Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et spørsmål, noen som hsr hørt noe om hva som skjer for dem sommhar bestilit fra MS Store Tyskland. Eg finner ingen mulighet til å livechatte med dem. Prøvde å ringe en gang, men hun eg snakket med var absolutt ikke oppdatert så fikk aldri noe svar. Bestilte 15 August så eg håper/tror at eg er med i første sendingen og ikke må vente til 2014

 

Bestilte du da det fortsatt stod at levering var 22. November er du garantert å få den da med day one edition og Fifa 14 :)

 

I og med at du bestilte samme dag som meg så får du nok xbox´en den 22. November.

 

Nå er de utsolgt og de som bestiller nå får ikke før seint desember eller på nyåret :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var siden vi var inne på saken :) Xbox gjør helt sikkert det samme.

 

Men tilbake til det med optiske drev, selv om man tar den mest optimistiske tolkningen av de tweets som var gjort sitter vi fortsatt tilbake med at data må fortsatt caches på lokal harddisk. lesehastigheten og/eller søketiden på optisk media er ikke bra nok til å levere data til en moderne spillmotor.

 

Så med tanke på at man er tvunget til å ha en stor del av dataene på harddisken mens man spiller, ville ikke de fleste spillere preferere å ha spillet installert på en tilnærmet lydløs haddisk(og da kanskje måtte avinstallere spillene når man var ferdig med de) istede for at data midlertidig kopieres ned til harddisk mens man spiller så man får susen fra det optiske drevet.

 

Og det raskere ett optisk drev er, dess mer vil det bråke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gir man for mye kritikk mot Xbox, så er man åpenbart troll.

 

Om en gir kritikk og vinkler noe negativt ved omtrent hvert eneste innlegg i fks XBO tråden så er det ikke rart endel begynner å reagere. Det blir jo slitsomt og til slutt irriterende for dem som leser ofte en tråd at det er noen få som stadig gjør sitt stikk for å kommentere noe negativt.

 

Med det så mener jeg ikke at det er slik at alt skal være rosenrødt og at en ikke skal diskutere å påpeke ting som er negativt. Men en behøver ikke å lage en sur stemning i en tråd gang på gang.

 

Det er ihvertfall hva jeg tenker om dette :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det skal være diskusjon, det er bare bra, men diskusjon er avhengig av argumenter.

 

Har du gyldig kritikk er det ingen problem å lage gode argumenter ut av det, og ingen tar seg nær av gode argumenter.

 

Problemet er personer som sier "alt er bare elendig /wrist", det bringer ingenting til diskusjonen, det kan være at den personen har gode grunner og ett viktig budskap men det ble borte med en gang en valgte å ikke presentere det på en ordentlig måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at du er skeptisk til systemet.

 

Personlig er jeg skeptisk til både PS4 og Xbone sitt system da jeg ikke har prøvd noen av dem.

 

Fra tidligere erfaringer. PS3-systemet er så tragisk at de som har designet det burde være ferdig i Sony og ha forbud mot å lage slike systemer. Xbox 360 systemet er fantastisk. Det fungerer slik man forventer det skal fungere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fra tidligere erfaringer. PS3-systemet er så tragisk at de som har designet det burde være ferdig i Sony og ha forbud mot å lage slike systemer. Xbox 360 systemet er fantastisk. Det fungerer slik man forventer det skal fungere.

jeg liker X360 meny designet utrolig godt, men jeg synes XMB menyene er likevel enklere og raskere å komme fram i.

Lenke til kommentar

Så folkens, hva skal dere gjøre? Importere eller vente til Norges lanseringen? Selv blir jeg å vente til Norges lanseringen.

 

Jeg venter, det burde gå greit ettersom PS4 vil oppta en del tid i mellomtiden :) Samtidig får resten av lanseringslandene være beta testere av systemet frem til vår lansering :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...