Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konsollen knaker og spraker, og det hjelper ikke engang å slå den av. Man er nødt å nappe ut hele strømforsyningen for å rett og slett forhindre at konsollen får i seg strøm før den blir stille.

 

Er uansett enig med Mala. Er ikke en dritt å spille, ihvertfall ikke noe interessant ennå. Sånn sett har det vært en ganske kjedelig lansering.

 

Så lenge den står i instant-on er dette korrekt, deaktiver den funksjonen så slipper du å dra ut ledning til PSU :) Men altså når selv en så basic funksjon som dette er nytteløs pga. støy....

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vel, produkte fungerer da 100% som det skal.. Lyden gjør ingenting med ytelsen på maskinen..

At det er kanskje noe som sitter løst og lager en lyd går mer på en produksjons feil..

Det er sånt man kan leve med, om du ikke er fornøyd med produkte, så får du ta på det bryet med å bytte., men å forvente at en maskin ikke skal lage lyd i det hele tatt blir litt feil. Ja de sa at den skulle være lydløs..

Lyden er altså ikke noe i forhold til støvsuge lyden Xbox360 lagde.. Ingen brydde seg da, for folk ble vandt med lyden..

Gi det en sjanse, det gjorde jeg å jeg har ikke noe lyd lengre..

Dere slår på Xbox første gangen" å nei den laget lyd, får bytte den igjen da"

Men men, dere gjør som dere vil.. Den ødela iallfall ikke spill opplevelsen min, men det gjør del vel for personer som irriterer seg over små ting..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en One som fungerte 100% etter hensikten, og da finner man seg ikke i at man får ett Nille produkt :) Jeg leverer konsollen inn til GS her i området når de har fått på lager igjen, men sanysnligheten er jo stor for at det er en konsoll som er preget av det samme mølet. Kan jo be de sjekke LOT nr. i forkant og heller ta en avgjørelse på det da.

 

Tar jeg helt feil om jeg erindrer at MS designet konsollen for å kunne stå på 24//7 ? Slik er jo ikke mulig når den bråker når den _ikke_ er under last.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Vel, produkte fungerer da 100% som det skal.. Lyden gjør ingenting med ytelsen på maskinen..

At det er kanskje noe som sitter løst og lager en lyd går mer på en produksjons feil..

Det er sånt man kan leve med, om du ikke er fornøyd med produkte, så får du ta på det bryet med å bytte., men å forvente at en maskin ikke skal lage lyd i det hele tatt blir litt feil. Ja de sa at den skulle være lydløs..

Lyden er altså ikke noe i forhold til støvsuge lyden Xbox360 lagde.. Ingen brydde seg da, for folk ble vandt med lyden..

Gi det en sjanse, det gjorde jeg å jeg har ikke noe lyd lengre..

Dere slår på Xbox første gangen" å nei den laget lyd, får bytte den igjen da"

Men men, dere gjør som dere vil.. Den ødela iallfall ikke spill opplevelsen min, men det gjør del vel for personer som irriterer seg over små ting..

 

Da betalte du for en konsoll som skulle høres ut som en støvsuger. Det gjør du ikke med Xbox One.

Lenke til kommentar

Konsollen knaker og spraker, og det hjelper ikke engang å slå den av. Man er nødt å nappe ut hele strømforsyningen for å rett og slett forhindre at konsollen får i seg strøm før den blir stille.

 

Er uansett enig med Mala. Er ikke en dritt å spille, ihvertfall ikke noe interessant ennå. Sånn sett har det vært en ganske kjedelig lansering.

Kjedelig lansering? Det er drøss av spill du kan spille.. Bare for ingenting faller i din smak, så har du vel valgt feil konsoll.. Jeg kjøper iallfall ingen konsoll jeg ikke har ett eller annet spill å spille.. Det er ikke slik at du MÅ kjøpe Xbox one når den kom, da kan man like så vente å kjøpe til det kommer noe du vil ha..

FIFA rett rundt hjørnet, destiny, forza 5, Diablo 3, need for speed, dead rising 3, Titanfall.. Bare noen spill å velge mellom, faller ingen av disse spillene i smak hos deg, så vet jeg ikke hva som gjør det? Tipper du er mer enn ps4 som koser seg med The last Of Us og walking dead.. Da er jo ps4 konsollen for deg.

Lenke til kommentar

For oss som har hatt PS4 siden lansering, og muligens har vært innom One på veien er det faktisk svært lite av interesse. Multiplatform titiler er jo også hakket vassere på PS4.

 

Men som sagt, jeg hadde aldri handlet One pr. i dag hadde det ikke vært for tilbudet til Gamestop samt at jeg byttet inn spill for nesten 2000,- Så konsollen betalte jeg i grunn ikke noe for, og Destiny som fulgte med fikk jeg solgt for noen få lapper med en gang da det uansett spilles på PS4.

 

Men det var uansett dårlig timing mtp. den elendige kvaliteten på konsollene som er i butikken om dagen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Siden lyden ikke eksisterer når man spiller spill så kan den ikke ødelegge spillopplevelsen din, det er når du ikke spiller den skal være plagsom.

Er ikke konsollen ment for spilling? Hva annet er det på Dashboard å gjøre annet enn de multi media greiene.. Så vidt jeg vet så er det når man ikke gjør noe som helst.. Er du på app så bråker den heller ikke..

