Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen grunn til venting. tv funger helt fint

 

 

Supert, da regner jeg med at jeg bestiller senere i dag. :D

 

Forresten, leste at Xbox One ikke kan spille av 3D Bluray.. noen som vet om de kan fikse støtte for dette i form av en oppdatering? Hvis det er mulig, tror dere dette kommer på plass?

Syns det er litt dumt at den ikke kan erstatte Bluray-spilleren.

Lenke til kommentar

 

Ingen grunn til venting. tv funger helt fint

 

Supert, da regner jeg med at jeg bestiller senere i dag. :D

 

Forresten, leste at Xbox One ikke kan spille av 3D Bluray.. noen som vet om de kan fikse støtte for dette i form av en oppdatering? Hvis det er mulig, tror dere dette kommer på plass?

Syns det er litt dumt at den ikke kan erstatte Bluray-spilleren.

Håper også dem fikser det, leste at det skulle komme etterhvert
Lenke til kommentar

Tv - funksjoner og slikt er vel veldig lite optimalisert i forhold til norske leverandører? Vil tippe 3D - støtte og andre forbedringen kommer med fremtidige oppdateringer ja :)

 

Hva legger du i lite optimalisert?

Får håpe 3D og sånt kommer etterhvert ja.

 

 

 

Tv fungerer ikke hos meg.

Fungerer ved oppsett, men ikke etter en restart.

Fungerer fint hos meg. Brukt non-stop siden xboxen kom i hus :) Digger at man får notifications rett på tv'en :)

 

 

Hvilke TV-leverandører har dere to?

Jeg har Canal Digital (parabol), og sånn som jeg har forstått det er det bare å plugge HDMIen fra tuneren inn i Xboxen istedenfor TVen?

Lenke til kommentar

 

Tv - funksjoner og slikt er vel veldig lite optimalisert i forhold til norske leverandører? Vil tippe 3D - støtte og andre forbedringen kommer med fremtidige oppdateringer ja :)

 

Hva legger du i lite optimalisert?

Får håpe 3D og sånt kommer etterhvert ja.

 

 

 

Tv fungerer ikke hos meg.

Fungerer ved oppsett, men ikke etter en restart.

Fungerer fint hos meg. Brukt non-stop siden xboxen kom i hus :) Digger at man får notifications rett på tv'en :)

 

 

Hvilke TV-leverandører har dere to?

Jeg har Canal Digital (parabol), og sånn som jeg har forstått det er det bare å plugge HDMIen fra tuneren inn i Xboxen istedenfor TVen?

 

 

Stemmer det. Er bare å plugge i HDMI. Tv appen på xboxen viser rett og slett bare bilde av det du putter i HDMI In porten. Så du kan putte inn pc, bluray, eller ps4 eller hva du vil

Lenke til kommentar

Ingen konsekvenser, MS har selv sagt at dette er mulig å gjøre for oss som importerer. Ulovlig er det heller ikke, det er jo mulig å velge region uansett hvor du bor i verden, så folk i England kan også bruke USA om de vil. Det vil nok komme en sperre på dette når Xbox One har hatt release i hele verden. De bryr seg vel ikke stort nå, siden de vet at folk aldri hadde importert om Marketplace hadde vært stengt til release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...