Gå til innhold

Samsung Galaxy S III er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"A perfect mix between nature and technology. Truly made for humans"Tror jeg blir kvalm. Skulle tro det var en parodi? Har de virkelig sniffet så mye gass fra smeltet plast at de tror de har oppfunnet hjulet hjulet på nytt? Har ikke hver telefon opp gjennom tidene vært laget for nettopp mennesker? Blir så dumt å ha dette som ypperste salgsargument.Ja, den ser snasen og teknologisk nyskapende ut, men lovprisningen vil jo ingen ende ta

 

Tenkte det samme til jeg kom på iSheep's phun'en i teaser'n dems forleden. SGS3 derimot er laget for mennesker:p

Lenke til kommentar

Må si jeg også er litt skuffet. Først til lanseringen; så på streamingen, det var nesten litt flaut, de skryter av den med tomme ord. Også var det nesten ikke applaus heller :p

 

Designet er så som så, jeg syns det kunne vært mye bedre. Og hvorfor har de fortsatt en meny-knapp på bunnen? Den skulle ha blitt byttet med en multitask-knapp.

 

Dyr var den også, rundt 5300 kr. Tror nok jeg holder meg til min S2 en stund til.

Hjemstasten er multifunskjonstast. Hold inne denne

Lenke til kommentar

Designmessig så den ganske jævlig ut på de første bildene, men på handsonklippet så den faktisk veldig pen ut.

 

Når det kommer til specs er det jo absolutt ingenting å klage på, og trådløs ladning. Blir nok et bytte av mine gamle S.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

HTC One X forblir uovervinnelig!

 

Ja helt til man ser på hva som faktisk er i telefonen.kan bytte batteri, kan ha ekstra minnekort og på toppen mer intern lagring. I det hele tatt, SGS3 ligger ett hestehode foran konkurrentene. Ikke mye, det er rikelig med teknologi som kan presses inn enda, men så skal det masseproduseres også. SGS3 har nok blitt forbigått opptil flere ganger når jeg skal bytte mobil om ett par år...

 

Det er rikelig grunnet til å velge SGS3 over One X, designet er ikke ett av dem. Nå likte jeg ikke One X designet spesielt heller, den beste pakken fra HTC i denne omgang mener jeg er One S.

 

Nå får man følge med litt og se at det ikke er noen feil slik som GPS på SGS. SGS2 ble jo mye en suksess fordi det var en solid mobil mer enn en direkte revolusjon da den kom.

Lenke til kommentar

Synes telefonene begynner å bli for store. Solgte en HTC One X nå i kveld pga. at jeg synes den ble for stor. Og denne er jo hakket større enn One X. Hadde S2, og den var akkurat passe synes jeg.

 

Det er et rimelig lite hakk større... Mindre i faktisk volum...

 

 

 

Dimensions

 

SGSIII: 136.6 x 70.6 x 8.6 mm Volum: 82,9 cm2

 

HTC1X: 134.4 x 69.9 x 8.9 mm Volum: 83,6 cm2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...