Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Enig. Hodesettkoblingen irriterer meg mest. Hvorfor ikke bare bruke en vanlig 3,5 mm kobling? Eller blåtann? Eller USB? Jeg har et Microsoft-USB-hodesett som jeg liker. Synd at det kun er PC.

Lenke til kommentar

Og så ryker jo garantien og hele pakke. Forbannet piss at MS alltid skal væra så jævla lukket med konsollene sine altså. Hvorfor ikke være åpen som på Sony sine maskiner :(

Nå har vel Sony vært litt for mye åpen for ikke så lenge siden...men enig i at vi burde kunnet bytte disk selv, evnt kunne de solgt en konsoll klargjort for disk.

 

Synd at MS droppet DRM-greia slik at vi kunne dele spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, tydeligvis var det leakeren sa sant. Fordi nå går Microsoft etter fyren juridisk, som og er ansatt hos dem.

 

http://www.videogamer.com/xboxone/halo/news/microsoft_looking_to_take_legal_action_against_xbox_one_leaker.html

 

Btw: Sony ville gjort det samme. Apple(holes) har allerede gjort det, de valgte til og med å bruke politiet til å bryte ned døra til en fyr midt under middagen med familien hans.

Lenke til kommentar

Haha, tydeligvis var det leakeren sa sant. Fordi nå går Microsoft etter fyren juridisk, som og er ansatt hos dem.

 

http://www.videogamer.com/xboxone/halo/news/microsoft_looking_to_take_legal_action_against_xbox_one_leaker.html

 

Btw: Sony ville gjort det samme. Apple(holes) har allerede gjort det, de valgte til og med å bruke politiet til å bryte ned døra til en fyr midt under middagen med familien hans.

 

Jaja, da er det vel ikke lenge før han må ut på jobbjakt.

Lenke til kommentar

Igjen, så bekrefta jo Kotaku at casting callet for Fallout 4 var ekte. Det viste seg å være fake. Kotaku var en av de som sa at Halo-serien ville bli regissert av Neil Blomkamp, hvor Latino Review var kilde.

 

Generelt, kildebruken og kildene til Kotaku suger veldig ofte. Mulig de har noe riktig nå, men jeg har mine tvil.

Kilde? Verken Kotaku eller VG247 har oppdatert artiklene med noe motstridende og Bethesda ville ikke kommentere saken..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

er Xbox one utsolgt på MSstores rundt om i europa?

 

De har den HER, HER, HER, HER, og HER :)

 

Kontakt på Live Chat så kan de slå av 29 EURO :) Gjorde hvertfall det på min konsoll med fifa. Sa jeg egentlig ikke ville ha fifa, men at vanlig bundle var utsolgt, og det gikk fint. Fikk refund etter 2 uker :)

 

nice, takk, hvis den nye power bricken ikke fungerer kjøper jeg en ny

og dumper den gamle på MS så jeg får tilbake cash

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...