Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Gears of war 3 med 4k patchen ..... Ahhhhhhhhhhhh er det mulig å få et x360 spill så sylklart.

Last det ned ....

Og med en liten bonus jeg har helt glemt:D attachicon.gifD535000E-6088-48F4-8647-64F83833B004.jpegattachicon.gifD535000E-6088-48F4-8647-64F83833B004.jpeg

 

Er vel ikke 3D på Sony'en?

Har en 3D 65» Lg Oled fra før.

 

post-240853-0-65424200-1510167663_thumb.jpeg

 

Ser utrolig skarpt ut med 2160 i 3D den blir ikke solgt når Sony A1 65» kommer

Endret av samco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En del nyere TVer fra Samsung detekterer ikke HDR automatisk på one x. Skal komme firmware update til TVer iløpet av måneden ifølge Samsung.

Inntil videre må man bare justere backlight og slikt manuelt for å få HDR.

Ja har en engelsk bud som er frustrert med en 55» Ks7000 med X.

Lenke til kommentar

Da er X i hus. Driver å laster ned en oppdatering til den nå. Men første inntrykket er at dette er bygge kvalitet som overgår PS4Pro til dem grader... Hvor esken og innpakningen føles billig ut på Pro så er dette nærmest Apple opplevelse. Ekstremt positivt. Maskinen er stilren, tung og helt muse stille en så lenge. Ingen knake lyder i plastik når du løfter på denne som med Pro...

 

Menyen som møter deg ved første gangs installasjon er også overlegen. Skal bli spennende å se hvordan lyd nivået er under tunge spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere fine 1-star revieviews på amazon på One X. Det ene er fra en fyr som beskriver problemer som tyder på at det er eksterndisken hans som tok kvelden og ikke at det faktisk er noe feil med selve Xboxen, derfor får Xboxen stryk.

 

En annen skriver at konsollen i seg selv er verdt 5 stjerner, men han er sur fordi han ikke rakk bestille Scorpio Edition så derfor gir han den stryk.

 

En tredje gir den stryk fordi han sier man må ha internett for å kunne bruke Xboxen... Velkommen til 2017. Har han muligheten til å sutre på nett så har han garantert mulighet til å få nett på en eller annen måte i hjemmet sitt også, eventuelt har han nett allerede men liker bare whine.

 

Fjerdemann er forbanna fordi han trodde One X var fullverdig erstatning til PC å gir Xboxen stryk fordi han ikke fikk installert Steam på den.

 

To av disse reviewene er forøvrig ikke verified kjøp og det samme gjelder resten av de negative reviewene så langt, så tror det er noen PS fanboys inne i bildet her med en eller annen agenda.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

En del nyere TVer fra Samsung detekterer ikke HDR automatisk på one x. Skal komme firmware update til TVer iløpet av måneden ifølge Samsung.

 

Inntil videre må man bare justere backlight og slikt manuelt for å få HDR.

 

Gjør du? Står ikke det her; https://www.windowscentral.com/xbox-one-x-hdr

Står du må skru på HDMI UHD Color bare. Dette er en setting som er for hver port, så du trenger bare å sette det på HDMI porten som Xbox One X går inn på.

Lenke til kommentar

 

En del nyere TVer fra Samsung detekterer ikke HDR automatisk på one x. Skal komme firmware update til TVer iløpet av måneden ifølge Samsung.

 

Inntil videre må man bare justere backlight og slikt manuelt for å få HDR.

Gjør du? Står ikke det her; https://www.windowscentral.com/xbox-one-x-hdr

Står du må skru på HDMI UHD Color bare. Dette er en setting som er for hver port, så du trenger bare å sette det på HDMI porten som Xbox One X går inn på.

Ja selvfølgelig på det stå påslått. Får ikke 4k fra PCen engang uten.

Men HDR blir ikke skikkelig aktivert fordet. Bare se på settings etterpå.

Man må skru backlight på full pupp, dynamic brightness på Max, og black colour på auto osv. Da får man skikkelig HDR og dette skal TVen ordne automatisk når den detekterer HDR, noe den ikke gjør.

 

Edit: dette gjelder i Game Mode altså. Tror HDR fungerer i en annen modus men da får man jo tidenes input lag.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

 

 

Jo, du kan bestille Scorpio Edition for $499 fra Amazon her:

 

https://www.amazon.com/gp/offer-listing/B01GW8VG7O/ref=dp_olp_new_mbc?ie=UTF8&condition=new

 

Og da får du: " Sorry, this item can't be shipped to your selected address" (Norge)

 

 

Det er jo bare å bruke virtuell USA adresse med Jetcarrier f.eks. Poenget mitt var uansett at man kunne få den til $499, og fra Amazon.

Lenke til kommentar

Fikk min Scorpio først i dag men har ikke orka å koble opp....hadde stilt seg annerledes om jeg hadde hatt 4K tv nå.

Apropos 4K tv.....kanskje lurt å spørre her hva dere spiller på?
Regner med at alle her har tv med lavest mulig input lag.
Ganske håpløst for en noob å finne tv som egner seg til spilling ...65` eller litt større.
 

Lenke til kommentar

Rise of the tome raider i native 4k på X bare kjøp ...

Heregud er det mulig fra en konsoll .....

 

Ta bilden mine med et klype salt har bare en iPhone 5s som jeg er stuck med pga jobb.

 

E84280A6-1A26-461E-9E77-E07AA6827C7E.jpeg

 

E84280A6-1A26-461E-9E77-E07AA6827C7E.jpeg

 

EF1B9DA9-5AE8-4753-B140-C90CFBE7EA37.jpeg

Jeg har ikke noen 4k skjerm men det er et av de vakreste spillene til nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...