbkamper. Ref EA Norge.

Nei. Fordi du må ha TO pro'er. En til offline og en til online. De bragdene du får på den offline proen din følger IKKE med på fyren som du må bruke online.

 

EDIT: ah, mye surr her. Ser hva du mener nå, men eg mener fortsatt det er slik at bragdene du oppnår med den offline proen din følger ikke med/over på den online proen, av den enkle grunn at folk ikke skal kunne "cheate" seg til bragder offline for så å gå online med samme fyr og være konge på haugen.

LOL, Harlekin hadde jo snakket med EA sier han, da er det nok mulig å spille offline også online med samme PRO..

 

Hvordan ble det med dette egentlig? Har ikke sjekket det selv.

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Flere enn meg som opplever noe etterslep i online kamper? Ikke lagging, men det virker som det henger litt etter hvis dere skjønner.

 

Er alltid en befrielse å gå tilbake til singleplayer/lokal multi, ting flyter SÅ mye bedre! Derfor ender jeg ofte opp der igjen :)

Lenke til kommentar

I går var kvelden.

 

Etter tre-fire forsøk på en friendly med en på forumet her ga jeg opp og prøvde Seasons. Disconnectet på første forsøk, prøvde igjen og spillet hang seg. Restarta, etetr at Sony skal ha en sånn filecheck som tar 5 minutter, og spillet henger i arena. Restarta, prøver igjen, kommer til kampbildet, er Manchester United og disconnecter. Prøver ENDA en gang og får random disconnects.

Spiller Tokyo Jungle og unlocker en katt før jeg blir dratt mot Fifa igjen.

Prøver forsiktig Seasons nok en gang og det funker. Taper 2-0. Faens drittspill!

 

table_flip_flipping_rage_face_meme_poster-r178e62e5ca3545aea21aab9c814d5d41_jih_400.jpg?bg=0xffffff

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1 ting jeg har lurt litt på; Har nå spilt 45-50 kamper online i sesong modusen og jeg møter bare Real Madrid og Bayern Munchen. Har spilt 2 kamper mot Chelsea, 2 mot PSG, 3 mot City og resten mot de to førstnevnte. Hvorfor møter jeg ikke Barcelona, Arsenal, Milan, Juventus, etc? Jeg spiller som United.

 

Enten fordi det bare er Real Madrid og Bayern Munchen fansboys i Fifa, eller så er onlinemodus fremdeles ødelagt i Fifa 13. I tillegg til en veldig ustabil onlinedel får jeg av en eller annen grunn opp spillerne til La Galaxy på Tromsø IL.

Lenke til kommentar

I forhold til FIFA 12 hvor jeg kun spilte 4-2-3-1 og 4-3-3, har jeg ikke fått til en dritt med de formasjonene i FIFA 13. Med 4-1-2-1-2 gikk det derimot mye bedre, og tror at 4-5-1 også kan bli en slager.

En ting er veldig snodig, det er at det alltid er jeg som spiller på hjemmebane i H2H seasons. Er i min tredje sesong og har fortsatt tilgode å spille på bortebane.

 

Skill games er forøvrig egentlig bare noe skit, for nå det kryr av "frisparkeksperter" i forhold til hva det har gjort i tidligere utgaver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...