Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Min fra Elkjøp står som innlevert i oslo i kveld... fikk hvertfall kranglet vekk frakten og et pent gavekort fra de for at den ikke kom på release :) hadde først planer om å selge videre men mtp antallet på Finn så får den gå til en kompis som ikke rakk å bestille scorpio edition:)

Min er i Oslo også... kanskje jeg skal klage også å få et gavekort. Fikk du noe særlig da om jeg kan spørre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yes! Kontaktet Post Nord 3 ganger i dag, og han siste hjalp meg ordentlig. Pakken hadde visst ankommet 15 tiden på utleveringssted, men de hadde ikke klart å skanne den (rart). Så det at den lå i Harstad og annet rart henger ikke på greip. Noen kundebehandlere er helt på jordet iblant. Moral of the story: Noen ganger har magefølelsen rett og kundebehandlere feil, så prøv grav litt ekstra. Veldig fornøyd med X til 4000,- på release!

 

Spilt en del Ng Black. Det er så vilt at et konsollspill fra 2005 kan se så bra ut.. Flyten og responsen er og top notch! Digger hva team Xbox får til her altså. Hvis metoden deres funker på Red Dead Redemption og Ninja Gaiden 2 så blire jubel! 

 

Laster ned Halo 5 nå og gleder meg til å teste det. Runnet det aldri på One.

Lenke til kommentar

 

Min fra Elkjøp står som innlevert i oslo i kveld... fikk hvertfall kranglet vekk frakten og et pent gavekort fra de for at den ikke kom på release :) hadde først planer om å selge videre men mtp antallet på Finn så får den gå til en kompis som ikke rakk å bestille scorpio edition:)

Min er i Oslo også... kanskje jeg skal klage også å få et gavekort. Fikk du noe særlig da om jeg kan spørre?

 

300,- :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Min fra Elkjøp står som innlevert i oslo i kveld... fikk hvertfall kranglet vekk frakten og et pent gavekort fra de for at den ikke kom på release :) hadde først planer om å selge videre men mtp antallet på Finn så får den gå til en kompis som ikke rakk å bestille scorpio edition:)

Min er i Oslo også... kanskje jeg skal klage også å få et gavekort. Fikk du noe særlig da om jeg kan spørre?

300,- :)

Nice! Da skal jeg ta en samtale med dem i morgen. Ikke første gang jeg ikke får noe på lansering ifra dem for å si det slik... :p

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har testa Tomb Raider som er patchet? Ser sykt bra ut. Hva foretrekker dere, enriched graphics, Native 4K eller better framerates?

Jeg synes enriched ser penest ut faktisk.

Sliter litt med downloaden der stopper opp.

Kjipt. Lastet ned for en par dager siden. Utrolig vakkert spill.

lang nedlasting kø ser ting flytter seg litt rundt.

Lenke til kommentar

 

Har eg vert på Gamestop å fått henta min.

Etter innbytte av xbox one s 1TB og ca 50 gamle ps3 spill så betalte eg 1900 kr for den.

50 spill :D Jesus man ble vel bra kø bak deg

 

 

Var nok siste personen som henta konsollen sin nå seint i kveld, så faktisk ingen kø i det hele tatt.

Men han i kassen fikk kjørt seg tør eg påstå, tok nesten 30 min hele prosessen. 

Lenke til kommentar

Har eg vert på Gamestop å fått henta min.

 

Etter innbytte av xbox one s 1TB og ca 50 gamle ps3 spill så betalte eg 1900 kr for den.

 

50 PS3 spill? Og det tok de i mot? Mye fikk du for de 50? 10-20kr stykket?

For noen måneder tilbake luftet jeg interessen for PS3 spill på min nærmeste Gamestop som jeg kunne tenke meg å bytte inn for noen Xbox One/PS4 spill siden Blu-Ray drevet på min PS3 er ødelagt. Kvalitetstitler.

De var ikke interessert over hodet og sa jeg burde heller selge de på Finn.

Lenke til kommentar

 

Har eg vert på Gamestop å fått henta min.

 

Etter innbytte av xbox one s 1TB og ca 50 gamle ps3 spill så betalte eg 1900 kr for den.

 

50 PS3 spill? Og det tok de i mot? Mye fikk du for de 50? 10-20kr stykket?

For noen måneder tilbake luftet jeg interessen for PS3 spill på min nærmeste Gamestop som jeg kunne tenke meg å bytte inn for noen Xbox One/PS4 spill siden Blu-Ray drevet på min PS3 er ødelagt. Kvalitetstitler.

De var ikke interessert over hodet og sa jeg burde heller selge de på Finn.

 

 

Tok imot absolutt samtidige ps3 spill eg hadde med meg ja. 

 

Verdien varierte faktisk ganske mye fra kr 4.50 til hele 105 kr per spill ca rett over 1000 kr innbytte verdi på alle sammen. 

At man fikk 50% ekstra i innbytte verdi hjalp litt på da.  

Lenke til kommentar

 

 

Har eg vert på Gamestop å fått henta min.

 

Etter innbytte av xbox one s 1TB og ca 50 gamle ps3 spill så betalte eg 1900 kr for den.

 

50 PS3 spill? Og det tok de i mot? Mye fikk du for de 50? 10-20kr stykket?

For noen måneder tilbake luftet jeg interessen for PS3 spill på min nærmeste Gamestop som jeg kunne tenke meg å bytte inn for noen Xbox One/PS4 spill siden Blu-Ray drevet på min PS3 er ødelagt. Kvalitetstitler.

De var ikke interessert over hodet og sa jeg burde heller selge de på Finn.

 

 

Tok imot absolutt samtidige ps3 spill eg hadde med meg ja. 

 

Verdien varierte faktisk ganske mye fra kr 4.50 til hele 105 kr per spill ca rett over 1000 kr innbytte verdi på alle sammen. 

At man fikk 50% ekstra i innbytte verdi hjalp litt på da.  

 

 

Hmm.. Heldig da. Skulle gjerne kvittet meg med noen spill og vet ikke om jeg gidder Finn.

Så selv om jeg bare hadde fått 40kr pr. stykk så hadde det hjulpet mye i grunn. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...