Gå til innhold

Samsung Galaxy S III er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2,4x mer pixler, men samme GPU?? Takk, men neitakk.

Alikavel grisebanker kraften i fra CPU'en og GPU'en i Galaxy S III Tegra 3 sønder og sammen i følge de testene som er ute nå.

Det spørs vel hvilke tester man ser på...

 

Begge to blir uansett "banket sønder og sammen" for å sitere deg selv av GPU i Apple A5 som er over 1 år gammel nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trådløs lading blir litt stress når du vill bruke mobilen mens den lader , verfall med restrikjonene samsung har på under 10 % batteri, ringe, lese meldinger går så jeg kommer nok til å lade den med kabel

ja du kan bruke handsfree men det er en minus

 

edit:

beklager eventule skrivefeil har ikke briller på

Endret av Panzerhansa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes den så veldig snasen ut jeg. LItt for rundt i kantene var den, spessielt tydelig var det nederst. Men bortsett fra det synses jeg den så fin og stilfull ut.

 

Spesfikasjonsmessig skuffer den heller ikke, var vel omtrent som forventet på hovedpunktene. Noen artige og noen nyttige funksjoner også! Er derimot redd for at skjermen blir altfor stor for det jeg ønsker meg i en telefon, tror det fort kan bli upraktisk.Har uansett ingen tanker om å oppgradere fra min S2, da så langt gjør at jeg trenger å gjøre kjapt og helt knrikefritt.

Endret av epqr
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trådløs lading blir litt stress når du vill bruke mobilen mens den lader , verfall med restrikjonene samsung har på under 10 % batteri, ringe, lese meldinger går så jeg kommer nok til å lade den med kabel

ja du kan bruke handsfree men det er en minus

 

Veldig godt poeng det der egentlig

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Noe mange alt har bemerket er hvor lite avstand det er mellom rammen og de trykkfølsome knappene i bunn. Et svært lett å aktivere ved uhell. Dette ser jeg på som en ganske betydelig designfeil.

 

Spørs jo helt hvordan de har implementert det i praksis, det er ingen uoverkommelig teknisk oppgave å skille mellom trykking, og håndflater som kommer innpå pga holding.

 

AtW

Lenke til kommentar

Syntes faktisk at det er bra Samsung tar litt etter Apple. Apple skiller seg ut fra resten og har lenge levd på godt rykte og overdrivelse. Nesten litt artig å se på samsung presente sine ting som rene revolusjonene de også.

 

Med litt godvilje gir jeg det showet der en svak treer. Fra teaserne og hele veien ut så var det for mye som ble for dumt og som ikke ga noe solid inntrykk eller var særlig overbevisende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er spent på hvilke varianter som kommer til Norge. Tror neppe vi får både 16, 32 og 64 gb hit. Er det forresten også bekreftet at den har støtte for microSD? 50 gb dropbox er jo uansett bra. Hva med simkort? Vanlig eller micro?

 

microSD opp til 64gb og vanlig SIM.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...