Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Det faktum at jeg faktisk ikke har kontroll over spillene jeg bruker MINE egne tjente penger på, er et veldig veldig rettferdig kompromiss fra MS sin side, at de til en hver tid kan ta alt jeg eier som er inne på den maskinen er også en god retning.

 

det eneste positive jeg ser med Xbone er at jeg har et valg som innebærer null kjøp av Xbone. Men om mange nok støtter MS i dette forsøket på å endre spillmarkedet, hjelper det ikke, og resten vil følge denne dommedagstrenden.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trur litt av problemet i debatten her er at for dei alle fleste så har alle dei negative sidene til X1 ingen reell praktisk konsekvens. Det blir derfor litt tøvete når dykk som er veldig i mot prøvar å komme med alle moglege rare situasjonar der ein faktisk vil merke det på kroppen. Det viktige her er vel prinsippet? Burde ikkje ein heller prøve å overbevise folk om at dette er ein negativ trend utan å måtte ty til vulkanutbrudd for å forklare kvifor?

 

Kan nok stemme det du skriver - men jeg liker å spille gamle spill - har brukt 360 min til å spille en del spill fra den første xboxen som jeg gikk glipp av - akkurat nå er det CoD: Finest Hour som spilles og jeg synes det er et herlig spill :)

 

Hadde håpet på det samme for Xbox One. I og med at jeg bnå har 100 360 spill i hylla - hvor mange er fantastiske - så vil jeg gjerne spille de om igjen - flere ganger.

Lenke til kommentar

Hold your horses, det er enda ikke confirmed.

Heilt sant. Men er spanande at dei vel å væra tyst ang det.

Men, ettersom det allereie er bekrefta* at det er utgjevar som bestemmer korleis DRMen vil opptre vil det nok væra temmeleg likt. I alle fall på multiplattform.

 

* Er det forresten bekrefta at det er utgjevar som styrer DRM på PS4?

Lenke til kommentar

I disse PRISM-dager er det jo ikke utenkelig at alltid tilkoblet kinect kan bli brukt til masseovervåkning. For noen dager siden ville jeg fnyst, men nå er det bare skremmende..

Sir! Sir! He's masturbating again!

 

Undrast kva folk driv med foran TV benken eg. Marijuana plantene min er i ytterboda. Må hugse å ikkje setje opp Kinect der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikkje vær så sikker på det. Meinar å ha lese på nyhetsspeilet.no at innkjøp av Xbox One vart obligatorisk. Kjem eigen post på det for eigenmeldinga 2014.

Ser for meg at du skriver mye eller har skrevet mye kåseri.

Det hadde ikke overrasket meg om det ble et obligatorisk krav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det faktum at jeg faktisk ikke har kontroll over spillene jeg bruker MINE egne tjente penger på, er et veldig veldig rettferdig kompromiss fra MS sin side, at de til en hver tid kan ta alt jeg eier som er inne på den maskinen er også en god retning.

 

det eneste positive jeg ser med Xbone er at jeg har et valg som innebærer null kjøp av Xbone. Men om mange nok støtter MS i dette forsøket på å endre spillmarkedet, hjelper det ikke, og resten vil følge denne dommedagstrenden.

 

mann får bare belage seg på å finne en annen hobby, disse "ja" folka har ødelagt allt... jeg orker ikke mer...

Lenke til kommentar

Sir! Sir! He's masturbating again!

 

Undrast kva folk driv med foran TV benken eg. Marijuana plantene min er i ytterboda. Må hugse å ikkje setje opp Kinect der.

Det handler om prinsipp.

Tenk å irritere seg over at noen ønsker og gleder seg til Xbox One.

Man irriterer seg ikke over at noen gleder seg. Man irriterer seg over mangelen på intelligens og de totalt fraværende evnen til å føle empati.

Endret av oophus_3do
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er mer oppgitt over at mange driter i alt som heter forbrukerrettigheter og forbrukerfiendlighet, og dermed er med på å ødelegge spillindustrien ytterligere. Men, det er kanskje bare meg?

Og meg, Jeg er ikke oppgitt av Xbox bare fordi det er Xbox. Jeg er oppgitt over ignoransen Microsoft har ovenfor kundene når det kommer til brukervennlighet.

Lenke til kommentar

Hvilken kamp sikter du til, og hva er det som nå skjer på PC som tydeligvis er dårligere enn det som nå skjer med konsollene våres?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=316115

 

Dette er kampen vi hadde for 10 år siden, forskjellen som sagt er at for 10 år siden hadde vi ikke noen eksempel, i dag kan se hva som har skjedd med steam 10 år senere.

 

Dette er historien som gjentar seg selv, og de som har spilt farcry 3 vet godt hva det er når man gjentar de samme handlingene å forventer ett annet resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...