Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Woo. Jeg har blitt nettkjendis: http://www.ign.com/articles/2015/05/03/rare-reportedly-to-announce-new-game-at-e3

 

Rare skal annonsere et nytt spill på E3 i år. Det er det neste spillet fra Gregg Mayles. Han var en av hovedutviklerne bak Battletoads, DKC og Banjo.

 

 

 

 

Tusen jomfruer vil snart stå takknemlige, klare ved ytterdøren din. Problemet er at det er nok ikke jomfruene du leter etter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan recorder man på Xbox One igjen? Å hvor lenge kan man recorde? Finnes vel ingen muligheter å slå det på i innstillinger slik at jeg ikke må trykke xbox record this hver eneste gang? Om jeg ikke husker feil så kan man bare recorde i 5min, noe som blir for lite. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Starte opptak via Smartglass: 60 sekunder.

Dobbelttrykke på Guide-knappen og X: 30 sekunder.

Ta opp lengre: Åpne og sidestill Spill DVR-appen

Lenke til kommentar

 

For dere som har brukt det en stund, er Live Gold verd det?

Fikk meg nettopp en Xbox One. Har også en PS3 med Plus hvor medlemskapet har gitt helt vanvittig mye for pengene. Leste meg litt bakover på Major Nelson sin blogg - virker gjerne som Live Gold ikke er helt på høyden? På den andre siden, for litt over kr 200 i året skal det gjerne ikke mye til før det svarer seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Nå er jo live gold noe man må ha skal man spille online. Ps+ var valgfritt på ps3, men det er også en tjeneste man må ha for å spille online på ps4. Man får jo månedlige gratis spill, riktig nok ikke appellerer ikke alle spille til alle spillere, men gjevnt over så er det ok spill som også slippes på live.

Lenke til kommentar

Har ikke gold akkurat nå da jeg ikke spiller xbox one for øyeblikket. Skrudde den på da jeg kjedet meg for noen dager siden og det var triste greier. Da er jeg liksom avhengig av å kjøpe nye spill. For min del spiller jeg enten lange campaigns som skyrim eller online spill. Og skal jeg kjøpe nye spill for campaign hele tiden blir veldig dyrt og spill med online varer dykt mye lenger for min del. Så kan helt fint leve på 2-3 online spill i ett år. 3 enspillere funker dårlig. Gold og ea access er gull verdt for meg. Vennene mine er veldig glad i ea access :))))

Lenke til kommentar

Har ikke gold akkurat nå da jeg ikke spiller xbox one for øyeblikket. Skrudde den på da jeg kjedet meg for noen dager siden og det var triste greier. Da er jeg liksom avhengig av å kjøpe nye spill. For min del spiller jeg enten lange campaigns som skyrim eller online spill. Og skal jeg kjøpe nye spill for campaign hele tiden blir veldig dyrt og spill med online varer dykt mye lenger for min del. Så kan helt fint leve på 2-3 online spill i ett år. 3 enspillere funker dårlig. Gold og ea access er gull verdt for meg. Vennene mine er veldig glad i ea access :))))

Kanskje du hadde likt Dark Souls 2. Det er jo et langt spill..i en eventyr verden. Artig alene, sykt moro med venner.

Lenke til kommentar

 

Har ikke gold akkurat nå da jeg ikke spiller xbox one for øyeblikket. Skrudde den på da jeg kjedet meg for noen dager siden og det var triste greier. Da er jeg liksom avhengig av å kjøpe nye spill. For min del spiller jeg enten lange campaigns som skyrim eller online spill. Og skal jeg kjøpe nye spill for campaign hele tiden blir veldig dyrt og spill med online varer dykt mye lenger for min del. Så kan helt fint leve på 2-3 online spill i ett år. 3 enspillere funker dårlig. Gold og ea access er gull verdt for meg. Vennene mine er veldig glad i ea access :))))

Kanskje du hadde likt Dark Souls 2. Det er jo et langt spill..i en eventyr verden. Artig alene, sykt moro med venner.

 

 

Har det jeg vettu ;)

Lenke til kommentar

 

Kjem sikkert av at MS og Ubisoft har ei anna ordning for XO. FC4 Gold Edition inkludert alle DLC og sesong pass.

 

 

Det er er vel den digitale utgaven det der? Den er vel på PS4 også? Rart dem ikke vil få ut en fysisk utgave..spesielt i Usa hvor så mange har elendig nettforbindelse. Anser Ubisoft inntjening potensialet så lite?

Lenke til kommentar

 

http://www.gamereactor.eu/news/308314/Retailer+leaks+Far+Cry+4+Complete+Edition/

 

Far Cry 4 Complete Edition kommer ikke til Xbox One. Ubisoft gjør så mye mongo at det er sykt.

 

Kjem sikkert av at MS og Ubisoft har ei anna ordning for XO. FC4 Gold Edition inkludert alle DLC og sesong pass.

 

 

Tipper det kommer av at Xbox One ikke selger spesielt bra. Far Cry 4 CE er ikke det eneste spillet til nå som har blitt lansert til PS4, og ikke Xbox One. Risen 3: Titan Lords - Echanced Edition kommer heller ikke til Xbox One, og Wolfenstein: The Old Blood skulle i utgangspunktet kun få en fysisk utgave til PC og PS4 i Europa.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...