Gå til innhold

Samsung Galaxy S III er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plastic fantastic much? Hva skjedde med å lage telefoner i metall? Er det bare Nokia som klarer å lage telefoner som ikke faller fra hverandre om du holder dem feil?

 

 

 

Det som skjedde var at plast er ett bedre materiale, og metall stort sett appellerer til folk som er mer opptatt av at telefonen skal føles solid, enn at den faktisk er solid..

 

AtW

Man skulle tro du hadde en personlig vendetta mot metall. Samsung og andre android produsenter spyr jo ut plastikktelefoner, så du kan velge å vrake i mobiler. Så selv om at noen ønsker å se metall brukt i toppmodellen til Samsung så er det jo sikkert mulig for Samsung å gjøre dette og samtidig passe på at de tåler mye. En eller annen metallmobil kunne jo vært en fin avveksling.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke all denne klagingen på utsende. Er som at personen som kjøpte "Skrik" klager på rammen på bildet. Hvem bryr seg? All mobiler på markedet i dag er det minimal forskjell på. Alt som er viktig er innmaten og skjermen. Alt annen er for metrosexuals...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

[Det kan godt hende at den er avansert, men dekselet er tynt og knirkete.

Jeg har hatt en S2 i snart et år nå og ikke hørt et eneste knirk ;)

 

Bakdekselet kan forøvrig brettes omtrent i 2 og gjenopptar formen når man slipper det. Et langt mer hi-tech materiale enn vanlig plast eller glass med andre ord.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Må si jeg også er litt skuffet. Først til lanseringen; så på streamingen, det var nesten litt flaut, de skryter av den med tomme ord. Også var det nesten ikke applaus heller :p

 

Designet er så som så, jeg syns det kunne vært mye bedre. Og hvorfor har de fortsatt en meny-knapp på bunnen? Den skulle ha blitt byttet med en multitask-knapp.

 

Dyr var den også, rundt 5300 kr. Tror nok jeg holder meg til min S2 en stund til.

Lenke til kommentar

Jeg liker faktisk designen veldig godt, men jeg forstår at folk er skeptiske. Det er nok som første gangen jeg åpnet Nexusen og tenkte "hva pokker er det jeg har kjøpt meg nå" etter 10 år med firkanta mobiltelefoner. Tok derimot ikke lang tid før jeg ble stormforelsket i desginen den gang, og jeg liker allerede hva jeg ser på SIII -

  • Liker 1
Lenke til kommentar

og kan dere virkelig se at det er pentile????

 

Jeg klarer ikke å se at det er pentile skjerm på min Galaxy Note.

 

Jeg må ty til forstørrelsesglass og se veldig nært på ting på skjermen om jeg skal kunne klare å se at det er en pentile skjerm.

 

Ellers så kan dere se og lese om pentile skjermen på Galaxy Note mot Galaxy S II sin skjerm her.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Denne telefonen had me at trådløs lading og stemmestyrt snooze.

 

Designet var greit nok, men kunne ikke brydd meg mindre. Jeg kjøper den ikke for å se på bakdekslet, og har heller ikke en trang til å vise alle rundt meg hvor "fancy og fin" telefonen min er. Det overlater jeg til disse gutta:

 

queereye.jpg

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Skjønner ikke all denne klagingen på utsende. Er som at personen som kjøpte "Skrik" klager på rammen på bildet. Hvem bryr seg? All mobiler på markedet i dag er det minimal forskjell på. Alt som er viktig er innmaten og skjermen. Alt annen er for metrosexuals...

+1

 

Fatter heller ikke at folk henger seg opp i den fysiske 'innpakningen'. For meg er forholdet mellom vekt og størrelse langt viktigere. Så lenge skjermen er god kan resten omtrent se ut som det vil for min del (med unntak av selvlysende rosa kanskje - ikke at det hadde spilt noen stor rolle - har hatt et eller annet slags eksternt deksel på alle mine telefoner de siste 5-6 årene uansett) :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...