Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side"

 

Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere

 

 

Får se når de får det inn. Skulle jo være på lager i går, men i dag står at det kan ta opp til 2 uker (i verste fall mer), så jeg får se.

Kan jo hende jeg klarer å laste det ned før de klarer å sende det likevel da. :p

Hvor mange GB tar spillet sånn ca.?

Lenke til kommentar

 

Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side"

 

Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere

 

 

Får se når de får det inn. Skulle jo være på lager i går, men i dag står at det kan ta opp til 2 uker (i verste fall mer), så jeg får se.

Kan jo hende jeg klarer å laste det ned før de klarer å sende det likevel da. :p

Hvor mange GB tar spillet sånn ca.?

 

 

I underkant av 32GB mener jeg, så er det sikkert noen patcher etc. i tillegg

 

EDIT: Her er en liten liste over spill og størrelsene

 

http://www.videogamer.com/xboxone/call_of_duty_ghosts/news/xbox_one_install_sizes_revealed_call_of_duty_ghosts_requires_39gb_forza_motorsport_5_31gb.html

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side"

 

Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere

 

 

Får se når de får det inn. Skulle jo være på lager i går, men i dag står at det kan ta opp til 2 uker (i verste fall mer), så jeg får se.

Kan jo hende jeg klarer å laste det ned før de klarer å sende det likevel da. :p

Hvor mange GB tar spillet sånn ca.?

 

 

Tror forza er rundt 30-35 GB. Tar ikke lange tiden. Hvor raskt nett har du?

 

EDIT: Voopppsi, allered besvart :)))

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

I underkant av 32GB mener jeg, så er det sikkert noen patcher etc. i tillegg

 

EDIT: Her er en liten liste over spill og størrelsene

 

http://www.videogamer.com/xboxone/call_of_duty_ghosts/news/xbox_one_install_sizes_revealed_call_of_duty_ghosts_requires_39gb_forza_motorsport_5_31gb.html

 

 

Ahh, super liste. Takker og bukker.

 

 

Tror forza er rundt 30-35 GB. Tar ikke lange tiden. Hvor raskt nett har du?

 

EDIT: Voopppsi, allered besvart :)))

 

 

Sitter på Telenor sin kobberkabel med 8 ned, noe som i realiteten betyr maks 7,5 ned. Alt fra 4 - 7,5 alt etter hvor belastet linja er er vel under normalen.

Såeh.. ja, kommer til å ta sin tid å laste ned 30GB+.. derfor det hadde vært kjekt å hatt plate.

Kan den laste ned når den er avslått/i en form for dvale? :p

 

Noen som vet hva prisgarantien på Coolshop egentlig betyr i praksis?

Kan jeg få spillet for prisen det koster på Xbox Live?

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Noen som har fått igang sporingen på Xbox One Import fra Elkjøp? Jeg fikk sporingsnummer på fredag, men ikke startet enda. Sendes fra hovedlageret til Sverige så skjer vel noe i dag da.

 

EDIT:

Status på sporingen ble oppdatert med følgende nå:

 

"Posten/Bring har fått melding fra Elgiganten DK Internet om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender"

Endret av MrCradock
Lenke til kommentar

Ser at Plants Vs. Zombies: Garden Warfare slippes i UK/EU den 20. februar, mens den amerikanske kommer senere. Hvor dyrt er egentlig et XboxOne spill på UK i forhold til USA på nedlasting?

 

Da har du lest feil :)

 

25. feb i US, og 28. i UK

 

Står på hjemmesiden deres. Bare velg mellom UK, og US så ser du release datoen forandrer seg

 

Kommer til å koste 40$ altså rundt 245 norske kroner

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...