Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her. får kun opp alternativer om jeg velger gave. 

 

Trykker jeg kjøp går den automatisk videre til 1 måned 99kr. 

 

Til info så abonnerer jeg fra før.

Jeg avbrøyt abonnementet jeg hadde fra før. Kanskje derfor? Ikke vet jeg, men jeg handlet etter entenmann postet, så det skal gå på ett vis. Men ikke mulighet til å sjekke det opp nå, er litt travelt her

 

God jul folkens

Lenke til kommentar

Jeg benyttet det tilbudet, og dagen etter kunne jeg ikke velge tilbudet lenger, fikk bare opp vanlig pris. Da stod jeg på 6 måneders automatisk fornyelse. Sa opp "abonnementet", og har i grunnen glemt hele greia siden når det var tema i tråden her sist. Logget inn nå, og får tilbud om 1 måned for 99Kr, eller 6 måneder for 177Kr. Så jeg tror nok det kan ha noe å si om man allerede har et aktivt "abonnement". Det er lokkepris for å få en tilbake i "folden". :p

Lenke til kommentar

Prøvde avbryte automatisk billing. Ble ikke noe annerledes av den grunn. 

 

 

Nei, det skjedde ikke hos meg heller umiddelbart. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar fra man skrur av automatisk billing til tilbudet eventuelt blir synlig. Som sagt har jeg ikke sjekket siden sist dette tilbudet var et tema i tråden. Så det kan ta alt fra et par dager til uker... Eller, det kan være helt tilfeldig...

Lenke til kommentar

Da har nissen kommet på etterskudd (og lobbyvirksomhet mot finansministeren) og ført til at en Samsung Q9FN er på vei.

 

Får håpe Microsoft får ut fingeren med å reparere Xbox One X’en min for jeg gleder meg virkelig til å fyre den opp på den nye investeringen.

Beste TV man får når man skal ha LCD. Gratulerer. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har nissen kommet på etterskudd (og lobbyvirksomhet mot finansministeren) og ført til at en Samsung Q9FN er på vei.

 

Får håpe Microsoft får ut fingeren med å reparere Xbox One X’en min for jeg gleder meg virkelig til å fyre den opp på den nye investeringen.

Detta blir nok saklig bra!! Etter å ha bladd opp store penger selv på Black Friday, så er det litt mer morro med underholdning på loftstua nå må jeg ærlig talt innrømme :wee:

Lenke til kommentar

Detta blir nok saklig bra!! Etter å ha bladd opp store penger selv på Black Friday, så er det litt mer morro med underholdning på loftstua nå må jeg ærlig talt innrømme :wee:

Gleder meg veldig til å teste med Xbox One X. Har jo sett tv-en på utstilling og bildet er jo helt rått på den. Så skal ikke se bort fra at konsollene blir litt mer brukt nå.

 

Blir en fryd å teste ut 4K-filmer også. Så blir å gjøre klart popcornet når tv-en er på plass.

 

EDIT: og der tikket det inn e-post om at xboxen er ferdig reparert :-) liker! Da har jeg nok xboxen samtidig eller før tv-en leveres :-)

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke slå av lyset i rommet så går det vel rimelig greit. Synd Samsung q9 ikke har flere dimme zoner. Men hvorfor ikke ventet noen dager for å se 2019 versjonen? Den kan fort bli bedre.

Kjøpte i hovedsak pga. Fin pris (samme som black friday). Ja. Det kommer sikkert en ny en, men denne dekker mer enn nok behovet og jeg ser for meg den nye vil ikke bli noe billigere.

 

Har veldig lys TV-stue med mange vinduer jeg ikke kan blende av helt. Det var også en av årsakene at OLED ble uaktuelt.

 

Uansett blir det en stor overgang for min del. Går fra en fullHD med 6 lokale dimmingsoner til 4K, HDR og vesentlig flere dimmingsoner.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Kjøpte i hovedsak pga. Fin pris (samme som black friday). Ja. Det kommer sikkert en ny en, men denne dekker mer enn nok behovet og jeg ser for meg den nye vil ikke bli noe billigere.

Har veldig lys TV-stue med mange vinduer jeg ikke kan blende av helt. Det var også en av årsakene at OLED ble uaktuelt.

Uansett blir det en stor overgang for min del. Går fra en fullHD med 6 lokale dimmingsoner til 4K, HDR og vesentlig flere dimmingsoner.

Lys stue er problemet bare refleksjoner fra tv skjerm har ingenting med selve lys styrken fra panelet.

Lenke til kommentar

Lys stue er problemet bare refleksjoner fra tv skjerm har ingenting med selve lys styrken fra panelet.

Ja. Men har lest flere anmeldere som mener oled blir for lyssvak i opplyste rom. En gikk så langt at hvis man ikke kunne blende av alle lyskilder så ville man ikke få gleden helt av OLED. Noe jeg tror er meget overdrevent (husker ikke i forbifarten hvilken anmelder det var). Men i all hovedsak så ønsker jeg en TV som er god på spill. Og med freesync-støtte (dog begrenset som den er) og det at jeg ikke trenger å tenke på statiske bilder (som det ofte er i HUD på spill) gjorde at jeg landet på Q9FN. Samtidig er stua mi full av naturlig lys. Tv-en er plassert slik at den ikke reflekterer direkte med noen av vinduene, men jeg tror ikke jeg vil få 100% gleden med OLED pga. For mye naturlig lys.

 

Var uansett innom butikken og har sett Q9FN i bruk og syns den så kjempebra ut. Også ved siden av OLED. Men der ser jeg den i et butikklokale uten vinduer. Tror uansett det er en megaoppgradering mot den tv-en jeg har i dag.

 

Når det er sagt så er dette fort off-topic. Og det er ikke meningen å dra opp nok en OLED vs. LED diskusjon (mange meninger og følelser rundt dette temaet). Jeg har lest opp og ned om begge leirer, vært i butikken og sett panelene selv og har landet på at for meg, i min stue så er Q9FN det beste valget.

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Men har lest flere anmeldere som mener oled blir for lyssvak i opplyste rom. En gikk så langt at hvis man ikke kunne blende av alle lyskilder så ville man ikke få gleden helt av OLED. Noe jeg tror er meget overdrevent (husker ikke i forbifarten hvilken anmelder det var). Men i all hovedsak så ønsker jeg en TV som er god på spill. Og med freesync-støtte (dog begrenset som den er) og det at jeg ikke trenger å tenke på statiske bilder (som det ofte er i HUD på spill) gjorde at jeg landet på Q9FN. Samtidig er stua mi full av naturlig lys. Tv-en er plassert slik at den ikke reflekterer direkte med noen av vinduene, men jeg tror ikke jeg vil få 100% gleden med OLED pga. For mye naturlig lys.

Var uansett innom butikken og har sett Q9FN i bruk og syns den så kjempebra ut. Også ved siden av OLED. Men der ser jeg den i et butikklokale uten vinduer. Tror uansett det er en megaoppgradering mot den tv-en jeg har i dag.

Når det er sagt så er dette fort off-topic. Og det er ikke meningen å dra opp nok en OLED vs. LED diskusjon (mange meninger og følelser rundt dette temaet). Jeg har lest opp og ned om begge leirer, vært i butikken og sett panelene selv og har landet på at for meg, i min stue så er Q9FN det beste valget.

Tipper du blir meget fornøyd og som du sier er bare Samsung i år som støtter freesync.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...