Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Selve kabelen som går inn i strømforsyningen ("klumpen") og til støpselet i veggen er vell en helt vanlig avtakbar to eller tre pin strømkabel akkurat som henrikrox nevner, disse skaffer du deg jo for type 20-50kr og slipper å styre med adapter / overgang i det hele tatt. Selv har jeg hundre og førti slike liggende hjemme fra før av, akkurat samme type som du gjerne bruker til strømforsyninger på PC og diverse annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg veldig også.

 

Først nå i november så får vi PS4 og kan kaste oss over den, så forhåpentligvis tidlig 2014 så kan vi plukke opp en XBO.

 

Og litt av fordelen nå er jo at om det er noe problemer i starten så vil det være patchet ut innen XBO havner her i lille Norge. Vi kan også lese og se anmeldelser av spill så vi ikke går på noen bom kjøp.

 

Og ikke minst så får vi se hvordan multiplatform titlene blir før vi evnt kjøper dem. Skal bli veldig spennende å se om det vil bli noe vesentlige forskjeller.

 

Prøve å vinkle det litt positivt her vettu...hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg veldig også.

 

Først nå i november så får vi PS4 og kan kaste oss over den, så forhåpentligvis tidlig 2014 så kan vi plukke opp en XBO.

 

Og litt av fordelen nå er jo at om det er noe problemer i starten så vil det være patchet ut innen XBO havner her i lille Norge. Vi kan også lese og se anmeldelser av spill så vi ikke går på noen bom kjøp.

 

Og ikke minst så får vi se hvordan multiplatform titlene blir før vi evnt kjøper dem. Skal bli veldig spennende å se om det vil bli noe vesentlige forskjeller.

 

Prøve å vinkle det litt positivt her vettu...hehe

Fint å vinkle ting positivt, men jeg vet det hadde erget meg litt når jeg så 360'n poppe opp med en melding om at en venn spilte forza 5 :p

Lenke til kommentar

 

De sier de vil gjøre det samme som Steam. Fungerer det som er digitalt på den første Xbox? Nei. Funker "Games for Windows Live"? Nei, den ble nylig stengt. I tillegg har Microsoft sagt at støtten for Xbox 360 vil ta slutt i 2016. Har vi dette problemet på Steam? Nei.

Xbox One, slik dem ville ha det i utgangspunktet fungerte selvsagt som en tidsmaskin slik at de kunne endre på alt dette.

 

Men seriøst, får du noe ut av å konstant hakke på MS ? I hver jævla tråd? MS hadde en visjon, ett sted MÅ man begynne. Den kommende generasjonen var altså ikke klar for dette, så de la om.

 

Kanskje når Sony kickstarter neste generasjon med en lignende visjon, at vi da kan holde kjeft og slutte me denne jævla sutringen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Xbox One, slik dem ville ha det i utgangspunktet fungerte selvsagt som en tidsmaskin slik at de kunne endre på alt dette.

 

Men seriøst, får du noe ut av å konstant hakke på MS ? I hver jævla tråd? MS hadde en visjon, ett sted MÅ man begynne. Den kommende generasjonen var altså ikke klar for dette, så de la om.

 

Kanskje når Sony kickstarter neste generasjon med en lignende visjon, at vi da kan holde kjeft og slutte me denne jævla sutringen.

 

Ja, jeg får ut mye frustrasjon.

 

Joda, neste generasjon får sikkert en lignende visjon, så da blir det trolig PC for min del.

Lenke til kommentar

Vi kan jo starte å spekulere litt at når Microsoft og Sony starter å pushe mer på digitale versjoner av spill at også fremtids planene for neste generasjon konsoller vil være samme arkitektur eller lignende slik at alle digitale kjøp vil følge med i kommende konsoller.

 

En XBO eller PS4 er jo idag mer eller mindre en PC, så at neste gen vil bare bli en videreutvikling er nok ikke så umulig..?

Lenke til kommentar

Jo lenger bort fra obskure arkitekturer man komme, jo bedre sjangser er det vel. Men det skjer jo mye med teknologien de neste 6-7 årene også. Vi får se hvordan ståa er med digital distribusjon ut den kommende generasjonen her. Ett poeng kan jo være å lansere digitalt noen uker før butikklansering, slik de snakket om i intervjuet over her :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...