Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ser ut som om UPS ga f*** i å levere Xboxen til Posten for videre levering. En hyggelig kar ringte meg for knapt en time siden, nærmere bestemt ifra UPS.

 

Fikk Xboxen i dag, to dager tidligere enn det jeg var forberedt på i går. :dribble:

 

Men la merke til at MFR er ifra januar 2014 (husker ikke nøyaktig dato for øyeblikket). Så jeg har ikke fått den "norske" Xboxen, for jeg så under oppsettet at jeg verken fikk opp norsk som språk, eller Norge som lokalisering. :blink::p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

OneGuide funker bra med Get nå i forhåndstitten. Må bare endre til Norge for å sette opp, og så er det bare å bytte tilbake til USA. Media Remote funker også bra med Get-boksen.

Lenke til kommentar

OneGuide funker bra med Get nå i forhåndstitten. Må bare endre til Norge for å sette opp, og så er det bare å bytte tilbake til USA. Media Remote funker også bra med Get-boksen.

 

Kan bekrefte at det fungerer med Canal Digital Kabel også!

 

Ser get, altibox, viasat canal digital, og +++++ er der. Så tror det er ekstremt liten sjanse for å ha en

leverandør som ikke støtter oneguide

Lenke til kommentar

 

Kan bekrefte at det fungerer med Canal Digital Kabel også!

 

Ser get, altibox, viasat canal digital, og +++++ er der. Så tror det er ekstremt liten sjanse for å ha en

leverandør som ikke støtter oneguide

Må man være "preview"-medlem for at det skal fungere?

 

Ja, One Guide for Norden kommer i Oktober oppdateringen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Er ikke drevet som er problemet, det er coil whine, byttet konsoll på lanseringsdatoen uten bedring. Så får vente og høra hva MS holder på med rundt denne dritten her :p

 

Jeg testet faktisk drevet i går, bare for å ha gjort det.

Coil whine fra PSUen regner jeg med...? Snålt. Slutt å mist ting i bakken sier bare jeg :) hehe neida, bare tuller. Kjipt at slik skjer. Får håpe MS fikser det for deg, så du slipper å vente i ukesvis.

Er ikke direkte fra PSU, men fra konsollen når den ikke er under last. Har ikke noe med å miste noe i bakken kan jeg forsikre deg om. Forferdelig lyd som dreper all kvalitetsfølelse av denne konsollen.

 

Synd ettersom import utgaven jeg hadde var helt suveren når det kom til støy, eller fraværet av den :) Men MS svikter jo atter en gang når det kommer til byggekvalitet dessverre.

Har kommet lang klagetråd på neogaf om dette.

Lenke til kommentar

Jeg fikk Day One utgaven i dag, og den lager lyd... ikke så ille som jeg trodde, men er jo irriterende... om jeg slår på Kinect så forsvinner lyden litt. Vet ikke om jeg gidder å levere den inn enda.

 

Det skjer bare ute på dashboard.

 

Jeg registrerte Day One Achievement, men fikk aldri noe. -.-

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...