Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min Scorpio først i dag men har ikke orka å koble opp....hadde stilt seg annerledes om jeg hadde hatt 4K tv nå.

Apropos 4K tv.....kanskje lurt å spørre her hva dere spiller på?

Regner med at alle her har tv med lavest mulig input lag.

Ganske håpløst for en noob å finne tv som egner seg til spilling ...65` eller litt større.

 

LG OLED65B7 har meget lavt input lag. Tror vi snakker 21-22ms

Sikkert mulig å få den til 24.999,- eller lavere rundt black friday

 

https://www.prisjakt.no/product.php?p=4095123

Lenke til kommentar

Var på besøk hos foreldrene mine igår. Og var der jeg koblet opp X for å prøve da dem hadde akkurat fått hengt opp en 65’’ Samsung MU7005. La merke til at det random kom noen horisontale striper av forskjellig lengde til tider. Helt random i spill,film eller navigasjon i menyer..

 

4K testen viste at alt var Ok og støttet... håper det kanskje vare var en HDMI handshake sak og at det ikke er et problem når jeg skal koble opp hjemme.

Lenke til kommentar

Tar litt risk mot inbrenning mot et lcd panels kontrast og sortnivå

Ja OLED er overlegen på sort nivå og Dolby Vision. Skal selv gå for OLED neste gang mest trolig når perioden med xxxxx timer med tegnefilm som pjokken skal se på er over :p LG har vel planer om å komme med rull bare TV’r rundt 2020 :p

Lenke til kommentar

 

Tar litt risk mot inbrenning mot et lcd panels kontrast og sortnivå

Ja OLED er overlegen på sort nivå og Dolby Vision. Skal selv gå for OLED neste gang mest trolig når perioden med xxxxx timer med tegnefilm som pjokken skal se på er over :p LG har vel planer om å komme med rull bare TV’r rundt 2020 :p

Ja blir en drøm å få fraktet hjem mot nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...