Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Titanfall på tilbud.

Ikke så rart :wee:

 

Først klager man på at det ikke er nok tilbud på Microsofts konsoller, så når det kommer tilbud på store spill så er det "ikke så rart".

 

... lol.

 

Har ikke klaget overhodet noengang, og om jeg er blitt tolket dithen er det en feiltolkning :)

 

Jeg kjøpte One ene og alene for Forza sin skyld jeg, men mens jeg venter på rattet fant jeg umiddelbart et etterlengtet horrospill som jeg koser meg med nå

 

Men til saken, min mening er at Titanfall ble en flopp. Spillkvalitetsmessig. Og om man ser hvordan tallene på folk som fremdeles spiller det synker, synes jeg "ikke det er rart" at spillet nå er på tilbud.

Mulig spillet har solgt bra, men for veldig mange skuffet det og mange har sluttet.

 

Edit: Kinnect derimot, her har jeg klaget. Ubrukelig og uten nytte om du spør meg.

 

Jaha, ifølge hvem?

 

Enig med TITANFALL ble feil kjøp ja. Ble generation (prestige) 2 første helga , å etter det så døde det ut for Meg og alle kjente :( Min mening er at betan var bedre enn selve spillet artig nokk

Kan du utdype hvorfor du synes betaen var bedre enn selve spillet?

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Titanfall på tilbud.

Ikke så rart :wee:

 

Først klager man på at det ikke er nok tilbud på Microsofts konsoller, så når det kommer tilbud på store spill så er det "ikke så rart".

 

... lol.

 

Har ikke klaget overhodet noengang, og om jeg er blitt tolket dithen er det en feiltolkning :)

 

Jeg kjøpte One ene og alene for Forza sin skyld jeg, men mens jeg venter på rattet fant jeg umiddelbart et etterlengtet horrospill som jeg koser meg med nå

 

Men til saken, min mening er at Titanfall ble en flopp. Spillkvalitetsmessig. Og om man ser hvordan tallene på folk som fremdeles spiller det synker, synes jeg "ikke det er rart" at spillet nå er på tilbud.

Mulig spillet har solgt bra, men for veldig mange skuffet det og mange har sluttet.

 

Edit: Kinnect derimot, her har jeg klaget. Ubrukelig og uten nytte om du spør meg.

 

Jaha, ifølge hvem?

 

Enig med TITANFALL ble feil kjøp ja. Ble generation (prestige) 2 første helga , å etter det så døde det ut for Meg og alle kjente :( Min mening er at betan var bedre enn selve spillet artig nokk

Kan du utdype hvorfor du synes betaen var bedre enn selve spillet?

Jeg er ikke helt sikker, men jeg følte at betan var drit artig. alle spilte å jeg tenkte hele tiden igjennom spillingen at , hoved spille kommer til å bli drit bra. Men det va ganske repetivt når du kom til rang 40 liksom. Mange flere spilte betan åsså da , så det gjore åsså selve spill opplevelsen bedre. Men som sakt har du ikke spilt titanfall så plukk det opp for 35 dollar ;) det er verd d ;)

Lenke til kommentar

er Sony desperate? så akkurat er reklame på TV for at man kan spille Destiny betaen først...

altså reklamere for en Beta...

 

Er latterlig hvor mye hype det skal være rundt denne betaen. Alt blir sletta etter noen dager i beta....hva er greier liksom? Hvem faen gidder å bruke mye energi og tid på det?

 

Skjønner det bare ikke....

 

Men desperate er nå ikke Sony. Dem er tross alt kongen på haugen når det kommer til konsoll for tiden.

Lenke til kommentar

 

Men de blør penger visstnok, så det er jo gudd.

 

Og hvorfor er det "gudd"?

 

Fordi de er oppskrytt og får holde på hvordan de vil i markedet. Folk kan nesten ikke kritisere Sony uten å få trolleinnlegg mot seg. Da vet man det har gått for langt. Håper en nykommer kommer på banen og fyller et eventuelt rom som Sony da ville etterlatt seg. Hadde vært godt for industrien.

Lenke til kommentar

Fordi han har hat i hjertet sitt over Sony. Jeg likte ps4 men byttet i dag til xbox pga titanfall og halo selv om xbox er noe svakere og gir dårligere grafikk for nå. Regner med det bedrevet seg over tid

 

Du sier noe... XBO er gull den. Veldig kult system! Kjenner jeg er klar for Halo Collection utgaven nå. Har ikke spilt det første Halo siden det kom ut for 11 år siden. Damn...å tiden flyr!

Lenke til kommentar

 

 

Men de blør penger visstnok, så det er jo gudd.

 

Og hvorfor er det "gudd"?

 

Fordi de er oppskrytt og får holde på hvordan de vil i markedet. Folk kan nesten ikke kritisere Sony uten å få trolleinnlegg mot seg. Da vet man det har gått for langt. Håper en nykommer kommer på banen og fyller et eventuelt rom som Sony da ville etterlatt seg. Hadde vært godt for industrien.

 

 

Glemte hvem jeg skrev til tidligere. 640509-040147= 600362 antall hjerneceller jeg mista av å lese tullet ditt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi han har hat i hjertet sitt over Sony. Jeg likte ps4 men byttet i dag til xbox pga titanfall og halo selv om xbox er noe svakere og gir dårligere grafikk for nå. Regner med det bedrevet seg over tid

 

Du sier noe... XBO er gull den. Veldig kult system! Kjenner jeg er klar for Halo Collection utgaven nå. Har ikke spilt det første Halo siden det kom ut for 11 år siden. Damn...å tiden flyr!

Ja husker godt halo 1 og 2 koste meg veldig på single-player. Jeg elsker halo multiplayer med venner så håper det blir 4 player på halo 5:)

 

Grunnen til jeg solgte ps4 var pga jeg liker bedre eksklusive spill på xbox og likte ingen som var på ps4. Titanfall og halo vandt meg over:)

Lenke til kommentar

Tester litt i appsene og med smartglass her..xboxvideo er pay per view, er det ikke?...og det vises her helt nye tv episoder osv, i forhold til Netflix som stort sett har gammelt nytt?

 

jeg har både telefonen og One tilkoblet usa-region.

selve xboxen finner ikke tv serien The Strain, men jeg finner den i smartglass.

når jeg så forsøker "spill av på xboxen" i smartglass får jeg beskjed om å forandre regionen..men hvor og til hva vet jeg ikke..

 

tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...