Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Dette er litt off topic, men jeg håper det går greit.

 

Har nettopp kjøpt Diablo 3 og en ekstra controller på komplett.no. Noen som vet om det går an å BARE sende tilbake Diablo 3 uten å sende tilbake den ekstra controlleren?

 

I og med at jeg må ha disken i for å spille så tror jeg at jeg bare kjøper Diablo 3 igjennom online butikken.

Om du har tatt av plasten rundt spillet så er svaret nei.

Det kommer i postkassen i morgen, så nei, det har jeg ikke :)

 

Noen som vet om Microsoft har planer om å ordne opp i hvordan man rearrangerer pins på Xbox One? Vet at det går an å gjøre det i SmartGlass-appen, men det fungerer ikke så veldig bra og er ganske tungvint.

 

Edit: og hva er det å tjene på å oppdatere controlleren?

Du risikerer allikevel å måtte betale porto til deg og når du sender i retur.

Diablo 3 koster 370kr på USA sin online store, mens samme spillet kostet 500kr på komplett.no så uansett om jeg må betale porto (sender den bare med brevpost) så sparer jeg litt penger pluss at jeg slipper å ha i Blu-Ray når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Vel, bestilt den advanced service greta (eller hva det nå enn kalles :p) og skulle få en ny maskin innen en uke i hvert fall. Høres fortsatt ut som jeg har et mindre problem med den enn mange andre, men det er en tikkelyd der, spesielt når jeg har den på, og vifta høres ut som den er litt... slarkete hvis det gir mening xD Akkurat som den ikke er helt riktig påsatt så den gir en smågnurete lyd fra seg.

 

Nå vel, gikk nå greit å få ordna service. Selv om jeg måtte snakke på engelsk med en dansk person xD

Lenke til kommentar

Ikke sjekka det enda, men dama jeg snakka med sa hun skulle ringe meg opp igjen om en uke bare for å høre at alt hadde gått bra uansett så :p Sa dog at jeg skulle få en mail også like etter at jeg var ferdig med å snakke med henne, men enda ikke fått noe.

 

Edit: Og der fikk jeg mailen, så da burde alt være i orden for min del!

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Dette er litt off topic, men jeg håper det går greit.

 

Har nettopp kjøpt Diablo 3 og en ekstra controller på komplett.no. Noen som vet om det går an å BARE sende tilbake Diablo 3 uten å sende tilbake den ekstra controlleren?

 

I og med at jeg må ha disken i for å spille så tror jeg at jeg bare kjøper Diablo 3 igjennom online butikken.

Om du har tatt av plasten rundt spillet så er svaret nei.

Det kommer i postkassen i morgen, så nei, det har jeg ikke :)

 

Noen som vet om Microsoft har planer om å ordne opp i hvordan man rearrangerer pins på Xbox One? Vet at det går an å gjøre det i SmartGlass-appen, men det fungerer ikke så veldig bra og er ganske tungvint.

 

Edit: og hva er det å tjene på å oppdatere controlleren?

Du risikerer allikevel å måtte betale porto til deg og når du sender i retur.
Diablo 3 koster 370kr på USA sin online store, mens samme spillet kostet 500kr på komplett.no så uansett om jeg må betale porto (sender den bare med brevpost) så sparer jeg litt penger pluss at jeg slipper å ha i Blu-Ray når jeg spiller.
Koster 237 kr i Hongkong store :-) Endret av daruu
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Dette er litt off topic, men jeg håper det går greit.

 

Har nettopp kjøpt Diablo 3 og en ekstra controller på komplett.no. Noen som vet om det går an å BARE sende tilbake Diablo 3 uten å sende tilbake den ekstra controlleren?

 

I og med at jeg må ha disken i for å spille så tror jeg at jeg bare kjøper Diablo 3 igjennom online butikken.

Om du har tatt av plasten rundt spillet så er svaret nei.

Det kommer i postkassen i morgen, så nei, det har jeg ikke :)

 

Noen som vet om Microsoft har planer om å ordne opp i hvordan man rearrangerer pins på Xbox One? Vet at det går an å gjøre det i SmartGlass-appen, men det fungerer ikke så veldig bra og er ganske tungvint.

 

Edit: og hva er det å tjene på å oppdatere controlleren?

Du risikerer allikevel å måtte betale porto til deg og når du sender i retur.
Diablo 3 koster 370kr på USA sin online store, mens samme spillet kostet 500kr på komplett.no så uansett om jeg må betale porto (sender den bare med brevpost) så sparer jeg litt penger pluss at jeg slipper å ha i Blu-Ray når jeg spiller.
Koster 237 kr i Hongkong store :-)

 

 

Serr? Det var jo utrolig mye billigere enn US Store. Destiny lå på rundt 300

Lenke til kommentar

Kanskje det skulle vært opprettet en ny tråd som beskriver hvordan og hvor man skal/bør/kan sette location. Og samtidig være en tilbudstråd. Også for fysisk media.

Det virker som HK er den beste plassen nå.

 

Samtidig bør jo gamer.no lage en artikkel om dette slik at kanskje prisene faller på fysiske media her til lands.

 

Får min xbox fra elkjop imorgen. Tenker jeg setter location til HK da.

 

edit2: tro om det ville være ulovlig for prisjakt, prisguide å sette digital priser på spill. Det ville jo blitt et ramaskrik........Spesiellt hvis dette var HK priser :)

Endret av 530XD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk min andre boks med knitrelyd.. denne gangen fra komplett. Forige box var fra spaceworld..

 

Denne her knitrer som et uvær i standby og opptstart.. så mye at jeg hører den fra stua og inn til såverommet i leiligheten..

 

Helt utrolig at noe slikt har gått gjennom en sikkerhetskontroll..

 

Hva har andre gjort med xboxen sin?

Lenke til kommentar

Fikk min andre boks med knitrelyd.. denne gangen fra komplett. Forige box var fra spaceworld..

 

Denne her knitrer som et uvær i standby og opptstart.. så mye at jeg hører den fra stua og inn til såverommet i leiligheten..

 

Helt utrolig at noe slikt har gått gjennom en sikkerhetskontroll..

 

Hva har andre gjort med xboxen sin?

 

Ifølge andre her, så kan du få Microsoft til å sende deg en ny konsoll før du sender inn din egen. Høres ut som en grei løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...