Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg absolutt hater med FIFA er de gørr kjedelige CPU kampene. Jeg takler nesten ikke en kamp engang, det er så ræva kjedelig at jeg har ikke ord. Skulle ønske man hadde mulighet til å spille mot andre som også spilte demoen.. Eller så virker gameplayet smooth, pasninger virker litt op. Keepern virker "litt" mer stabil. Men det endrer sikkert mening etter et ti talls kamper..

Skifta modus over til Ultimate Team og spillet følte betraktelig bedre ut etter min mening. Ettersom spill hastigheten gikk fortere, i fjor så synes jeg alt gikk litt "treigt"
Langskudd virker ganske op.. Ballen dupper greit, og traff vel tverleggern type 4 ganger på rad når jeg prøvde bevist på langskudd. 2 av de gikk inn..



Oi ser man der.. Første buggen, scorte med Zlatan og han gjorde Zlatan feiringen med knytteneve i været og det sparke i lufte han vanligvis tar.. Han traff en motspiller.

Han fløy godt kan du si...

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

Vel da rekker jeg å handle inn mer kaffe og snus, eventuelt få unna ting som fruen forventer blir gjort i heimen når jeg først er hjemme.

Se om en knapp time da :) Usikker på klasse, spilte ikke så mye i Beta.

Men Warlock høres litt artig ut. Blir sikkert en del utprøving av de forskjellige.

Hehe, ja hadde nok vært lurt det så du slipper å stresse med det før hun kommer hjem :)

Er litt usikker selv, men kjører nok Titan ettersom alle andre kjører Lock og hunter som regel.

Titan er gull verdt i Capture games og i situasjoner der det fort blir mange andre. Men gøyest class er det nok ikke, men jeg kommer nok til å rocke multiplayer delen mest, selvom jeg regner med at det blir en del grinding av gear utenom det.

Lenke til kommentar

Argh,den som hadde previewtilgang...

 

Vist du PM meg GT en din, skal jeg sende deg invite til Preview.

 

// edit: var mange som ville ha invite. lettere for meg om dere legger igjen beskjed her: http://www.spillforumet.no/traad/xbox-one-preview-invitasjon.25/ -> så tar jeg en masse invite rundt 16:00 i dag.

 

PS: må legge dere vil som venn for å få dette til

Og er ikke 100% at MS godtar invite, tar også 2-3 dager før dere får live mail om det på xboxen

Endret av kaieivindm
Lenke til kommentar

 

 

Hjalp ikke en dritt å ha One stående under last i hele går og i løpet av natten her. Fortsatt jalla lyder :hrm:

 

Hva sliter du med Mala? Rare lyder fra konsollen?

 

 

Stemmer, om du blar bakover i tråden er var det en del shau rundt akkurat det :)

 

 

Ahhh grinding noise! takk for at du lot meg bla bakover :p men ja, de fleste klarer jo å dunke tannhjulet på plass, om ikke er det jo bare til å bytte? 30 dagers returrett eller angrefrist? garanti sak er det vel i grunnen også, siden mekanisk feil.

 

Jeg har ikke en gang testet BD driven min siden 22.november i fjor... kanskje jeg burde aha gjort det.

Lenke til kommentar

Er ikke drevet som er problemet, det er coil whine, byttet konsoll på lanseringsdatoen uten bedring. Så får vente og høra hva MS holder på med rundt denne dritten her :p

 

Jeg testet faktisk drevet i går, bare for å ha gjort det.

 

Coil whine fra PSUen regner jeg med...? Snålt. Slutt å mist ting i bakken sier bare jeg :) hehe neida, bare tuller. Kjipt at slik skjer. Får håpe MS fikser det for deg, så du slipper å vente i ukesvis.

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke drevet som er problemet, det er coil whine, byttet konsoll på lanseringsdatoen uten bedring. Så får vente og høra hva MS holder på med rundt denne dritten her :p

 

Jeg testet faktisk drevet i går, bare for å ha gjort det.

Coil whine fra PSUen regner jeg med...? Snålt. Slutt å mist ting i bakken sier bare jeg :) hehe neida, bare tuller. Kjipt at slik skjer. Får håpe MS fikser det for deg, så du slipper å vente i ukesvis.

Er ikke direkte fra PSU, men fra konsollen når den ikke er under last. Har ikke noe med å miste noe i bakken kan jeg forsikre deg om. Forferdelig lyd som dreper all kvalitetsfølelse av denne konsollen.

 

Synd ettersom import utgaven jeg hadde var helt suveren når det kom til støy, eller fraværet av den :) Men MS svikter jo atter en gang når det kommer til byggekvalitet dessverre.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...