Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, fikk konsollen min i dag, men har problemer med og update den. Står at det et problemer med updaten. Husker ikke feilkoden i hodet, men googlet det, og fant ut at det var fordi det ikke fantes en update tilgjengelig.

 

Noen som har samme problemet, eller vet hvordan man fixer det? Eller må jeg bare vente ?

 

Takk

Lenke til kommentar

Hei, fikk konsollen min i dag, men har problemer med og update den. Står at det et problemer med updaten. Husker ikke feilkoden i hodet, men googlet det, og fant ut at det var fordi det ikke fantes en update tilgjengelig.

 

Noen som har samme problemet, eller vet hvordan man fixer det? Eller må jeg bare vente ?

 

Takk

Jeg opplevde samme problem da jeg skulle oppdatere min i går. Den stoppet opp etter f.eks 23% og noen ganger 33%. Dette var da jeg kjørte den på det trådløse nettet. Med en gang jeg koblet til kablet nett i stedet så gikk det helt fint. Prøv det om du ikke allerede har nett via kabel på den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

faen ta MS, ikke importer xbox one, hvis den blir ødelagt er dere fucked

En kamerat av meg sin xbox ble ødelagt. Fikk pengene tilbake og MS henta boxen. Han kjøpte seg bare ny. Null stress :)

 

 

hvordan?

Lenke til kommentar

Det virker som at MS er veldig greie hvis hele maskinen er ødelagt, men hvis f.eks. strømforsyningen eller kinect ikke virker, så er de veldig vanskelige. En kompis har nå brukt to måneder med MS og Xbox Norge. Etter å ha pratet med kundeservice på telefon flere ganger kom de til at det var strømforsyningen som var kaputt. Han kunne få ny, men da måtte han hente den i Tyskland. Fikk noen der til å sende den hit etter mye om og men. Når han til slutt fikk den så var visst maskinen død, så nå prøver han å få returnert og pengene tilbake. Man bør nok være beinhard på at maskinen er helt død og pengene tilbake hvis noe skjer.

Lenke til kommentar

Men det er fordi han gjør det feil? Trodde en måtte kontakte MS Tyskland hvor han kjøpte den fra, ikke MS Norge jeg?

MS Norge har jo ingen support for Xbox One oppe og går enda siden den logisk nok heller ikke har hatt noen release i Norge.

 

For slik jeg har forstått og lest av tidligere tilfeller så har de kontakte MS Tyskland og avtalt ting.

Så tror jeg de fikk en ferdigbetalt fraktlapp fra MS Norge.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

 

faen ta MS, ikke importer xbox one, hvis den blir ødelagt er dere fucked

En kamerat av meg sin xbox ble ødelagt. Fikk pengene tilbake og MS henta boxen. Han kjøpte seg bare ny. Null stress :)

 

 

Og ja, hvordan. Fint å ha i bakhånd om man skulle være uheldig. Gjerne få det med i den import-tråden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

faen ta MS, ikke importer xbox one, hvis den blir ødelagt er dere fucked

 

Gikk det til helvete med PSU`en ?

 

 

ja det gikk vist ikke alikevell, ms support er noe forbanna rotehuer..

det er komplett umulig å få til noe siden den ikke er gitt ut her, det jævla føkka systemet dems nekter å sende til en addresse hvor xbox one ikke er gitt ut

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

 

faen ta MS, ikke importer xbox one, hvis den blir ødelagt er dere fucked

En kamerat av meg sin xbox ble ødelagt. Fikk pengene tilbake og MS henta boxen. Han kjøpte seg bare ny. Null stress :)

 

 

Og ja, hvordan. Fint å ha i bakhånd om man skulle være uheldig. Gjerne få det med i den import-tråden :)

 

 

What he said :)

 

 

Men det er fordi han gjør det feil? Trodde en måtte kontakte MS Tyskland hvor han kjøpte den fra, ikke MS Norge jeg?

MS Norge har jo ingen support for Xbox One oppe og går enda siden den logisk nok heller ikke har hatt noen release i Norge.

 

For slik jeg har forstått og lest av tidligere tilfeller så har de kontakte MS Tyskland og avtalt ting.

Så tror jeg de fikk en ferdigbetalt fraktlapp fra MS Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

 

faen ta MS, ikke importer xbox one, hvis den blir ødelagt er dere fucked

En kamerat av meg sin xbox ble ødelagt. Fikk pengene tilbake og MS henta boxen. Han kjøpte seg bare ny. Null stress :)

 

 

Og ja, hvordan. Fint å ha i bakhånd om man skulle være uheldig. Gjerne få det med i den import-tråden :)

 

 

What he said :)

 

 

Men det er fordi han gjør det feil? Trodde en måtte kontakte MS Tyskland hvor han kjøpte den fra, ikke MS Norge jeg?

MS Norge har jo ingen support for Xbox One oppe og går enda siden den logisk nok heller ikke har hatt noen release i Norge.

 

For slik jeg har forstått og lest av tidligere tilfeller så har de kontakte MS Tyskland og avtalt ting.

Så tror jeg de fikk en ferdigbetalt fraktlapp fra MS Norge.

 

var det innen 14 dager etter kjøp?

Lenke til kommentar

 

var det innen 14 dager etter kjøp?

 

 

Vet ikke, hva har det med saken å gjøre?

Grunnen som var gitt var at siden konsollen ikke var lansert i Norge enda så kunne en ikke få en ny siden den var importert, men en kunne derimot få igjen pengene sine.

 

Tror det står et eller annet sted lenger tilbake i denne tråden hvor en fyr deler sin erfaring.

Enten det eller et annet sted på forumet.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

for jeg får det ikke til det er bare fram og tilbake med ms store og xbox support.

ms store har 14 dager return policy og jeg kommer ingen vei med support, ikke refund, repair eller replacement

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...