Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde aldri kvittet meg med 50 spill for en tusenlapp altså. Det er bare 20kr stykket for spill man gjerne ga 500kr stykket for når de var nye og før eller senere så man ofte lyst til å dra frem en av titlene for å spille de igjen, om det så er 20+ år frem i tid :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

 

 

Har eg vert på Gamestop å fått henta min.

Etter innbytte av xbox one s 1TB og ca 50 gamle ps3 spill så betalte eg 1900 kr for den.

50 spill :D Jesus man ble vel bra kø bak deg

 

 

Var nok siste personen som henta konsollen sin nå seint i kveld, så faktisk ingen kø i det hele tatt.

Men han i kassen fikk kjørt seg tør eg påstå, tok nesten 30 min hele prosessen. 

 

 

Ikke alltid Gamestop er så glad for at du kommer med mange spill sent på kvelden. To ganger har jeg fått beskjed om å komme tilbake en annen dag når det var 1 time igjen til stengetid fordi de ikke hadde tid til å ta imot mine to fulle bæreposer med spill. Tror jeg endte opp med 3000 i innbytte ene gangen.

 

I 2005 når Xbox 360 kom byttet jeg inn spill for nesten 7000,- hos Gamestop. Fikk høyere pris for spillene før enn nå.

Lenke til kommentar

Jøss, 13 000 i innbytte på spill er ganske ekstremt. Hvor mye ser du for deg at disse har kostet deg nytt?

Jeg klager for all del ikke over at folk har spilling som en tidkrevende hobby - jeg bare skjønner ikke helt hvordan folk finner tid til å spille så mange spill?

Har aldri tenkt en tanke på kostnaden mye mere invertfall..

Tid som jeg ser det folk ser vanelig tv og det er sett på som greit ... spilling er ikke greit .. samme greia foran en tv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Min fra Elkjøp står som innlevert i oslo i kveld... fikk hvertfall kranglet vekk frakten og et pent gavekort fra de for at den ikke kom på release :) hadde først planer om å selge videre men mtp antallet på Finn så får den gå til en kompis som ikke rakk å bestille scorpio edition:)

Hvor pent da? Er litt irritert over at den ikke kom i dag, og ikke kommer den i morgen heller, til tross for at leveringsstedet er knappe 8 mil unna....

Lenke til kommentar

 

 

Hva er greia med at download utgaven av Wolfenstein II koster 699 og i butikken koster den 550 på fysisk format? Betaler man ekstra for å ikke ha den fysisk?

Betalte 400 på Gamestop i dag for min wolf ...
Er det veiledende eller betalte du resten i naturalia eller hva? :)
Var vist 400 for nye call of duty og ass creed oxo tok bare et spill selv.

 

Og mordor mulig en kampanje når man kjøpte en X var 20prosent offf turtle breach headset og 20prosent på x one game pads

Endret av samco
Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke «ja takk begge deler» Samco? PS4Pro og XboxOneX blir jo en kanon kombinasjon for dem av oss som vil spille dem beste spillene i stua på et 4K HDR TV uten å bruke en PC.

 

Jeg har PS4 og den første One. Syns ikke forskjellen mellom vanlig PS4 og Pro var stor nok til at det var verdt å oppgradere.

På samme måte som at jeg ikke syns det var verdt å bytte fra vanlig One til One S.

 

One X derimot er såpass mye bedre, i tillegg til at jeg også har skaffet meg 4k tv siden sist, så lokket 4k Blu-Ray avspilling også.

Hvis en trekker fra det en billig 4k spiller ville kostet, så blir ikke prisen på One X så ille allikevel. :p

 

We are in synq. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...