Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kommende oppdateringen sier altså ingenting angående forbedringer relatert til auto-innlogging via Kinect? Kjæresten irriterer seg stadig grønn da hun sitter å ser på YouTube også kommer jeg spaserende inn i stua også finner Xbox One ut at vi mannfolk tross alt er mer verdige enn kvinnfolk og logger automatisk inn min bruker og ergo ender over til min YouTube og spolerer alt kjæresten holdt på med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den kommende oppdateringen sier altså ingenting angående forbedringer relatert til auto-innlogging via Kinect? Kjæresten irriterer seg stadig grønn da hun sitter å ser på YouTube også kommer jeg spaserende inn i stua også finner Xbox One ut at vi mannfolk tross alt er mer verdige enn kvinnfolk og logger automatisk inn min bruker og ergo ender over til min YouTube og spolerer alt kjæresten holdt på med.

 

Skru det av? Verre er det ikke, er jo å bare å si "Sign in as "ditt navn" så signer den deg inn uansett..

Lenke til kommentar

 

Langt billigere å kjøpe det digitalt via US Store :)

 

Fant det ut etter jeg hadde bestilt.

Men men, med nettet her hadde det vel tatt en uke å laste det ned. Kjekt med plate uansett. :)

 

 

Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side"

 

Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Ingen konsekvenser, MS har selv sagt at dette er mulig å gjøre for oss som importerer. Ulovlig er det heller ikke, det er jo mulig å velge region uansett hvor du bor i verden, så folk i England kan også bruke USA om de vil. Det vil nok komme en sperre på dette når Xbox One har hatt release i hele verden. De bryr seg vel ikke stort nå, siden de vet at folk aldri hadde importert om Marketplace hadde vært stengt til release.

 

 

Tviler jeg på. Samme "trikset" fungerte på xbox 360 også før ONE ble lansert

 

Med netflix gjorde jeg det samme i flere år før det kom til Norge(og gjør det fortsatt så det koster meg under 50 kr måneden). Samme med hulu plus og vudu.com

Endret av kewell79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Langt billigere å kjøpe det digitalt via US Store :)

 

Fant det ut etter jeg hadde bestilt.

Men men, med nettet her hadde det vel tatt en uke å laste det ned. Kjekt med plate uansett. :)

 

 

Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side"

 

Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere

 

 

Jepp! Nesten så jeg angrer litt på at jeg kjøpte Dead Rising og Forza 5 på disc, men i de dagene der ville jeg bare hoppe in og spille med en gang jeg fikk konsollen inn dørene :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Langt billigere å kjøpe det digitalt via US Store :)

 

Fant det ut etter jeg hadde bestilt.

Men men, med nettet her hadde det vel tatt en uke å laste det ned. Kjekt med plate uansett. :)

 

 

Er jo bare å kansellere inne på coolshop sine sider på "Min Side"

 

Disc er bare plagsomt. Det tar like mye plass på harddisken, og du må bytte disc hver gang du skal spille noe annet, og det koster 368 kr spillet på Xbox Store som er billigere

 

 

Jepp! Nesten så jeg angrer litt på at jeg kjøpte Dead Rising og Forza 5 på disc, men i de dagene der ville jeg bare hoppe in og spille med en gang jeg fikk konsollen inn dørene :p

 

 

Haha, sjæl, men fikk solgt disc versjonene mine for prisen for de på marketplace. Så nå har jeg de digitalt :)

Lenke til kommentar

 

 

Tv - funksjoner og slikt er vel veldig lite optimalisert i forhold til norske leverandører? Vil tippe 3D - støtte og andre forbedringen kommer med fremtidige oppdateringer ja :)

Hva legger du i lite optimalisert?

Får håpe 3D og sånt kommer etterhvert ja.

 

 

Tv fungerer ikke hos meg.

Fungerer ved oppsett, men ikke etter en restart.

Fungerer fint hos meg. Brukt non-stop siden xboxen kom i hus :) Digger at man får notifications rett på tv'en :)

Hvilke TV-leverandører har dere to?

Jeg har Canal Digital (parabol), og sånn som jeg har forstått det er det bare å plugge HDMIen fra tuneren inn i Xboxen istedenfor TVen?

Jeg har Canal Digital Kabel.

Lenke til kommentar

Siste patchen til CoD: Ghost har visst fucka multiplayeren no jævlig.

Kicking off with a look at Stonehaven, it's immediately obvious that things are not quite right. While the game does indeed hit 60fps in this stage, frame-rates are dramatically impacted when the whole level is in view, with metrics varying between 46-60fps as we run across the landscape. As frame-rates fall below the desired 60fps target, we also see the appearance of some screen-tear, adding some judder, making drops in smoothness more noticeable.

