Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heller 60fps stabilt med 720p som jeg synes ser like bra ut som PS4 sin 1080p men ustabil fps.

 

http://www.thesixthaxis.com/2013/11/12/call-of-duty-ghosts-xbox-one-comparison-video/

Nå er det allerede folk som sitter med et forstørrelsesglass å prøver å finne forskjeller.

Skal du ikke kjøpe dead rising 3?

Tror de fleste skal det som liker den slags spill. Ser utrolig moro ut. Stor fan av den slags spill. Du sikter nok til den dårlige fpsen?

Lenke til kommentar

Heller 60fps stabilt med 720p som jeg synes ser like bra ut som PS4 sin 1080p men ustabil fps.

 

http://www.thesixthaxis.com/2013/11/12/call-of-duty-ghosts-xbox-one-comparison-video/

 

Who cares det er singleplayerdelen det er snakk om, å den er dritt uansett.... :rofl: Ghosts i seg selv er ikke noe å skrike høyt om, spillet har div issues på alle versjoner utenom current gen som spillet ble laget for

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Ikke mange dagene igjen. Fikk mail om at eventuelle endringer i bestillingen måtte gjøres før 15. november for da starter de å sende ut maskinene :)

 

Må bare få tak i noen spill da... :)

 

 

Eg hsr ikke fått noe mail enda. Men så sies det at Microsoft Tyskland roter fælt med mailer for tiden

 

Fikk 2 mailer idag selv. Først den om feil i kredittkortet igjen + en rettelsesmail hvor de sier at endringene må gjøres før fredagen (sender mest sannsynlig ut konsoller da).

 

Har ikke bestilt noen spill ettersom jeg vet at både Gamestop og Expert der jeg bor får inn X1 spill, og Gamestop selger dem allerede torsdag neste uke.

Lenke til kommentar

Fikk 2 mailer idag selv. Først den om feil i kredittkortet igjen + en rettelsesmail hvor de sier at endringene må gjøres før fredagen (sender mest sannsynlig ut konsoller da).

Har ikke bestilt noen spill ettersom jeg vet at både Gamestop og Expert der jeg bor får inn X1 spill, og Gamestop selger dem allerede torsdag neste uke.

Ok, litt surr med mail sikkert. Jeg fikk aldri noen mail da jeg bestilte, men bestillingen har hele tiden tiden ligget inne når jeg har logget meg inn på MS store germany. Mailen i går om at de starter utsendingen den 15. nov var den første.

 

Da får jeg høre med de lokale sjappene da om spill. Men blir spillene å få kjøpt online også fra dag 1?

Lenke til kommentar

 

 

 

Fikk 2 mailer idag selv. Først den om feil i kredittkortet igjen + en rettelsesmail hvor de sier at endringene må gjøres før fredagen (sender mest sannsynlig ut konsoller da).

 

Har ikke bestilt noen spill ettersom jeg vet at både Gamestop og Expert der jeg bor får inn X1 spill, og Gamestop selger dem allerede torsdag neste uke.

Er du sikker på at norske butikker tar inn XB1 spill? De norske spillversjonene med norske manualer/støtte for norsk kinect etc kommer jo ikke før neste år. Så da må de isåfall ha importert spillene.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått en trekk på mastercardet som tilsvarer 2 stk Xbox One kontrollere, altså 109,98 NOK.

Kan se ut som at vi får kontrollerne til den lave prisen.

 

Xbox Norge har bekreftet at games on demand er tilgjengelig fra 22.nov, men norske kredittkort vil ikke fungere.

Hvordan blir framgangsmåten å kjøpe spill digitslt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...