Gjør man ingenting, hva er vitsen å ha på xboxen..

Lenke til kommentar

 

Siden lyden ikke eksisterer når man spiller spill så kan den ikke ødelegge spillopplevelsen din, det er når du ikke spiller den skal være plagsom.

Er ikke konsollen ment for spilling? Hva annet er det på Dashboard å gjøre annet enn de multi media greiene.. Så vidt jeg vet så er det når man ikke gjør noe som helst.. Er du på app så bråker den heller ikke..

Gjør man ingenting, hva er vitsen å ha på xboxen..

 

 

Man kan jo ikke bruke instant-on moduset på konsollen, da bør det vel ringe en bjelle ? Og når One er såpass treg å starte opp i utgangspunktet er jo det litt kjipt.

 

En finner seg selvsagt ikke i å ha slikt dritt i hus, hvordan skal MS da vite at de har tabbet seg ut når folk ikke ser ut til å bry seg om de betaler for noe under par?

 

Poenget er jo at det SKAL ikke være sånn. Og da mener jeg selvsagt at man ikke skal finne seg i slikt heller, det er tross alt folk som har ventet i nesten 1 år ekstra på denne lanseringen.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Siden lyden ikke eksisterer når man spiller spill så kan den ikke ødelegge spillopplevelsen din, det er når du ikke spiller den skal være plagsom.

Er ikke konsollen ment for spilling? Hva annet er det på Dashboard å gjøre annet enn de multi media greiene.. Så vidt jeg vet så er det når man ikke gjør noe som helst.. Er du på app så bråker den heller ikke..

Gjør man ingenting, hva er vitsen å ha på xboxen..

 

 

I utgangspunktet var den ment til alt annet enn spilling. Nå er den ment til spilling, pluss alt annet. Det er derfor de kaller den Xbox One.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For oss som har hatt PS4 siden lansering, og muligens har vært innom One på veien er det faktisk svært lite av interesse. Multiplatform titiler er jo også hakket vassere på PS4.

 

Men som sagt, jeg hadde aldri handlet One pr. i dag hadde det ikke vært for tilbudet til Gamestop samt at jeg byttet inn spill for nesten 2000,- Så konsollen betalte jeg i grunn ikke noe for, og Destiny som fulgte med fikk jeg solgt for noen få lapper med en gang da det uansett spilles på PS4.

 

Men det var uansett dårlig timing mtp. den elendige kvaliteten på konsollene som er i butikken om dagen.

Da spiller man jo på ps4 til det dukker opp noe du liker da.. Er ikke Microsoft din feil at du er kravstor til spill. Men om du byttet spill inn til 2000kr så må jeg tørre å påstå at du har ganske bredt valg med spill.. At ingen spill er WOW enda er vel at de fleste ikke skaffer seg konsollen med en eneste gang.. Noen spill selskaper venter faktisk en stund etter lansering av konsollen pga av få tallet som har den nye konsollen enda.. Det sier seg selv at sjansen for å tjene mer på nytt spill i juletider er større enn en nå..

Ikke glem at konsollen har vært ute en god stund allerede.. Om dere klager på tilbudene dere har nå.. Tenk hvor dårlig det var når kom ut i USA.. Var visst ikke så ille å vente til nå allikevel om spillene er så dårlig.

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

 

Da spiller man jo på ps4 til det dukker opp noe du liker da.. Er ikke Microsoft din feil at du er kravstor til spill. Men om du byttet spill inn til 2000kr så må jeg tørre å påstå at du har ganske bredt valg med spill.. At ingen spill er WOW enda er vel at de fleste ikke skaffer seg konsollen med en eneste gang.. Noen spill selskaper venter faktisk en stund etter lansering av konsollen pga av få tallet som har den nye konsollen enda.. Det sier seg selv at sjansen for å tjene mer på nytt spill i juletider er større enn en nå..

Ikke glem at konsollen har vært ute en god stund allerede.. Om dere klager på tilbudene dere har nå.. Tenk hvor dårlig det var når kom ut i USA.. Var visst ikke så ille å vente til nå allikevel om spillene er så dårlig.

 

 

Jeg har jo ikke sagt noe annet, og har allerede forklart grunnen til jeg jeg skaffet meg en One igjen nå, tidligere enn planlagt :) Tilbudet varer jo ikke evig. Men det forandrer uansett ikke diskusjonen rundt det at du mener folk skal godta defekte konsoller, til MS store glede.

Lenke til kommentar

Koser meg fint med konsollen jeg, den var slik som alle andre men jeg lager ikke noe større problem enn det er.. Å det problemet forsvant jo..

 

Et problem blir fort veldig mye værre når man tenker på den hele tiden og irriterer seg over den..

Jeg har vel den egenskapen å se bort fra sånne små ting for jeg mener det ikke er et problem. Mer at dt blir ett større problem enn det et

Lenke til kommentar

 

Det stemmer!

 

Så da lønner det seg egentlig å bare kjøpe spill igjennom online butikken så man slipper å styre med blu-ray-diskene?

Det lønner seg å handle fra US butikken og få nye spill til 370 kroner ja :) Med mindre du selger fysiske spill etter at du er ferdig med de da selvsagt. Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...