Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Min fra Elkjøp står som innlevert i oslo i kveld... fikk hvertfall kranglet vekk frakten og et pent gavekort fra de for at den ikke kom på release :) hadde først planer om å selge videre men mtp antallet på Finn så får den gå til en kompis som ikke rakk å bestille scorpio edition:)

Hvor pent da? Er litt irritert over at den ikke kom i dag, og ikke kommer den i morgen heller, til tross for at leveringsstedet er knappe 8 mil unna....

 

300 bucksy, kan leve med det! ser ikke akkurat ut som X'ene på finn.no flyr unna så kanskje dette er mer enn jeg ville fått i fortjeneste på et salg likevel.

Lenke til kommentar

Han optimisten som vil ha 10k for Scorpioen sin på Finn tror jeg kan bare glemme hele greia.

 

Ser NES og SNES Classic salget har stagnert totalt også. Satt lurte på om jeg skulle slenge opp en NES/SNES Combo av disse og se om noen var desperate nok til å ta de i bytte mot en Scorpio, men det er vel heller tvilsomt.

Lenke til kommentar

Sammenlignet Forza 7 på X og max innstillinger på PC'n nå, begge i Native 4K. Det er slående likt, bittelitt bedre AA på PC, men du verden hvor mye HDR utgjør av forskjell. Spillet oser mer invite, fest og glede på X med HDR (Jeg foretrekker PC gaming). Må si meg mektig imponert.

 

Halo 5 var også helt rått. Det gav nytt liv til spillet. Hadde de bare kunnet implementere HDR der også. Kommer nok i Halo 6.

Lenke til kommentar

Kunne hente min i går, men ikke gjort det enda..

 

Litt usikker på spill..

 

Antar Wolfenstein 2..

 

Noen som har prøvd Assassin's Creed Origins på Xbox One X? Hvordan er det? Var en Gamer-artikkel om litt tull mtp ytelse og sånn, men så bare overskrifter for PS og PS4.. Hvordan er det på X1X?

 

 

EDIT: Og, det er slik at X1X kan spille UHD 4K BluRay-filmer?

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Min ble registrert i Bjerkvik i dag 04:30. Ca. 9 mil fra der jeg bor. Har et lite, bittelite håp om å få den i dag. Men blir ikke overrasket om den ikke dukker opp før i morgen. Det er jo tross alt 9 mil vi snakker om.

Min kom til Sortland i dag. Men jeg klarte ikke vente, så jeg kjøpte en på elkjøp i går. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kunne hente min i går, men ikke gjort det enda..

 

Litt usikker på spill..

 

Antar Wolfenstein 2..

 

Noen som har prøvd Assassin's Creed Origins på Xbox One X? Hvordan er det? Var en Gamer-artikkel om litt tull mtp ytelse og sånn, men så bare overskrifter for PS og PS4.. Hvordan er det på X1X?

 

 

EDIT: Og, det er slik at X1X kan spille UHD 4K BluRay-filmer?

Slim S og one X kan spille av UHD 4K BD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...