Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er lover og regler rundt slikt? Forstår jo at Microsoft produsent sikert har visse rettigheter iform av releasedatoer osv og dermed kan fjerne videoer fra YouTube osv som har veldig ymse reglementer rundt sånn som ikke lar seg påvirke av norske lover og regler. Når det gjelder banning av konsoller så hadde vell dette neppe vært lovlig å gjøre iforhold til norske lover da det strengt tatt ikke er gjort noe som helst galt av personen er annet enn å ta i bruk et produkt han har betalt for som ble levert litt tidlig fra utsalgsstedet.

 

Du blir bare utestengt fra nettspilling, man kan sevfølgelig spille singleplayerspill å bruke alle offline tjenester de byr på, så dette har MS lov til å gjøre så mye de vil frem til release dagen, ingen har blitt utestengt permanent dette er bare midlertidig frem til konsollen kommer, så vil alle de med midlertidig utestenging få nettilgangen tilbake den dagen konsollen er i butikkene....

 

http://www.vg247.com/2013/11/09/xbox-one-shipped-early-to-two-customers-by-target-resulting-in-one-being-banned-by-microsoft/

 

Edit: Ser ut som de har noe å skjule siden de fjerner ting fra youtube og div andre steder, men så lenge Ms har opphavsretten til konsollen så har de egentlig lov til å gjøre hva de vil, men jeg personlig mener dette er noe stort tull, men men vi får vente å se når konsollen kommer....

 

kanskje det bare er en gammel xbox360 innmat på innsida av den nye xbox-one de prøver å skjule :rofl:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jøss, hadde virkelig ikke trodd at vi fikk de kontrollene til den prisen. Skal rett inn å sjekke nettbanken etter jobb! Bestilte 10 stk :D

Er de sendt?

Ikke mine.

 

Xbox One Wireless Controller

Pris: kr. 54,99

Antall: 3

Status: BackOrdered
Send den
Forhåndsbestilling Bestill nå for å motta Xbox One Wireless Controller dagen dens befridd<br/><br/>Utgivelsesdato: november 2013
Lenke til kommentar

Du har nok et poeng, men føler det er ikke akkurat hva du forventer av en så stor tittel på X1, men samtidig som er det kanskje over nivået X360 klarer. Blir i en klemme i mellom begge plattformer. Selvfølgelig kjedelig, men jeg skal ikke uttale meg for mye om dette. Da vi ikke fikk se det endelige spillet. For alt jeg vet kan de være store forbedringer grafisk sett.

 

Når det er sagt håper jeg virkelig Forza 5 får en kortere loading enn den hadde på SpillExpo. Tok ikke tiden, men tok vel rundt 30 sek å loade fra meny og inn til løp. Spillet var utrolig kult da, i alle fall den trigger-egenskapen de har lagt ved.

 

Kan også fortelle noe annet kult vi fikk vite ang. blant annet Dead Rising 3 og bruk av Smartglass-appen. Om man har koblet dette sammen så vil din virkelige telefon ringe, istedenfor en in-game telefon. Slik at du aktivt må ta opp din iPhone (eller whatever) og høre skrik blant annet ang. hjelp osv. I tillegg så vil det komme "meldinger" fra DR3 med oppdrag og sånt. En veldig kul gimmick synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Ser mange som er skeptiske på grunn av det ser ut som endel av lanseringsspillene har litt ymse optimalisering, Call of Duty Ghost bare i 720P og ikke 1080P @ 60 FPS som først antatt osv.. Hva vil dette ha å si for konsollen i fremtiden, vil grafikken bli gradvis mer krevende så vi plutselig ser titler med 720P @ 30 FPS osv osv.. Men ser vi tilbake på situasjonen med eldre konsollgenerasjoner så har jo ting stortsett gått i motsatt retning, spillene er generelt dårligere optimalisert og smått "rushet" ved lansering, også tar det faktisk et par år før utviklere klart å tyne potensiale i maskinvaren til det fulle så hvorfor skulle ting være annerledes denne runden?

Lenke til kommentar

COD burde ikke brukes som referanse for noe som helst når man skal diskutere noe ang. spill. Man kan kanskje diskutere det når det kommer til det å tjene penger på lite.

 

Men poenget mitt er bare at man kan forvente litt med tanke på at DR3 er laget av Microsoft-studio og de, av alle, burde klare å utnytte sin egen maskin bedre i starten.

Lenke til kommentar

Microsoftstore US+DE starter behandling av alle Xbox One ordre den 15.nov.

Hvis den sendes fra Tyskland den 15. er jo muligheten for at man har den til 22.nov.

Sendes nok heller over helgen. Fra Eindhoven til Oslo tar det 3 dager med UPS Standard som levering. Men vi får se :)

 

EDIT: Mulig at UPS får streng beskjed om å ikke levere pakke før 22. noe som er meget mulig. Så derfor de sender ut tidlig så alle får den på release :)

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...