Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe autoutdeling eller noe sånt styr. Så lenge du ikke bygger rett oppå/under der noen andre allerede holder på eller på en annen måte plager noen så kan du bygge hvor enn du vil. De fleste er helt greie på å bygge ilag.

 

Hva heter du ingame btw? Vi har nemlig ikke en "whitelist", men folk med grønne/blå navn kan gi deg byggerettigheter utenfor gjesteverdenen - så å vite hvem du er hjelper når vi møter deg :p

Lenke til kommentar

Ikke noe autoutdeling eller noe sånt styr. Så lenge du ikke bygger rett oppå/under der noen andre allerede holder på eller på en annen måte plager noen så kan du bygge hvor enn du vil. De fleste er helt greie på å bygge ilag.

 

Hva heter du ingame btw? Vi har nemlig ikke en "whitelist", men folk med grønne/blå navn kan gi deg byggerettigheter utenfor gjesteverdenen - så å vite hvem du er hjelper når vi møter deg :p

 

Aha, Heter JR_COOL på minecraft. ^^ Kommer nok innom et par ganger til uka når jeg får meg ny PC regner jeg med :)

Lenke til kommentar

Jeg må snart ta en tur innom serveren igjen. Har ikke spilt mye MC i det siste, går vanligvis i perioder med av og på.

 

Hvordan står det til angående Bukkit til 1.8? Finner ikke noe konkret.

 

1.8 "is a mess". Bukkit brakk ryggen, Sponge er ikke ute for om lang tid og Spigot... Spigot har oppdatert til 1.8 nå nettopp, men der er det per nå litt diskusjon rundt hvor "lovlig" deres utgivelse er og det er ikke heeeelt plug-n-play. Har egentlig ventet lenge nok nå, og er klar til å hoppe på 1.8, men lønner seg ikke alltid med den første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...