Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hm... Noen som har spilt bf på konsollen? I single-player er alt smoth men i online så stutter det litt. Altså småkaker når jeg løper. Tror ikke det er nett relatert

Var det ike du som lurte på dette her i en annen tråd? BF4 er dårlig optimalisert for både One og PS4, men ser hakket verre ut på One.

for meg føles det mye været ut og er ikke gøy å spille slik men er vel spillet sin skyld siden det er så crappy. Fungerer fint i si singelplayer men ikke online. Fikk meg til å angre litt på byttet men bedrer seg sikkert når halo kommer:)
Lenke til kommentar

Lavere oppløsning og dårligere fps er vel tilfellet med One utgaven ja. Single player er det vel ikke vits å spille da den er helt elendig i BF.

 

Har trua på Halo, og det er grunn nok til å kjøpe seg Kinectless One igjen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvis du er lidenskapelig opptatt av FPS spill så er det ingen vei utenom PC. Det er ikke så dyrt om man bygger akkurat det man trenger.

 

I mitt syn er det overraskende lite interessante spill, til begge konsoller. Er egentlig kun Forza som gjør at jeg har Xbox One nå. Og strengt tatt burde jeg latt være å kjøpe siden de ikke gidder å støtte rattet mitt, men jeg er en sucker :)

Lenke til kommentar

Dere som spiller titanfall. Får dere mye screen taering? Ellers er spillet morro

 

Har du sett om TVen din har en game mode og om du har den på, samt slått av alt av bildeforbedringer osv. ? Det høres ut som du har unormalt mye problemer med treghet i bildet.

Endret av biXen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som spiller titanfall. Får dere mye screen taering? Ellers er spillet morro

 

Skaffa meg spillet et par dager sida og har ikke merket det i noen større grad. Bare av og til, nesten på en slik måte at det ser ut som en visuell effekt som bare skjer nå og da :p

 

Noen som vet om jeg kan kjøpe Titanfall map season pass på amazon.co.uk og får det til å funke på Xbox One'en min i Norge?

 

Gamertag om noen vil adde meg forresten: ResidenDante

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...