Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Man kjøper selvfølgelig ikke Xbox live dyrt fra MS når det finnes rimeligere alternativ. Ikke at dette hjelper deg med problemene du har, men det finnes en rekke sider man kan handle en del billigere koder på.

Er klar over det. Jeg prøvde bare raskt for å se om det gikk og tok tydeligvis 12 mnd istedenfor 1 mnd. Ikke noe big deal det, men irriterende når det attpåtil fortsatt ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten update fra meg: Min bror har også fått sin Xbox One nå, og jeg fikk låne strømforsyninga hans for å teste på min bråkete maskin. Tenkte det var verdt et forsøk.

 

Nesten all knitringen forsvant! :ohmy:

 

 

Jeg har nå fått testet dette igjen mer grundig, og det virker nå som om det var helt random. Nå er min maskin like bråkete uavhengig av hvilken strømforsyning som er tilkoblet. Testet også min strømforsyning på bror sin XBO og den forble stille og fin den.

 

Jeg testet også 2 ulike kinect tilkoblet uten noen effekt på bråket. Feilen ligger i selve XBO uten tvil.

 

 

PS: For å ikke bare være negative Nancy her må jeg jo si, Xbox One virker som en fet maskin! Når dette knitrebråket blir borte ser jeg for meg at denne konsollen kommer til å bli mye brukt. :)

Lenke til kommentar

 

Hvordan sjekker jeg om Gold membership er aktiv? Får igjen denne "Gamer Profile does not have access" i FIFA, og mistenker det er fordi den tror jeg ikke har Gold.

*Edit*

Helt tydelig at den fortsatt tror jeg ikke har Gold, får ikke spilt forza online heller. Endte opp med å kjøpe 12 mnd abonnement til over 500 kr fordi den trodde jeg ikke hadde det forrige gang og nå har jeg samme problemet igjen. What to do?

Blir passende dyrt om jeg skal kjøpe nytt abonnement hver gang jeg skrur på xboxen. Faens møkk!

Man kjøper selvfølgelig ikke Xbox live dyrt fra MS når det finnes rimeligere alternativ. Ikke at dette hjelper deg med problemene du har, men det finnes en rekke sider man kan handle en del billigere koder på.
Har du link til en slik side?
Lenke til kommentar

Kan jeg handle spill fra amerikansk microsoft store uten (store) problemer? altså si destiny for 60$ med min gode gamle bruker? mener å ha lest om det men finner ingenting når jeg søker rundt nå :hmm:

 

takker på forhånd.

 

Virker som man kan bli bannet for det nå. Kjøpte nettopp Destiny selv, så får se hva som skjer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Kjenner en som ble bannet for for å ha "jukset" ved å handle fra rimeligere marketplace i annet land. Alt ble handlet før Xbox One kom til Norge....

 

Noen andre?

 

bannet hva mener du`no mo live?

det er i så fall den første fyren på internett, ingen ting om det må nett.

og hvordan vet han at det er derfor?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Kjenner en som ble bannet for for å ha "jukset" ved å handle fra rimeligere marketplace i annet land. Alt ble handlet før Xbox One kom til Norge....

 

Noen andre?

Håper dette ikke stemmer da jeg har handlet på US store siden i vinter.

Tror MS har vært klar over at folk har gjort dette lenge, men at de har tenkt ok så lenge de har tjent penger på det.

Kan du utdype hva du mener med bannet ? Ble kontoen "låst" slik at han ikke lengre har tilgang til innholdet ?

På 360 så innebar en banning at konsollen ble stengt ute fra live samt at noen funksjoner forsvant. Men kontoen var ok så det var bare å kjøpe en ny konsoll.

Lenke til kommentar

Tviler på at noen har blitt bannet. Må ha vært en stor pris forskjell. Vet ikke eventuelt hvilke land som selger døds billig spill.. Kina? Thailand?

Microsoft er først og fremst ute etter å tjene penger, hvordan de får det spiller ingen rolle så lenge de ikke føler at noen betaler 50-100 kr for Destiny osv.

 

Er som jeg skal plutselig si nå at alle som spiller Destiny før 09.09 kan bli bannet fordi det skjedde med en person. Så slapp av folkens.


Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

virker veldig rart, at MS plutselig skal banne èn fyr fra indre.troms, når vi har holdt på 1 år med det.

det er heller ingen logisk grunn til hvorfor ms skulle ha gjort det.

i call bullshit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...