Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

 

 

Når jeg var warrior fikk jeg sånn kjedelig totem som ulitamte, tok lang tid å få den opp, og var elendig da fienden altid gikk ut av totem sonen,

 

 

Er da mer enn én ultimate å velge mellom da.

 

 

Ikke på den skill linen jeg tok

 

 

Du kan bruke flere skill lines samtidig da ;) Tar ikke lange stunden å levle en opp til lvl 12 så du får ult. Dessuten har du ult i World, Fighters Guild og Mages Guild også som du kan bruke, så du har minst 6 å velge imellom. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Når jeg var warrior fikk jeg sånn kjedelig totem som ulitamte, tok lang tid å få den opp, og var elendig da fienden altid gikk ut av totem sonen,

 

 

Er da mer enn én ultimate å velge mellom da.

 

 

Ikke på den skill linen jeg tok

 

 

Du kan bruke flere skill lines samtidig da ;) Tar ikke lange stunden å levle en opp til lvl 12 så du får ult. Dessuten har du ult i World, Fighters Guild og Mages Guild også som du kan bruke, så du har minst 6 å velge imellom. :)

 

 

Så de "aktive" skilssene i fighers osv er ulitmate? står ikke noe om det

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Når jeg var warrior fikk jeg sånn kjedelig totem som ulitamte, tok lang tid å få den opp, og var elendig da fienden altid gikk ut av totem sonen,

 

 

Er da mer enn én ultimate å velge mellom da.

 

 

Ikke på den skill linen jeg tok

 

 

Du kan bruke flere skill lines samtidig da ;) Tar ikke lange stunden å levle en opp til lvl 12 så du får ult. Dessuten har du ult i World, Fighters Guild og Mages Guild også som du kan bruke, så du har minst 6 å velge imellom. :)

 

 

Så de "aktive" skilssene i fighers osv er ulitmate? står ikke noe om det

 

 

Ikke alle, men det er en ult for hver skill line der.

 

Soul Magic treet har Soul Strike som ultimate.

Vampire har Bat Swarm.

Werewolf har Werefolf Transformation.

Fighters Guild har Dawnbreaker.

Mages Guild har Meteor.

 

Under Alliance War har Assault "War Horn".

Support har Barrier.

 

Også har alle klasser 3 ultimates hver. Så du har totalt 10 ultimates å velge imellom, og du kan bruke 2 - altså en på hver skillbar. Eneste er at du ikke kan ha Bat Swarm og Werefolf Transformation - fordi du ikke kan ha Vampirism og Lycantropy samtidig.

Lenke til kommentar

Lastet ned en map addon for skyshards. Vart en liten tur tilbake i noen zoner. Trodde jeg hadde utforsket godt nokk men manglet 2-3 skyshards i 2 zoner.

 

Var veldig redd for at jeg ikke kom til å få nokk skillpoints når jeg har 4 crafting proff, men har ingen problemer med skillpoints. Bank/inv/peng derimot...

Lenke til kommentar

Lastet ned en map addon for skyshards. Vart en liten tur tilbake i noen zoner. Trodde jeg hadde utforsket godt nokk men manglet 2-3 skyshards i 2 zoner.

 

Var veldig redd for at jeg ikke kom til å få nokk skillpoints når jeg har 4 crafting proff, men har ingen problemer med skillpoints. Bank/inv/peng derimot...

 

Juks å fanteri! :D

 

Gå inn på achievments og under Skyshards. Der får du hint til hvor dem forskjellige er i dem forskjellige områdene.

Lenke til kommentar

Andre som sliter med buggy combat. hadde dette problemet noen ganger med warrioren min, men har det mye mer med duel wielderen

 

Noen ganger i combat slutter jeg å angripe, nesten som jeg har blitt dazed, men er ikke det, ingen angrep funker dette drepte meg mange ganger, og fant ut at den eneste måten fikse det på er å fort trykke esc og så tilbake da er jeg fri til å angripe igjen, men det sekundet det tar kan ta livet av meg spesielt mot bosser.

Lenke til kommentar

 

 

Når jeg var warrior fikk jeg sånn kjedelig totem som ulitamte, tok lang tid å få den opp, og var elendig da fienden altid gikk ut av totem sonen,

 

 

Er da mer enn én ultimate å velge mellom da.

 

 

Ikke på den skill linen jeg tok

 

 

Velger du bare class skills fra en gren? Jeg fokuserer mest på den grenen av Dragon Knight som gir med bedre rustning, men bruker mest ultimate fra et annet tre (setter et banner i bakken, husker ikke navnet) siden Dragon Leap (tror jeg den heter) bugget seg hele tiden, men var heller ikke like bra for en tank.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Når jeg var warrior fikk jeg sånn kjedelig totem som ulitamte, tok lang tid å få den opp, og var elendig da fienden altid gikk ut av totem sonen,

 

Er da mer enn én ultimate å velge mellom da.

 

Ikke på den skill linen jeg tok

 

Velger du bare class skills fra en gren? Jeg fokuserer mest på den grenen av Dragon Knight som gir med bedre rustning, men bruker mest ultimate fra et annet tre (setter et banner i bakken, husker ikke navnet) siden Dragon Leap (tror jeg den heter) bugget seg hele tiden, men var heller ikke like bra for en tank.[/quote hba er warrior i eso?

Lenke til kommentar

 

Lastet ned en map addon for skyshards. Vart en liten tur tilbake i noen zoner. Trodde jeg hadde utforsket godt nokk men manglet 2-3 skyshards i 2 zoner.

 

Var veldig redd for at jeg ikke kom til å få nokk skillpoints når jeg har 4 crafting proff, men har ingen problemer med skillpoints. Bank/inv/peng derimot...

 

Juks å fanteri! :D

 

Gå inn på achievments og under Skyshards. Der får du hint til hvor dem forskjellige er i dem forskjellige områdene.

 

 

Tiltak or arbeid :p

 

Skal snart starte på ei ny zone nå så da kommer jeg til å slå av skyshard addon før jeg nesten er ferdig med zona. Liker å utforske, men må være litt effektiv :)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...