Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det lønne seg å bestille alle spillene samlet på amazon? Eller hver for seg? med tanke på ekstra utgifter toll mva osv..

 

 

Også er det mulighet for express delivery 1-1. Da betaler jeg import fees deposit, vil det si at det blir alt jeg betaler uansett? Fordi alt blir klarert i tollen?

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

http://www.gamezone.com/news/2013/11/06/dead-rising-3-on-xbox-one-native-720p-and-30-fps

 

Dette var ett av de få spilla jeg hadde lyst på fra xone men nå er det ikke tvil om att jeg skipper xone konsollen :confused:

da kunne du ikke hatt særlig mye lyst på konsollen i utgangspunktet! Kommer aldri til å la oppløsningen til å hindre meg i å spille et spill jeg ser på som interessant. Innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva? Det har jo vært kjent en stund det der. Ser jævlig morro ut spør du meg, og jeg er ingen fan av de tidligere spillene. Når du ser hvor mye som skjer på skjermen der samtidig, er det helt greit at de har inngått ett kompromiss på 720p og 30fps, forhåpentligvis ligger de stødig på 30fps også...

 

Virker for meg som at du leter etter grunner for å ikke ville ha konsollen men ;)

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har vel ikke vært kjent en stund da, mer et par dager. Først skulle det være 1080p, så dynamisk oppløsning, og for et par dager siden eller noe sånn ble det kjent at det blir i 720p, og da 30fps.

 

Synes spillet ser fett ut, og siden det ikke er noen annen mulighet for å spille det enn å skaffe seg en Xbox One så vet jeg hva jeg skal gjøre... etterhvert.

Lenke til kommentar

Hva? Det har jo vært kjent en stund det der. Ser jævlig morro ut spør du meg, og jeg er ingen fan av de tidligere spillene. Når du ser hvor mye som skjer på skjermen der samtidig, er det helt greit at de har inngått ett kompromiss på 720p og 30fps, forhåpentligvis ligger de stødig på 30fps også...

 

Virker for meg som at du leter etter grunner for å ikke ville ha konsollen men ;)

 

viss man skal kjøpe en konsoll for ett eneste spill bør det være sinnsykt bra spør du meg, ikke noen av de andre spilla som kommer de første året utenom dead rising som intresserer meg noe så får vente å se but who knows what happens later :wee:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Vil vi som har bestillt xbox one ved lansering hos microsoft tysland få den på lanseringsdatoen, eller blir det en stund etter?

Velger å ikke kjøpe COD ghosts til 360'en siden det kommer til one, lurte derfor på hvor jeg bør bestille dette for å få det så fort som mulig etter lansering?

 

Du får nokk konsollen alt fra lanseringsdatoen til en uke etter lanseringa med tanke på ting går av og til treigt i posten, men vil du ha spilla før konsollen ankommer så bør du prøve deg på amazon.com evt andre utenlanske butikker som selger spilla... eller kan du bare bestille spillet digitalt ved å lage en xbl konto i ett av landa de slipper konsollen i, regner med du kan bruke spillet på forskjellige kontoer så lenge du har alt på samme konsoll, og regner med att amerikansk xbl konto er beste valget viss du vil ha spill billig :cool:

 

Eneste problemet viss man skal oprette utenlanske xbl kontoer så kan det bli problemer når man skal betale siden de somregel ikke aksepterer kredittkort fra andre land enn sitt eget, men det fins løsninger på dette og viss du googler litt :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Da er det vel bare å kjøpe en amerikansk redeemkode etc.?

Men, det blir kanskje krøll siden jeg ønsker å bruke min gamle gamertag/konto?

 

Stemmer det, men er ikke sikke på om du kan bruke samme spill på flere enn den ene kontoen på x-one, man kan ha så mange psn kontoer man vil på en ps3/ps4 å spille samme spill på alle kontoer så lenge de er på samme konsoll eller på maks 2 konsoller, men vet ikke 100% om dette er samme system xbl vil kjøre på next gen konsollen sin, du bør sjekke om dette er tilfelle før du går så langt att du prøver, jeg vil ikke ha skylda viss dette ikke virker, men vil tro xbl strekker seg såpass langt at man kan spille spillet på alle kontoer bare de er på samme konsoll og ikke såån det var tidligere med xbox360 som alt var bundet til kun den ene kontoen, men som sagt sjekk dette å viss det ikke er begrensninger så kan jeg bare si go for it :wee:

 

Jeg har kun testa dette på ps3/psvita til nå.... har en norsk og en amerikansk på begge å alle spill virker på begge kontoene

 

Her er en link viss du finner ut du vil prøve redeem koder:

 

http://www.play-asia.com/xbox-live-value-card-usd-50-paOS-13-49-en-70-43df.html

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Vil vi som har bestillt xbox one ved lansering hos microsoft tysland få den på lanseringsdatoen, eller blir det en stund etter?

Velger å ikke kjøpe COD ghosts til 360'en siden det kommer til one, lurte derfor på hvor jeg bør bestille dette for å få det så fort som mulig etter lansering?

 

Du får den på lansering ja. Og det er ikke posten som leverer. Det er UPS som leverer rett på døra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

 

Du får den på lansering ja. Og det er ikke posten som leverer. Det er UPS som leverer rett på døra

Da jeg fikk Surface fra Tyskland, kom pakka med Posten. Kom på døra, vel å merke, men med Posten på dagtid.

Sikkert fordi jeg bodde på landet, da.

Lenke til kommentar

Nei, den ble sendt på lanseringsdsgen. Mottok den én uke etterm

 

Sa de på support at du skulle få den på release? Eller visste du at den ikke kom til å komme på release?

 

Ble litt bekymra nå når support sier at den blir sendt i forveien så den skal ankomme release, men du fikk ikke surface før en uke etter.. haha

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Åja, meget mulig :) står bare at UPS skal levere :) fikk du surface på release dagen?

Vonaleg bur du ikkje meir enn eit steinkast frå Sinsenkrysset.

 

UPS er notoriøst dårlege i "grisgrendte strøk".

 

Bestilte meg noko treningsklede frå Venum i Frankrike. Pakken kom til Oslo på Onsdag, og siste oppdateringa på UPS sida seier;

 

"The address is in a remote area and deliveries are not made daily / Delivery rescheduled"

 

Eg bur 1 time sør for Bergen, og 40 min nord for Haugesund. Ikkje verdas navle, men å utsetje leveringa nesten ei veke ekstra pga det er drøyt synest eg.

Lenke til kommentar

Vonaleg bur du ikkje meir enn eit steinkast frå Sinsenkrysset.

 

UPS er notoriøst dårlege i "grisgrendte strøk".

 

Bestilte meg noko treningsklede frå Venum i Frankrike. Pakken kom til Oslo på Onsdag, og siste oppdateringa på UPS sida seier;

 

"The address is in a remote area and deliveries are not made daily / Delivery rescheduled"

 

Eg bur 1 time sør for Bergen, og 40 min nord for Haugesund. Ikkje verdas navle, men å utsetje leveringa nesten ei veke ekstra pga det er drøyt synest eg.

 

Såpass ja! Haha. Bra jeg bor midt i oslo :) Ser UPS biler daglig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...