Meanwhile, aiming down the barrel of a sniper scope can see significant drops down as far as the mid-30s - something we never encountered before in ether next-gen version of Ghosts during multiplayer. As a result of the fluctuating frame-rate we can feel a clear reduction in the responsiveness of the controls, while on a visual level the introduction of stutter impacts the smooth flow traditionally associated with Call of Duty multiplayer action.

 

 

Får håpe at det ikke tar lang tid før IW fikser det.

Lenke til kommentar

Den kommende oppdateringen sier altså ingenting angående forbedringer relatert til auto-innlogging via Kinect? Kjæresten irriterer seg stadig grønn da hun sitter å ser på YouTube også kommer jeg spaserende inn i stua også finner Xbox One ut at vi mannfolk tross alt er mer verdige enn kvinnfolk og logger automatisk inn min bruker og ergo ender over til min YouTube og spolerer alt kjæresten holdt på med.

 

Jeg tviler på at dette blir å skje. Microsoft har åpenbart en visjon om at Kinect skal være en del av systemet, og derfor skal brukes. Selv om de gir deg muligheten til å ha den frakoblet, så er det ikke det som er meningen. Dette er blant annet en av flere grunner til at jeg har kvittet meg med Xbox One.

Lenke til kommentar

 

Den kommende oppdateringen sier altså ingenting angående forbedringer relatert til auto-innlogging via Kinect? Kjæresten irriterer seg stadig grønn da hun sitter å ser på YouTube også kommer jeg spaserende inn i stua også finner Xbox One ut at vi mannfolk tross alt er mer verdige enn kvinnfolk og logger automatisk inn min bruker og ergo ender over til min YouTube og spolerer alt kjæresten holdt på med.

 

Jeg tviler på at dette blir å skje. Microsoft har åpenbart en visjon om at Kinect skal være en del av systemet, og derfor skal brukes. Selv om de gir deg muligheten til å ha den frakoblet, så er det ikke det som er meningen. Dette er blant annet en av flere grunner til at jeg har kvittet meg med Xbox One.

 

 

Nå er det jo masse som fikses. De nevnte bare noen få ting. Ta også vent til patch notes kommer før dere tar sorgen på forskudd. Hvis det sign in greien er så innmari ødleggende

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

 

 

Den kommende oppdateringen sier altså ingenting angående forbedringer relatert til auto-innlogging via Kinect? Kjæresten irriterer seg stadig grønn da hun sitter å ser på YouTube også kommer jeg spaserende inn i stua også finner Xbox One ut at vi mannfolk tross alt er mer verdige enn kvinnfolk og logger automatisk inn min bruker og ergo ender over til min YouTube og spolerer alt kjæresten holdt på med.

 

Jeg tviler på at dette blir å skje. Microsoft har åpenbart en visjon om at Kinect skal være en del av systemet, og derfor skal brukes. Selv om de gir deg muligheten til å ha den frakoblet, så er det ikke det som er meningen. Dette er blant annet en av flere grunner til at jeg har kvittet meg med Xbox One.

 

 

Nå er det jo masse som fikses. De nevnte bare noen få ting. Ta også vent til patch notes kommer før dere tar sorgen på forskudd. Hvis det sign in greien er så innmari ødleggende

 

 

Jeg regner med at de tingene som ikke er nevnt er mindre ting. Det burde også gjøre det mulig å opprette en ny profil uten å være online. Jeg greide med et uhell å slette profilen et sted uten nettilkobling, og da ble hele konsollen ubrukelig. USB-lagring bør også komme på plass.

Lenke til kommentar

 

Ingen konsekvenser, MS har selv sagt at dette er mulig å gjøre for oss som importerer. Ulovlig er det heller ikke, det er jo mulig å velge region uansett hvor du bor i verden, så folk i England kan også bruke USA om de vil. Det vil nok komme en sperre på dette når Xbox One har hatt release i hele verden. De bryr seg vel ikke stort nå, siden de vet at folk aldri hadde importert om Marketplace hadde vært stengt til release.

 

 

Tviler jeg på. Samme "trikset" fungerte på xbox 360 også før ONE ble lansert

 

Med netflix gjorde jeg det samme i flere år før det kom til Norge(og gjør det fortsatt så det koster meg under 50 kr måneden). Samme med hulu plus og vudu.com

 

 

Strålende! Da går jeg for samme løsning :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...