Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Jeg vet at det bare er kødd, men diverse rykter som har leaket kommer tross alt fra en konto som har vært kjent i å ha hatt rett i ryktene han/hun har leaket i sju år.

Jau, det er fleire aspekt ved denne annonseringa, og lanseringa som i beste fall er 'grumsete'. Men eg vel å prøve å være forsiktig optimistisk. Det gjenstår å sjå.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver det der som om PC er et konstant utrykk. De lager jo konsoller av hardware som finnes i PC'er i dag. Om 4-5 måneder har PC allerede passert neste generasjons konsoller. Og hvor får du 33% fra? Sammenlignet med hva på hvilken måte?

 

PC er PC da, duhh. LOL ass lissom

Endret av Trollface
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skriver det der som om PC er et konstant utrykk. De lager jo konsoller av hardware som finnes i PC'er i dag. Om 4-5 måneder har PC allerede passert neste generasjons konsoller. Og hvor får du 33% fra? Sammenlignet med hva på hvilken måte?

Ja, PC er PC, og Mac er Mac. Og eg har lese at det er mellom 32 og 35% meir ytelse i Xbox One enn i PC. Eg las det på internett.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og jeg leste en bok om Narnia men finner ikke noe annet enn klær i klesskapet mitt.

 

Det er ikke logisk at Xbox One er "33% bedre" enn PC siden konsollen er en PC med komponenter i det store og hele.

 

Når jeg først leste kommentaren hans leste jeg; Straks E3 nå. *Ikke stol på alle rykter dere leser*. Så la han ved et rykte han leste på nettet som ikke har noe hold i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Driver å leser ang familie deling av spill osv nå. Og det må beklages om oversettningen er noe dårlig...tok det på sparket.

 

Del tilgang til dine spill med alle i huset:

 

Dine venner og familie, dine gjester og bekjente får ubegrenset tilgang til alle dine spill. Hvem som helst kan spille dine spill på din konsoll, du behøver ikke å være logget inn og deres forhold til deg har ingen betydning.

 

Og den er jo da grei, alle kan spille spillene dine osv på samme konsoll...

 

Men denne er litt mer snodig..

 

Gi din familie tilgang til alle spillene dine når som helst og hvor som helst:

 

En vil gi familier en ny type for tilgang. Opp til ti medlemmer i din familie kan logge inn å spille dine spill som ligger i ditt delte spill bibliotek. Akkurat som før så kan dine familie medlemmer spille fks Forza hos en bekjent hus. Men nå vil du få tilgang til alle spillene du deler. Du kan selv alltid spille dine spill, og hvilke som helst i din familie kan spille dine spill i dit delte spill bibliotek.

 

Men hvem er familie? Er det slik at etternavn må være like? Eller kan en velge hvem en vil som familie. Om dette er slik at en kan velge selv så åpner det opp for å kunne lage store spill bibliotek blant 10 spille glade venner.....men det høres vel for godt ut til å være sant...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Sies at Insomniac skal ha en deal for tre eksklusive spill for Xbox One. Dette er de som står bak Ratchet & Clankserien og Resistanceserien for Sony.

Spennende, og det mener jeg. Insomniac har vært lenge hos Sony nå. Håper de får utforsket nye horisonter.

Men om de kjører ratchet and Clank på nye Xbox, mister jeg litt respekt ovenfor Insomniac.

Lenke til kommentar

Spennende, og det mener jeg. Insomniac har vært lenge hos Sony nå. Håper de får utforsket nye horisonter.

Men om de kjører ratchet and Clank på nye Xbox, mister jeg litt respekt ovenfor Insomniac.

Ratchet & Clank kommer aldri til å komme til Xbox så lenge Sony eier IP-en.

 

Dersom dette ryktet stemmer, så tipper jeg at det er snakk om en ny IP som Insomniac får beholde rettighetene til. De har vært ganske klare på det at de ønsker å eie deres egne IP-er.

 

Edit: XBLA-spillet Lococycle kommer til Xbone i tillegg til X360. 1080 og 60fps, men ellers ser det ut som en direkte port.

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med studenter som bor i studentbyer?

 

Hvis du studerer i telemark er det ikke en begransning lengre, de har laget en oppskrift her:

http://www.sitel.no/SiTel/Studiesteder/Boe/Hybelnett/Nettverkstjenester/Hvordan-koble-til-flere-maskiner-enheter-for-eksempel-X-box-Playstation-paa-studenten-hybelen

 

Vet ikke hvordan det er andre steder, kjenner bare til sitel sitt nett da jeg tidligere jobbet ved HiT.

Lenke til kommentar

Xbox One har ingenting av det gode som Xbox 360 hadde:

 

a32ydy.jpg

 

Xbox one are bare en stor FAIL som ikke burde få tillatelse til å selges på markedet. Det er bare enda en fin måte for Microsoft å prøve å rævpule konsoll gamere. Hele konsollen er en stor vits...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...