Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Men de blør penger visstnok, så det er jo gudd.

 

Og hvorfor er det "gudd"?

 

Fordi de er oppskrytt og får holde på hvordan de vil i markedet. Folk kan nesten ikke kritisere Sony uten å få trolleinnlegg mot seg. Da vet man det har gått for langt. Håper en nykommer kommer på banen og fyller et eventuelt rom som Sony da ville etterlatt seg. Hadde vært godt for industrien.

 

 

Glemte hvem jeg skrev til tidligere. 640509-040147= 600362 antall hjerneceller jeg mista av å lese tullet ditt :)

 

Hehe :) Alle kan ikke glede seg over japse/indie-konsollen Ps4 heller vettu. :)

Lenke til kommentar

Blir ikke det mye styr? Vil ha norsk adresse hvertfall etter den er lansert i norge

 

Det er ikke mye styr, nei. Står ganske greit hvordan du gjør det i FAQ: Import av Xbox One.

 

Slik jeg har forstått det er det bare å legge til kortet på nytt på den norske siden med norsk adresse osv. når den tid kommer. Det er jo bare et betalingsalternativ.

That being said, jeg kan ikke gi deg noen garanti for at det ikke blir noe styr, men ifølge en del brukere her inne er sannsynligheten for at det skjer veldig liten.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Tester litt i appsene og med smartglass her..xboxvideo er pay per view, er det ikke?...og det vises her helt nye tv episoder osv, i forhold til Netflix som stort sett har gammelt nytt?

 

jeg har både telefonen og One tilkoblet usa-region.

selve xboxen finner ikke tv serien The Strain, men jeg finner den i smartglass.

når jeg så forsøker "spill av på xboxen" i smartglass får jeg beskjed om å forandre regionen..men hvor og til hva vet jeg ikke..

 

tips?

 

tror Xbox Video er IP basert og ikke fungerer med US DNS, mulig det fungerer hvis du flytter xbox.com profilen din til US også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ok. Men er det helt sikkert jeg kan skifte til norsk senere? :) og beholde de jeg har kjøpt? Hvor legger jeg inn adressen som står der?

 

jada, xbox one spill er regionfri, det er egentlig ingen grunn til å bytte tilbake til Norsk når den kommer... eller jo hvis du liker å betale dobbel pris på spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hørt at ms kan finne på sperre konto etterhvert om man bruker USA konto men at de er snillere nå siden den ikke er lansert i hele verden enda. Derfor jeg heller vil kjøre norsk

hvor har du hørt det? og kameraten din teller ikke.

det er nok bare tull. det er ingen sperre på dette, hvem som helst fra hvor som helst kan bruke hvilken region av butikken de ønsker. så hvorfor skal MS gjøre det med norge?

hadde det vært sperre for der den er lansert ville jeg ha skjønt det, noe det ikke er.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Men de blør penger visstnok, så det er jo gudd.

 

Og hvorfor er det "gudd"?

 

Fordi de er oppskrytt og får holde på hvordan de vil i markedet. Folk kan nesten ikke kritisere Sony uten å få trolleinnlegg mot seg. Da vet man det har gått for langt. Håper en nykommer kommer på banen og fyller et eventuelt rom som Sony da ville etterlatt seg. Hadde vært godt for industrien.

 

 

Glemte hvem jeg skrev til tidligere. 640509-040147= 600362 antall hjerneceller jeg mista av å lese tullet ditt :)

 

Hehe :) Alle kan ikke glede seg over japse/indie-konsollen Ps4 heller vettu. :)

 

 

Hva gjør det at PS4 har indie-spill, så lenge den har minst like mange storspill som Xbox har? Jeg skjønner ikke helt poenget ditt å snakke nedlatende om en konsoll, bare fordi den har noe ekstra snacks i tillegg til storspillene som allerede er å finne på begge konsollene.

Lenke til kommentar

 

Tester litt i appsene og med smartglass her..xboxvideo er pay per view, er det ikke?...og det vises her helt nye tv episoder osv, i forhold til Netflix som stort sett har gammelt nytt?

 

jeg har både telefonen og One tilkoblet usa-region.

selve xboxen finner ikke tv serien The Strain, men jeg finner den i smartglass.

når jeg så forsøker "spill av på xboxen" i smartglass får jeg beskjed om å forandre regionen..men hvor og til hva vet jeg ikke..

 

tips?

