Gå til innhold

Samsung Galaxy S III er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes designet er helt ok. Ganske fint og gjennomtenkt design, men kanskje litt "kjedelig". Personlig mener jeg ikke mangelen på metall eller kraftigere materialvalg er noe stort problem. SII er på mange måter svært solid, tross tynn plast.

 

Men jeg venter nok til utpå høsten og ser hva apple hoster opp på mobilfronten før jeg kjøper ny mobil.

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

"SII fikk tyn for at den var skranglete og av plast."

Hvor har du det fra?

"While the Galaxy S2 will certainly fit into the tightest jeans pocket, the compromise is build quality - the body just feels cheap and uninspiring. Things don't improve when you remove the wafer thin back to insert a sim - we’d be seriously worried about snapping it."

 

 

Du har jo ikke riktig bilde engang

*bilde av SIII*

[...]Wave 3 har i min mening mye penere design[...]

 

samsung%20wave%203%20s8600%20manual.jpg<- Wave 3

 

 

 

 

 

SII fikk tyn for at den var skranglete og av plast.

Pfft. I materialvalg er den jo en langt mer avansert telefon enn f.eks. iPhone 4. Å kalle bakdekselet (som tåler nesten hva som helst) for 'plast' er vel en grov forenkling.

Det kan godt hende at den er avansert, men dekselet er tynt og knirkete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke spesielt imponert, men heller ikke overasket. grusomt langtekkelig foredrag om den nye telefonen er det i allefall. Hadde sett for meg at de kom litt lenger med å dekke hele fronten med skjerm, men jaja. masse kant er fortsatt ikke til å unngå.

 

har ikke denne noe å ta one x på utenom et større batteri så kommer den fort til kort ja. liker godt at produsentene har fått opp farta på kamera i det minste.

 

Huawei Ascend Dquad blir nok kanskje et bedre valg, vi får se hvor grym den egentlig er om Huawei får ut fingeren. Blir nok ikke noe utbytte av min galaxy note før det kommer noe med merkbart bedre kamera uansett. men er fint å se teknologien tar fremskritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"A perfect mix between nature and technology. Truly made for humans"

Tror jeg blir kvalm. Skulle tro det var en parodi? Har de virkelig sniffet så mye gass fra smeltet plast at de tror de har oppfunnet hjulet hjulet på nytt?

Har ikke hver telefon opp gjennom tidene vært laget for nettopp mennesker? Blir så dumt å ha dette som ypperste salgsargument.

 

Ja, den ser snasen og teknologisk nyskapende ut, men lovprisningen vil jo ingen ende ta

  • Liker 5
Lenke til kommentar

lol, pentile. Kos dere med synlige piksler

 

Heller synlige pixler enn å måtte sitte med et forstørrelsesglass for å kunne se noe som helst på mobilen (hint: iPhone 4 / 4S).

 

Ja, dette kommer i fra en som nylig gikk over til Samsung Galaxy Note.

 

Du skal slite litt med å se pixlene på en Galaxy Note med å bruke den normalt.

 

Utenom det, så tror jeg mye av disse nye software featurene som kommer til Samsung Galaxy S III vil bli portert over til Samsung Galaxy S II og Note.

 

Trådløs lading og NFC blir noe Galaxy S III kun får da.

 

Designet var helt ok. Var ikke noe voldsomt bra da, så designet er ikke nok for å skifte fra Galaxy S II / Galaxy Note til Galaxy S III.

 

Men siden jeg har en Galaxy Note nå, så tror jeg det ikke er verdt å gå over til Galaxy S III. Det eneste Galaxy S III har over en Galaxy Note er trådløs lading, NFC og bedre CPU og GPU.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...