Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

ingen som har fått defekt Blu-ray drev? har en kompis som fikk det. Satser på han bare får bytta i ny xbox. kjøpt på elkjøp.

 

Er bare å få byttet den ja :)

 

?

 

https://www.youtube.com/watch?v=VDpC4vgfDsQ

 

Hvis man må snu maskinen opp ned og slå den for at den skal bli frisk, så hadde jeg levert den inn også.. :nei:

 

Har heldigvis, (bank i bordet) ikke hatt noe rar lyd til nå med to dager spilling.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg spør veldig dumt nå, men hvor finner man Day One Achievment koden? Jeg bestillte en Day One Nordic edition fra CDON, men fikk ikke konsollen eller kontrolen med "Day One" skrift på... Er det mulig jeg har koden ett eller annet sted i eska slik at jeg i det minste kan få den achievment?

Lenke til kommentar

Kanskje jeg spør veldig dumt nå, men hvor finner man Day One Achievment koden? Jeg bestillte en Day One Nordic edition fra CDON, men fikk ikke konsollen eller kontrolen med "Day One" skrift på... Er det mulig jeg har koden ett eller annet sted i eska slik at jeg i det minste kan få den achievment?

Er esken svart eller grønn?

 

Jeg har aktivert. Hva skal jeg få opp?

Skal komme opp en achievement som alle andre achievements. bare at den er under Xbox One og ikke et spill. Dette er en uviktig bagatell, men jeg synes det er en artig ting å ha.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

 

Kanskje jeg spør veldig dumt nå, men hvor finner man Day One Achievment koden? Jeg bestillte en Day One Nordic edition fra CDON, men fikk ikke konsollen eller kontrolen med "Day One" skrift på... Er det mulig jeg har koden ett eller annet sted i eska slik at jeg i det minste kan få den achievment?

Er esken svart eller grønn?

 

Esken er grønn. Ifølge bestillingen, og kvitteringen er det en Day One Nordic jeg skulle ha, men tipper de har sendt meg en "vanlig" istedet for å informere meg om at de med "Day One" inskripsjon er utsolgt. Jeg fikk ihvertfall en som ikke lager ulyder foreløpig :p

 

(Ikke at det er livsviktig med en slik achievment, men det hadde jo vært litt morro. Lurte kanskje på om koden var å finne på et ark i esken eller noe sånn :wee: )

Lenke til kommentar

Esken er grønn. Ifølge bestillingen, og kvitteringen er det en Day One Nordic jeg skulle ha, men tipper de har sendt meg en "vanlig" istedet for å informere meg om at de med "Day One" inskripsjon er utsolgt. Jeg fikk ihvertfall en som ikke lager ulyder foreløpig :p

 

(Ikke at det er livsviktig med en slik achievment, men det hadde jo vært litt morro. Lurte kanskje på om koden var å finne på et ark i esken eller noe sånn :wee: )

 

Ok. Jeg ser at det er to forskjellige Day One-konsoller på CDON.

 

Dette er den samme som jeg har, og kommer med en kode til Day One-achievement:

http://cdon.no/spill/xbox_one_500gb_-_day_one_edition_med_kinect_%28nordic%29-16077921

xbox_one_500gb_-_day_one_edition_nordic-

 

Dette er den andre versjonen de har. Det står ingenting om en Day One-achievement i beksrivelsen:

http://cdon.no/spill/xbox_one_500gb_-_day_one_edition_%28nordic%29-27684303

xbox_one_500gb_-_day_one_edition_nordic-

Lenke til kommentar

Har en kamerat som får X1 til uka, men han mangler kinect. Er det noen som ikke bruker sin og vil selge den billig?

 

Jepp. Det er dog ikke lanserings kinecten så jeg er usikker på om den norske stemme funksjonen fungerer på den. Men det burde det gjøre ettersom man får valg om å velge språk på selve xboxen, å nå har jo Xbox One offisielt blitt lansert her så det skal fungere. :) Han kan få kjøpe den for 400kr med mindre vi blir enige om noe annet.

Lenke til kommentar

Vil anbefale folk å bare holde seg til en region, tilfelle de skulle finne på hindre et slik missbruk. De får selvfølgelig pengene trykt ned i lomma si uansett så de bryr seg kanskje ikke. Men etter å vært på Xbox360 i noen år og sett de ekstremt dårlige tilbudene og at spill som kom ut for et år siden koster 500kr forsatt, så holder jeg meg til US Store.. Der er jo max prisen 59,99 dollar. Som er vel i underkant av 350kr.

Titanfall kostet jo bare 25 dollar her om dagen, som er rundt 150kr på US Store. Forza 5 var gratis en helg..
Need for speed Rivals kostet 134kr osv..

Så anbefaller dere virkelig å sette regionen deres som US og "billing adress" med en eller annen random amerikansk gateadress. (bare google).

Lenke til kommentar

Vil anbefale folk å bare holde seg til en region, tilfelle de skulle finne på hindre et slik missbruk. De får selvfølgelig pengene trykt ned i lomma si uansett så de bryr seg kanskje ikke. Men etter å vært på Xbox360 i noen år og sett de ekstremt dårlige tilbudene og at spill som kom ut for et år siden koster 500kr forsatt, så holder jeg meg til US Store.. Der er jo max prisen 59,99 dollar. Som er vel i underkant av 350kr.

 

Titanfall kostet jo bare 25 dollar her om dagen, som er rundt 150kr på US Store. Forza 5 var gratis en helg..

Need for speed Rivals kostet 134kr osv..

 

Så anbefaller dere virkelig å sette regionen deres som US og "billing adress" med en eller annen random amerikansk gateadress. (bare google).

CA something så slipper dere tax.

Lenke til kommentar

Ja, regnet jo nesten med det ettersom det var gratis :) Hadde helt glemt at den norske storen var åpen nå på fredagen.

 

Jeg synes for øvrig det kjedeligste med å ha den satt til norsk er at både engelsk og amerikansk gir en god del "nyhetssaker", gameplay/handsonvideoer osv, mens det er null slikt på norsk versjon foreløpig. Prisforskjellen er jeg mindre opptatt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...