 

tror Xbox Video er IP basert og ikke fungerer med US DNS, mulig det fungerer hvis du flytter xbox.com profilen din til US også.

 

Hmm...hadde amerikansk Ip forrige uke, men det teller vel sikkert ikke :ph34r:

 

Ja, takk, skal se på det imorgen. Netflix er jo så tørt som det kan gå an å bli.. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Men de blør penger visstnok, så det er jo gudd.

 

Og hvorfor er det "gudd"?

 

Fordi de er oppskrytt og får holde på hvordan de vil i markedet. Folk kan nesten ikke kritisere Sony uten å få trolleinnlegg mot seg. Da vet man det har gått for langt. Håper en nykommer kommer på banen og fyller et eventuelt rom som Sony da ville etterlatt seg. Hadde vært godt for industrien.

 

 

Glemte hvem jeg skrev til tidligere. 640509-040147= 600362 antall hjerneceller jeg mista av å lese tullet ditt :)

 

Hehe :) Alle kan ikke glede seg over japse/indie-konsollen Ps4 heller vettu. :)

 

 

Hva gjør det at PS4 har indie-spill, så lenge den har minst like mange storspill som Xbox har? Jeg skjønner ikke helt poenget ditt å snakke nedlatende om en konsoll, bare fordi den har noe ekstra snacks i tillegg til storspillene som allerede er å finne på begge konsollene.

 

Han er bare misunnelig siden sony har tatt innersvingen på ms, bare ignorer så blir han nokk lei av å snakke til seg selv, alle vet att han hater sony...

Begge de nye konsollene er bra på hver sin måte, men for min del ga ikke xbox one meg nokk til att jeg følte jeg hadde råd til å la den stå å samle støv, så den ble solgt, men jeg ga den en sjangs før jeg gikk så langt, og fikk til og med refundert pengene for xbox live gold medlemskapet i sitt fulle beløp når jeg ringte kundeservice for å fjerne kredittkortet....

Lenke til kommentar

Hm... Noen som har spilt bf på konsollen? I single-player er alt smoth men i online så stutter det litt. Altså småkaker når jeg løper. Tror ikke det er nett relatert

 

Var det ike du som lurte på dette her i en annen tråd? BF4 er dårlig optimalisert for både One og PS4, men ser hakket verre ut på One.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Men de blør penger visstnok, så det er jo gudd.

 

Og hvorfor er det "gudd"?

 

Fordi de er oppskrytt og får holde på hvordan de vil i markedet. Folk kan nesten ikke kritisere Sony uten å få trolleinnlegg mot seg. Da vet man det har gått for langt. Håper en nykommer kommer på banen og fyller et eventuelt rom som Sony da ville etterlatt seg. Hadde vært godt for industrien.

 

 

Glemte hvem jeg skrev til tidligere. 640509-040147= 600362 antall hjerneceller jeg mista av å lese tullet ditt :)

 

Hehe :) Alle kan ikke glede seg over japse/indie-konsollen Ps4 heller vettu. :)

 

 

Hva gjør det at PS4 har indie-spill, så lenge den har minst like mange storspill som Xbox har? Jeg skjønner ikke helt poenget ditt å snakke nedlatende om en konsoll, bare fordi den har noe ekstra snacks i tillegg til storspillene som allerede er å finne på begge konsollene.

 

Han er bare misunnelig siden sony har tatt innersvingen på ms, bare ignorer så blir han nokk lei av å snakke til seg selv, alle vet att han hater sony...

Begge de nye konsollene er bra på hver sin måte, men for min del ga ikke xbox one meg nokk til att jeg følte jeg hadde råd til å la den stå å samle støv, så den ble solgt, men jeg ga den en sjangs før jeg gikk så langt, og fikk til og med refundert pengene for xbox live gold medlemskapet i sitt fulle beløp når jeg ringte kundeservice for å fjerne kredittkortet....

 

Hadde jeg hatt lyst kunne jeg kjøpt PS4 som alle andre. Hvorfor skal jeg være misunnelig på Sony når de i mine øyne leverer noe av den verste dritten innen spill, for å ikke snakke om systemet som PS generelt er, med sikkerhetsrisikoer osv?

 

Innersvingen på MS sier du, litt subjektiv mening. Blør MS penger? Nei, ikke det? Da blir de nok værende en stund til for å levere fantastiske spill-opplevelser til meg. Og jaggu er jeg fornøyd med det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...