Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hvem bryr seg? Ryse ser like bra ut som Killzone, så mulighetene for bra grafikk er der i samme grad som til PS4. Blir nok flere år før PS4 drar ifra, om det skjer i det hele tatt.

 

Man trenger ikke å bry seg, men det er nå en situasjon nå som er såpass at den faktisk bør diskuteres og ikke knebles av bitre fanboys som man ser endel steder på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva man synes ser best ut er nå ganske subjektivt, og selv om jeg synes Ryse ser pent ut så vil jeg personlig svare ganske så bastant at Killzone ser mye bedre ut fra et teknisk perspektiv.

 

Nei akkurat det eg mener, folk må like det de ønsker. Men er ofte sånn når det kommer til internett og forumer så skal andre folk nesten bestemme hva som er best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enderlig noen reklamer som minner om det gode gamle 360-reklamene :D

 

Også veldig positivt at det ser ut som om at de forstår at de selger disse konsollene til voksene mennesker ikke tenåringer :)

 

Er det der reklamen som skal vises ikveld i USA/UK på tv tro? Kommer til å flytte noen bokser det der isåfall...jævla bra.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Dessuten ser ikke Ryse i nærheten av så bra ut som på E3. Trolig fordi Microsoft kjørte spillet på PC, og ikke på Xbox One.

Der tar du også ganske så feil.

 

Sammenlign videoen jeg posta over her med http://www.youtube.com/watch?v=4MfYuP6L44k

 

Grafikken har fått et løft siden E3. Det nytter ikke å høre på hva idiotene over på Neogaf driver og sier, folk blir jo banna om de sier noe negativt om PS4 spill.

 

 

 

 

Min uttalelse er basert på ekte gameplay, og det så ikke særlig bra ut når andre spilte det under årets Gamescon. Spill ser ofte en smule bedre ut i offisielle trailere.

Hva har ''Ser bra ut'' å gjøre med Gameplay? Om du sier et spill ser bedre ut enn et annet, er jo det basert på det visuelle. Videoen jeg posta over her er fra en ferskere build enn hva de hadde på Gamescom. På Gamescom kjørte de en ''Pre-upclock'' build.

Endret av SIR WOLFIE 87
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg svarer rett og slett bare med svaret til Leflus fra en annen tråd:

Er enig i at det er et overtall av Sony-fans på NeoGAF for tiden, men det er ikke slik at moderatorene aktivt går inn for å fjerne Xbox-fans. Fyren Booz nevner i posten sin har ikke akkurat hatt en perfekt karriere på NeoGAF, og når sant skal sies så hadde han ikke rett i det han skrev om Infamous.

Faktum er at MS fremmedgjorde et stort antall gamere da de annonserte XBO, og det vil ta lang tid før de klarer å reparere skadene. Derfor er det ikke så rart at mange brukere på NeoGAF fortsatt er kritiske til konsollen. Selv prøver jeg å unngå de trådene der diskusjonen sporer av eller ender opp med å bli et samlested for fanboys.

Det finnes for øvrig nok av PS-fans som har blitt bannet for å si tullete ting. Som for eksempel i denne tråden: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=701728&highlight=titanfall+release+date

Lenke til kommentar

Jeg svarer rett og slett bare med svaret til Leflus fra en annen tråd:

 

Greit nok, men jeg ser INGEN feil overhodet i posten hans. Jeg så selv at det var mye popups i distansen i videoen til Infamous:

 

http://www.youtube.com/watch?v=EoVCHRztSb8 Rundt 10:50 til 11:05

 

Når han blir banna for det der viser det bare hvor mange usikre Sony fanboys det er rundt omkring, for om de trodde at PS4 faktisk VAR bedre enn Xbox One (Selv skal jeg ha begge i November) så hadde de ikke reagert på den måten. Er jo tydelig at de faktisk innså at han hadde rett og ble direkte butthurt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fra Titanfall-tråden:

-I'm ready for ascension. - Banned

 

-So Nov/Dec 2014 launch on PS4? - Banned
-So March 2015 release for the PS4? - Banned
-Cant wait to play this on my PS4 next fall! - Banned
-Much earlier than I expected.

Hopefully that means we'll see a PS4 version in November... - Banned
Og det fortsetter. Så det går begge veier.
Og som Leflus sier, han tar jo feil. Og ja, har du noen gang sett tidlig gameplay fra open world-spill uten popups? Sånn, ever?
Lenke til kommentar

 

Fra Titanfall-tråden:

-I'm ready for ascension. - Banned

 

-So Nov/Dec 2014 launch on PS4? - Banned
-So March 2015 release for the PS4? - Banned
-Cant wait to play this on my PS4 next fall! - Banned
-Much earlier than I expected.

 

Hopefully that means we'll see a PS4 version in November... - Banned

Og det fortsetter. Så det går begge veier.
Og som Leflus sier, han tar jo feil. Og ja, har du noen gang sett tidlig gameplay fra open world-spill uten popups? Sånn, ever?

 

Da kan vi konkludere med at Neogaf er fulle av idiotiske mods.

 

Hva tok han feil av? Og det er ikke poenget i det hele tatt, han hadde rett i det han skrev, det ER popups i spillet (men som han selv også sa, det kom nok til å bli fikset nærmere release).

 

Å være registrert på Neogaf må jo være som å bo i Nord Korea.

Lenke til kommentar

Er det noe grunn til at de blir banned? Ser ingen problemer i kommentarene

 

Det har mye med historie å gjøre og, om man konstant er i en Xbox One-tråd og skryter om PS4 kan du fort ende opp med å bli banned, det samme om man er i en PS4-tråd og skryter om Xbox One. Det er først og fremst for å bli kvitt den verste fanboy-krigen regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...