Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste med forumet her inne og forøvrig forum generelt, er at folk har en merkelig tendens til å bruke så utrolig mye energi på å overbevise meg om at jeg tar feil valg, og hvor dum jeg er som hva det jeg vil ha.

Og at jeg ikke klarer å se at det dem liker er så mye bedre enn det jeg liker.

Syntes det er så merkelig at folk overhodet ikke kjenner, eller som kjenner meg, skal fortelle meg hva som er best for meg.

Og hvorfor folk har så veldig lyst å få andre til å like det en selv liker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er for meg det paradoksale med hvordan Sony fanboys har holdt på de siste månedene. Hvor enn det er snakk om Xbox dukker de umiddelbart opp og oppfører seg som drittunger. Om det legges ut en video av et XBO-spill på youtube kan du banne på at det har 500 dislikes etter 5 minutter.

 

Er målet deres å overtale potensielle xbox one-kjøpere til å heller gå for PS4? For det som har skjedd etter å ha hengt på neogaf og andre forum, inkludert dette, er at jeg faktisk har fått MINDRE lyst på PS4. Det er selvfølgelig tullete :) , men det er nå engang magefølelsen jeg sitter med. Jeg har rett og slett ikke lyst til å assosieres med denne gjengen.

 

Med tanke på hvor bra PS4 virker, og hvordan den tilsynelatende innfrir alle sony-fans sine ønsker, hvorfor ikke ha litt tillit til den?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Må si meg enig med GN over, kritikken hagler mye fra alle kanter. Det har dog blitt litt mye kritikk av xbox denne gangen, da det var en del kontroversielle valg. Men gjennom brorparten av den nåværende genrasjonen har det virket på meg, som om det har vært stikk motsatt.

 

 

Synes dog ikke det er bra at noen kommer inn hit kun for å skrive dritt om konsollen, om en vil diskutere enkelte valg foretatt av MS, kan jo det være på sin plass. Men det kan jo virke som om enkelte har tatt valgene til MS som en personlig krenkelse.

 

Var selv kritisk til XO i starten pga noen av valgene til MS, men for meg har konsollen blitt langt langt bedre etterhvert. Og det er godt mulig a jeg også vil anskaffe meg denne på et senere tidspunkt. Kansje til og med istede for ps4, dersom det viser seg at den får bedre skussmål fra spillerne over dammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I can't be the only one, who as hype is building is getting more and more nervous about getting a console on launch?


I can't stop preordering Xbox Ones....


I currently have


1 with my local GAME store with Fifa

2 with Microsoft Store . I accidentally ended up with 2 as the purchase didn't trigger the achievement as I was on my friends console having an E3 party. Don't know what game I'm getting with that

1 at Amazon with Forza


How about everyone else, how long will you leave it before you cancel and surplus orders?


Noen er mer desperate enn andre :p
Lenke til kommentar

Angående hva man måtte mene om Xbotsene og SDFerne... De virkelig verste imo, er de som hele tiden skal fremstille seg som nøytrale, samtidig som de saumfarer diverse spillnettsider i håp om å finne negative artikler om en gitt konsoll for så å poste 10-talls negative artikler. Det morsomme er faktisk at de tror folk ikke oppfatter agendaen deres.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...