Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kunne ikke ha tenkt meg en konsoll uten Kinect fra nå, men som jeg har sagt tidligere så har det ingenting med spill å gjøre

 

Hadde`ru gidda å utdypet dette, eller henvist meg til den siden i denne tråden hvor du sier noe om saken?

Jeg synes kinect er så rævva at det fascinerer meg, ærlig talt.

 

Sitat slutt

 

Ang VR briller, hjelm, det å gidde å ta på seg hjelm eller briller:

 

Jeg gleder meg til den dagen kommer at jeg kan ta på meg en hjelm...simuler min fantasi, jeg er klar for sci-fi :)

 

......for å spille f.eks Outlast, som er et meget etterlengtet horrorspill, og overaskede godt spill generelt til Xbox slik jeg ser det. Sett at det ligger i pris som et arcadespill..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

jeg kunne ikke ha tenkt meg en konsoll uten Kinect fra nå, men som jeg har sagt tidligere så har det ingenting med spill å gjøre

 

Hadde`ru gidda å utdypet dette, eller henvist meg til den siden i denne tråden hvor du sier noe om saken?

Jeg synes kinect er så rævva at det fascinerer meg, ærlig talt.

 

Sitat slutt

 

Ang VR briller, hjelm, det å gidde å ta på seg hjelm eller briller:

 

Jeg gleder meg til den dagen kommer at jeg kan ta på meg en hjelm...simuler min fantasi, jeg er klar for sci-fi :)

 

......for å spille f.eks Outlast, som er et meget etterlengtet horrorspill, og overaskede godt spill generelt til Xbox slik jeg ser det. Sett at det ligger i pris som et arcadespill..

 

 

av og på funskjonen, talekomandoer, justering av volum med smartglass/stemme, skype, autologin.

rett og slett hvordan systemet fungerer rundt kinect.

Lenke til kommentar

Da er digital pre-ordering bekrefta til XboxOne, men ikke av Microsoft. Av Insomiac i siste Sunset TV.

 

Will I be able to get the Day One Edition content if I download it from the Xbox Marketplace?

 

"Yes, if you pre-order the game digitally, you will get the Day One Edition content. You can't pre-order it digitally yet, but soon you will be able to. Also, there'll be a little 'nifty-gifty' exclusive for digital buyers as well."

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Titanfall på tilbud.

Ikke så rart :wee:

 

Først klager man på at det ikke er nok tilbud på Microsofts konsoller, så når det kommer tilbud på store spill så er det "ikke så rart".

 

... lol.

 

Har ikke klaget overhodet noengang, og om jeg er blitt tolket dithen er det en feiltolkning :)

 

Jeg kjøpte One ene og alene for Forza sin skyld jeg, men mens jeg venter på rattet fant jeg umiddelbart et etterlengtet horrospill som jeg koser meg med nå

 

Men til saken, min mening er at Titanfall ble en flopp. Spillkvalitetsmessig. Og om man ser hvordan tallene på folk som fremdeles spiller det synker, synes jeg "ikke det er rart" at spillet nå er på tilbud.

Mulig spillet har solgt bra, men for veldig mange skuffet det og mange har sluttet.

 

Edit: Kinnect derimot, her har jeg klaget. Ubrukelig og uten nytte om du spør meg.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Er det komet konkrete tall på antall spillere altså?

 

For min egen del var spillet ett gedigent bomkjøp da jeg ikke syns det var så morro likevel. Betaen gav meg en del timers morro da, men av en eller annen grunn ble det ikke slik i fullversjonen. Som så mange andre One spill virket det forhastet og lite polert.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...