Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

For dem som har en del problemer. Prøv å sette konsollens strømmodus til å stenge helt ned konsollen hver gang du skrur den av.
Tror noen av problemene er relatert til at den er satt til dvale i stedet for å skru helt av.
Da får den aldri tømt minnebufferen helt. Og i disse dager kommer det hele tiden småoppdateringer. Så en skikkelig re-start har aldri skadet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om prisreduksjonen på "Prize Crates" i Forza 7 bare er nå rundt Black Friday?
Har pleid å kjøpe den boksen som koster 50.000 kreditter. Men de to siste dagene koster den bare 20.000 kreditter.
Lurer på om det er en permanent reduksjon, eller kun nå i disse tilbudsdager.
Hvor hvis prisen skal opp igjen, så vil jeg heller kjøpe bunkevis av dem nå. Men blir prisen nede, er det jo bare å kjøpe litt underveis.

Anyone?

Lenke til kommentar

Noen som vet om prisreduksjonen på "Prize Crates" i Forza 7 bare er nå rundt Black Friday?

Har pleid å kjøpe den boksen som koster 50.000 kreditter. Men de to siste dagene koster den bare 20.000 kreditter.

Lurer på om det er en permanent reduksjon, eller kun nå i disse tilbudsdager.

Hvor hvis prisen skal opp igjen, så vil jeg heller kjøpe bunkevis av dem nå. Men blir prisen nede, er det jo bare å kjøpe litt underveis.

 

Anyone?

Snakker vi om et bilspill her eller et pikachu spill

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er ikke mye raskere da skjønner du når jeg kan trykke guideknappen med venstre og Y med høyre tommel samtidig. En av fordelene med å være født med flere fingre, derav to tomler, tro det eller ei.

 

Men, du må vel skjønne at å trykke kun på en eneste knapp er mye bedre/lettere, hvis eneste formål er å ta et skjermbilde, enn å trykke på to knapper og bli tatt med til et annen skjermbilde i mellomtiden, uansett hvor raskt du og andre klarer det og hvor lite det plager deg?

 

1 > 2+skjermbilde ?!

 

 

 

Edit: Ja, jeg skjønner at tegnet er brukt matematisk feil, tanken var hva som var foretrukket..

PS4 kan ta bilder med en knapp? Eller det touchområdet?

For Xboxen bruker jo alle knappene til noe i alle spill.

Eneste ekstra knappen PS4 har er jo det touchområdet.

 

Jeg ser ihvertfall ikke en måte for Microsoft å kunne ta bilder med noe mindre enn en to-knapps kombinasjon.

Ja, PS4 kan ta skjermbilde med bare en eneste knapp. De har en knapp akkurat for dette formålet. Du kan stille inn om du vil trykke en lett gang for skjermbilde og holde for video, eller omvendt..

 

Ønsket dette på Xbox, eventuelt med Elite Controller, men ser ikke at dette er mulig å gjøre lettvint her.. :(

Du kan koble til kinect og rope "xbox, take screenshot", ikke at det er lettere enn å bruke en knapp.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om prisreduksjonen på "Prize Crates" i Forza 7 bare er nå rundt Black Friday?

Har pleid å kjøpe den boksen som koster 50.000 kreditter. Men de to siste dagene koster den bare 20.000 kreditter.

Lurer på om det er en permanent reduksjon, eller kun nå i disse tilbudsdager.

Hvor hvis prisen skal opp igjen, så vil jeg heller kjøpe bunkevis av dem nå. Men blir prisen nede, er det jo bare å kjøpe litt underveis.

 

Anyone?

Snakker vi om et bilspill her eller et pikachu spill

 

Det er nok et Pikachu-spill vi snakker om ja.

Lenke til kommentar

 

Xbox one S med Assasins Creed Origins og CoD WW2 for 1990 ink frakt - ok?

 

Evnt denne pakken!

 

http://cdon.no/spill/xbox_one_s_1tb_%2b_steep_%2b_the_crew_%2b_forza_horizon_3_%2b_hot_wheels-42181928

 

EDIT: NB!! Nedlastbare koder følger med. Ikke fysiske spill. 

 

De to over er egentlig spill jeg har hatt lyst på så virker ganske bra. Har ikke hatt Xbox One før så er sikkert litt eldre spill som er ok å kjøpe i etterkant.

Lenke til kommentar

bestilte lg b7 tv med power var igjen på lager sto det men fikk ny mail om 2-4 ukers leveringstid. heldigviss kjørte netonnet samme tv 1000 kr billigere i dag så fikk kanselert ordren med power.
​ 
Det store spørmålet her er det noen sider på nett der dem selger 4k filmer billigt nå som det er black Friday?
​utenlandske nettbutikker går fint 

 

Lenke til kommentar

bestilte lg b7 tv med power var igjen på lager sto det men fikk ny mail om 2-4 ukers leveringstid. heldigviss kjørte netonnet samme tv 1000 kr billigere i dag så fikk kanselert ordren med power.

​ 

Det store spørmålet her er det noen sider på nett der dem selger 4k filmer billigt nå som det er black Friday?

​utenlandske nettbutikker går fint 

 

 

Vurderer B7 jeg også :/

Jeg så at CDON hadde en del 4k filmer til " 2 for 300" men ikke de hotteste titlene da.....også hadde de San Andreas til 99...gratis frakt hvis man bestiller for over 100kr

Lenke til kommentar

 

bestilte lg b7 tv med power var igjen på lager sto det men fikk ny mail om 2-4 ukers leveringstid. heldigviss kjørte netonnet samme tv 1000 kr billigere i dag så fikk kanselert ordren med power.

Det store spørmålet her er det noen sider på nett der dem selger 4k filmer billigt nå som det er black Friday?

​utenlandske nettbutikker går fint

 

 

Vurderer B7 jeg også :/

Jeg så at CDON hadde en del 4k filmer til " 2 for 300" men ikke de hotteste titlene da.....også hadde de San Andreas til 99...gratis frakt hvis man bestiller for over 100kr

De nyeste tittelene en finner på det tilbudet er Spiderman: Homecoming, Wonder Woman og Transformers: The Last Knight.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...