Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regelen burde være enkel. Disconnecter du, uansett grunn, så vinner den andre automatisk. Og det burde ikke være noen leave%, siden straffen for å leave er tap. Synes det er greit å kunne leave når man ligger under 5-0 liksom.

 

Det er kjipt gjort.

Hvorfor det? Tid er det man har minst av. Jeg har ikke noe imot om folk disconnecter når jeg leder. (såfremt spillet ikke er idiot og nuller kampen feks.) Men det må være lov å stole på at spillet gjør som det skal.

 

Hvorfor det er kjipt? Du ødelegger for andre som har lyst til å spille FIFA-kampen ferdig. Enig med Snurreleif her. Hvis man ikke klarer å bite tennene sammen og spille ferdig kampen så har man ingenting online å gjøre.

 

Så om du scorer det sykeste målet du har scoret, men får ikke lagret pga han leaver. Så er det ok?

Lagrer aldri mål uansett, så ja, det synes jeg er helt ok.

 

Det kan hende han som lekte med deg online gjerne ønsker å lagre det.

Lenke til kommentar

Etter din mening så har man ikke det. Heldigvis er det ikke du som bestemmer hva alle andre skal gjøre på et spill de har kjøpt for sine egne opptjente penger. Det finnes options som du kan velge for å minimere sjangsen for å møte en som Disconnecter, hvis det er ønskelig.

 

Heldigvis, ja. Valg du for øvrig ønsket å fjerne (DNF%). Jeg er glad jeg hovedsaklig slipper å møte elendige tapere på nett. Forresten, fint sitat av Sartre.

Lenke til kommentar

"moderatorstua" betegner ikke alle moderatorene, bare deg innenfor begrepet moderator.

 

Elendige tapere og dårlig tapere impliserer to forskjellige ting også. Men, jeg lar det ligge, vil ikke havne under banhammeren. du har rett, jeg har feil. Alle som disconnecter er elendige tapere uten noen rett til å spille Fifa 13 Online.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Burde skjønt at noe var litt muffens da Nowich ville ha meg... når jeg kom dit ser jeg at de står med ett poeng på 8 kamper :p

Hehe :p ja de ligger langt nede hoss meg også, jeg spiller på Aston Villa og vi vant 4-1 mot Norwich :p

 

Gikk til A.Villa etter 0 spilte kamper for TIL :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Fin generalisering av "moderatorstua" (hva det nå enn er) selv. Det er da helt legitimt å hevde at folk som avslutter kampen når de ligger under er dårlige tapere.

 

Helt enig. Er bare tåpelig å skulle quitte som en liten drittunge bare fordi en ligger under med 4, 5 eller 6-0.

 

Det finnes ALLTID folk som er bedre enn seg selv, har man det i bakhodet så burde man klare seg greit. Og det er tross alt bare ett spill, og tåler man ikke å tape burde man heller ikke våge seg på å spille og ihvertfall ikke online.

Lenke til kommentar

@Hansoen: Jeg kan være enig i at det er en nyanseforskjell der, og jeg kunne sikkert med fordel uttrykt meg mer edruelig. Det kan jeg ta på min kappe. Det at jeg er moderator forandrer ikke det faktum at jeg - på lik linje med alle andre - kan dele mine meninger så lenge jeg ikke bryter retningslinjene. (Og hvis du mener jeg gjør det, så er det for øvrig bare å rapportere innlegget mitt. Jeg er på ingen måte unntatt reglene.) Vi kan gjerne ende diskusjonen. Jeg har bare et helt annet syn på saken enn det du har, og for meg er det å disconnecte online like dårlig som å avslutte spillet når jeg spiller med en venn offline. Lite elegant å trekke frem "banhammeren". Det er vel ingenting som tyder på at du har hatt noe å bekymre deg for der.

Lenke til kommentar

Burde skjønt at noe var litt muffens da Nowich ville ha meg... når jeg kom dit ser jeg at de står med ett poeng på 8 kamper :p

Hehe :p ja de ligger langt nede hoss meg også, jeg spiller på Aston Villa og vi vant 4-1 mot Norwich :p

 

Gikk til A.Villa etter 0 spilte kamper for TIL :p

 

Spilte nettopp mot Villa og vant 1-0! Jeg startet hos VIF, men jeg tror noe var galt fordi jeg fikk beskjed om at jeg var tatt ut til kampen, men måtte simulere alle. Spilleren min var ikke på banen heller. Jeg gikk så til Nowich hvor jeg er jevnlig i startelleveren :)

 

Må si at jeg er positivt overrasket over VP-modusen hittil. Nå er det litt vanskelig å si siden jeg er på et temmelig dårlig lag, det blir noe annet når jeg kommer meg høyere opp.

Lenke til kommentar

@Hansoen: Jeg kan være enig i at det er en nyanseforskjell der, og jeg kunne sikkert med fordel uttrykt meg mer edruelig. Det kan jeg ta på min kappe. Det at jeg er moderator forandrer ikke det faktum at jeg - på lik linje med alle andre - kan dele mine meninger så lenge jeg ikke bryter retningslinjene. (Og hvis du mener jeg gjør det, så er det for øvrig bare å rapportere innlegget mitt. Jeg er på ingen måte unntatt reglene.) Vi kan gjerne ende diskusjonen. Jeg har bare et helt annet syn på saken enn det du har, og for meg er det å disconnecte online like dårlig som å avslutte spillet når jeg spiller med en venn offline. Lite elegant å trekke frem "banhammeren". Det er vel ingenting som tyder på at du har hatt noe å bekymre deg for der.

 

Heldigvis kan jeg gjøre som jeg vil. DC 1/20 kamper ser jeg fortsatt ikke på som noe problem. Og poenget går vel egentlig begge veier; Tåler du ikke at folk disconnecter, så har du vel strengt tatt ingenting å gjøre online, da sjangsen er relativt mye større for at motstanderen din forsvinner, i motsetning til å spille solo/mot kamerater i stua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...