Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

http://www.diskusjon...howtopic=316115

 

Dette er kampen vi hadde for 10 år siden, forskjellen som sagt er at for 10 år siden hadde vi ikke noen eksempel, i dag kan se hva som har skjedd med steam 10 år senere.

 

Dette er historien som gjentar seg selv, og de som har spilt farcry 3 vet godt hva det er når man gjentar de samme handlingene å forventer ett annet resultat.

Det at man må registrere spillet sitt én gang ville vært forståelig. Det at man må sjekkes en gang i døgnet samt i enkelte tilfeller hver time er ikke det.

 

Og jeg ser ikke helt hva du mener med "steam 10 år senere". Hva er det som har skjedd med steam nå 10 år senere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... jeg orker ikke mer...

Staaakal...

Tenk å irritere seg over at noen ønsker og gleder seg til Xbox One.

Eg undrast det same. Det er sjølvsagt ting med xbox one som forundrar meg, og saker eg kunne tenkt meg kunne vært løyst på ein anna måte - men, å irritere meg over at andre gledar seg? Det orkar eg ikkje bruke tida mi på.

Dette er historien som gjentar seg selv, og de som har spilt farcry 3 vet godt hva det er når man gjentar de samme handlingene å forventer ett annet resultat.

Kva tenkjer du på med FarCry3? Eg spelte gjennom det på xbox og PC, og opplevde ikkje noko hårreisande greier. Eg som ikkje følg med i timen?

 

Straks E3 no. Eg har lese at XBOX one er 33% kraftigare enn PC.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det at man må registrere spillet sitt én gang ville vært forståelig. Det at man må sjekkes en gang i døgnet samt i enkelte tilfeller hver time er ikke det.

 

Og jeg ser ikke helt hva du mener med "steam 10 år senere". Hva er det som har skjedd med steam nå 10 år senere?

 

Du kan forstå det fordi MS ikke gjorde det. Hadde MS sagt at man må aktivere spillet engang hadde folk her laget et helvete ut av det også. Det er ikke noe problem i realiteten å være på nett engang per 24 time om du ønsker å spille.

Lenke til kommentar

Kva tenkjer du på med FarCry3? Eg spelte gjennom det på xbox og PC, og opplevde ikkje noko hårreisande greier. Eg som ikkje følg med i timen?

Tenker ikke på forskjell mellom pc og konsoll, bare at man er litt gal om man tror bruktspill på konsoll vil ende opp annerledes enn bruktspill på pc

 

Straks E3 no. Eg har lese at XBOX one er 33% kraftigare enn PC.

 

Sikkert 33% kraftigere enn en PC, men da er vel ikke den pcen den sterkeste på markedet...

Lenke til kommentar

Vel hva skjedde med at man kunne ta med konsollen på hytten uten internett ?

Jaja..

 

Disse mystiske hyttegamerne er vel ikke ett marked Microsoft ønsker å komme seg inn i da, se det positive i at sony vill få monopol og alle gode hytte-spill vil komme til PS4, hvis da det ikke viser seg at PS4 har lignende begrensninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Studenter som ikke har tilgang til internett i studentbyer? Om det blir et problem har disse studentbyene en jobb å gjøre.

 

Husker ikke hva det heter igjen, men de er sperret for konsoller og slike ting. Man har nett, men ikke faen om man får konsollen online.

 

UDP

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bah, idiotisk innlegg av meg. Jeg vet at enkelte studentbyer krever pålogging på nettet, noe Xbox og sånt ikke har støttet. Skrev innlegget for fort.

 

Ikke at det er noen løsning for alle, men finnes det ikke routere som kan ta imot slik pålogging også sende ut "ny" informasjon? Tenker da på opprette et nett som kun krever WPA kryptering eller kabel.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ikke bare pålogging av nett, du kan være pålogget, og bruke det som vanlig, rett utifra veggen uten å ha logget på, men du får ikke spilt online med pcen din, eller logget deg på nettet med konsollen din. Har opplevd det selv, og det er noe dritt. Man _kan_ omgå det, selvsagt, som alt annet, men ikke faen om en standard bruker fikser det.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Jeg synes det blir godt å slippe å skifte plater, jeg. Håper det blir noe av det samme på PS4. :)

 

Angående internett én gang i døgnet. Ikke noe problem for meg. Jeg har internett på telefonen hvis bredbåndet skulle være nede.

Endret av RRhoads
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke bare pålogging av nett, du kan være pålogget, og bruke det som vanlig, rett utifra veggen uten å ha logget på, men du får ikke spilt online med pcen din, eller logget deg på nettet med konsollen din. Har opplevd det selv, og det er noe dritt. Man _kan_ omgå det, selvsagt, som alt annet, men ikke faen om en standard bruker fikser det.

 

Det høres merkelig ut av studentbyene å tilby slik sperringer. Jeg kan skjønne at torrents blant annet sperres, men hvilken trussel utgjør online-gaming? Dette har noe med sperrede porter antar jeg siden du linker til en Wiki side om UDP.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Straks E3 no. Eg har lese at XBOX one er 33% kraftigare enn PC.

 

Du skriver det der som om PC er et konstant utrykk. De lager jo konsoller av hardware som finnes i PC'er i dag. Om 4-5 måneder har PC allerede passert neste generasjons konsoller. Og hvor får du 33% fra? Sammenlignet med hva på hvilken måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...