Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Det er en til slik jernfarm på serveren som er akkurat lik, var en dude som viste meg på map tidligere her en dag.. Nå finner jeg den selvsagt ikke :p Men om noen kan finne ut hvor den er kan du jo teste den, funker den er det byggefeil på vår..

 

Nifs her, det var sikkert vår. Den befinner seg sørøst for Fossvik, bare å kjøre på om du vil teste den ut. :)

Har prøvd å kjøre den i gang selv (det var ikke jeg som bygde den), uten hell. Usikker på om jeg gjorde noe feil eller om den faktisk ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det er en til slik jernfarm på serveren som er akkurat lik, var en dude som viste meg på map tidligere her en dag.. Nå finner jeg den selvsagt ikke :p Men om noen kan finne ut hvor den er kan du jo teste den, funker den er det byggefeil på vår..

 

Nifs her, det var sikkert vår. Den befinner seg sørøst for Fossvik, bare å kjøre på om du vil teste den ut. :)

Har prøvd å kjøre den i gang selv (det var ikke jeg som bygde den), uten hell. Usikker på om jeg gjorde noe feil eller om den faktisk ikke fungerer.

 

Aha, skal få svele til å kikke på den når/ om han kommer tilbake

Lenke til kommentar

Har fått til jernfarm nå :) Har den på plotten min, og tester ut forskjellige variasjoner.

Den er jævlig kjekk, bare 10x10, og veldig billig å lage. Men den er litt treig for øyeblikket, driver og tester variasjoner av den nå da.

 

Men hva er egentlig radiusen på hva som er loadet på serveren? 

Det må være 66 blokker mellom hver village, og da tenkte jeg om det kunne være mulig å lage kanskje 4 stykker.

Men hvor må jeg da stå, for at alle skal være aktive? Hvor stor er den radiusen rundt spilleren som er aktiv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

hmm.. ferdig?

 

.. La oss scrolla tilbake og se .. post nr. 1 :p

 

 

 

 - Notistavle:

Den sannsynligvis største muren du har sett i Minecraft.
Pågår: ??.??.??? - ??.??.????
Mål: Et monument hvor vi kan åpne flere public mobgrindere.
Hvor: Dragbitur-portalen. You cant miss it. Instruksjoner står der.
 
Endret av Itek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...