Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Tenke å grave frem MC og SMP igjen, så var innom en tur i dag. Rotet litt rundt i tempsonen før jeg logget av, og stakk innom serverlisten med jevne mellomrom i dag for å se om noen var på. Skjønner logikken bak innvielsessystemet, men måtte til slutt lete etter en server jeg faktisk kunne gjøre noe på. 

Lenke til kommentar

Vi har jo en gjesteverden man kan gjøre hva f man vil i. For innvielse/innbydelse/opptaksmetoden forandrer seg neppe med det første...

 

Åpen server er totalt uinterressant. Heller litt få - men godkjente - spillere, enn masse randoms som kan komme inn når som helst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ide kan jo være å legge spawn i gjesteverden...?

 

Men godt mulig jeg har mistet min stemmerett. Har ikke vært aktiv på eh... leeeeeeeeenge (kjennes det ut som)

 

Fosi har alltid stemmerett ;) Men kan alltids gjøre det. Legge spawn i gjesteverden altså.

 

 

Oppdaterte litt nå btw...

  • Oppdatert til 1.9.4
  • Lagt inn Fastcraft. Et vindu som viser deg hva du kan lage i et craftingtable basert på hva du har i inv. Skru av/på med “/fastcraft toggle” og test på et craftingtable. Er avskrudd per default så ingen skal bli overstadig forvirret.
  • Autosortering av inventory sa du? Det kan du også skru av/på med “/autosort inventory”. Defaulter til påskrudd, siden det er ganske neat-o!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

1.10 Happened.

 

 

blog16%20%281%29.png

 

MINECRAFT 1.10: THE FROSTBURN UPDATE

Posted on Jun 8, 2016 by jeb_

What comes after 9? Well surprise, surprise: we’ve updated Minecraft to version 1.10! Get it hot off the stove in the Minecraft launcher.

The update contains changes for both the coldest and hottest areas of the Minecraft world. Polar bears roam the frozen plains, and a stronger kind of zombie may approach you in the deserts. There are also other additions you may find pleasant.

For instance, the update includes the second “technical block” after Command Blocks: the Structure Block. This block allows map makers to store templates of structures and place them dynamically with the help of Redstone trickery. Since it’s a technical block, you will not find it in the game menus, and is restricted to players who are admins in creative mode.

Here is a list of all the changes:

  • Many bug fixes
  • Added Polar Bear
  • Added Husk and Stray
  • An auto-jump option
  • Improvements to some commands
  • Structure blocks for custom maps
  • Underground fossils made from bone blocks
  • Added Magma Block
  • Added Nether Wart Block and Red Nether Bricks
  • Some huge mushrooms can be even larger
  • A rare chance to find lonely trees in plains
  • Find abandoned mineshafts filled with gold in mesa biomes
  • Villages generate better paths between the buildings
  • More variations of villages, based on the biomes they are built in
  • Endermen have been spotted in the Nether
  • Removed Herobrine
Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Kunne faktisk tenkt meg å starte på scratch selv. Nether er ganske merkelig i den verdenen som er nå. Vanskelig å farme withers og drev i en time igår å lette etter Magmablocks uten å finne noen, lette både høyt og lavt. Men mulig alle chunks er redered allerede.

 

Så jeg stemmer for. :)

 

Kunne også vært interesant å hatt en type for samfunn der alle kan ha tomter som de kan bygge et slags sentrum av, også ha netherhub med større områder spredt rundt på kartet ellers.

Endret av SkummelType
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...