Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal de kontrollere familie-systemet? De har nok noe på lur, hvis ikke kan ti og ti personer samles om et spill som de deler som familie og kan spille når de vil.

Give your family access to your entire games library anytime, anywhere: Xbox One will enable new forms of access for families. Up to ten members of your family can log in and play from your shared games library on any Xbox One. Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.

Det høres for godt ut til å være sant. Jeg ser for meg at familiemedlemmene sine kontoer blir annerledes enn hovedkontoen på en eller annen måte.

 

Edit: Eller at hver Xbox One må bruke den samme internettforbindelsen.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Hvordan vil forbrukerrådet reagere på dette tro?

 

Og vil internett eksplodere nå?

 

liker bare bedre og bedre innleggene dine... har sett du har hatt raseri utbrutt på andre fora... var bra den der sammenligningen med planets of apes, hehe... håper du tar ut litt ordentlig sinne her i forumet å. :D

 

jeg lurer også på hva forbrukerrådet vil si til det her tullet til ms...

Endret av Zombien.
Lenke til kommentar

liker bare bedre og bedre innleggene dine... har sett du har hatt raseri utbrutt på andre fora... var bra den der sammenligningen med planets of apes, hehe... håper du tar ut litt ordentlig sinne her i forumet å. :D

 

jeg lurer også på hva forbrukerrådet vil si til det her tullet til ms...

 

Hehe, ja får noen utbrudd med jevne mellomrom. Kommer mye rart ut via tastaturet da :) Men nå skal jeg hvile beinhaugen til i morgen...skal bli spennende å se hvor forbanna folk er blitt iløpet av natta.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

1. You can indicate up to 10 accounts to be family members and thus access your library on your Xbone and any other Xbone.

 

2. If you or said family member access the account on a Xbone that is not your main one, it will check every 1 hour if you are online or not instead of 24 hours.

 

3. Family members can't play the same game at the same time when using multiple Xbones.

Lenke til kommentar

Hvordan skal de kontrollere familie-systemet? De har nok noe på lur, hvis ikke kan ti og ti personer samles om et spill som de deler som familie og kan spille når de vil.

 

Den har jo internett og Kinect, så den ber sikkert bare om å få sjekke ID, fødselsattest og familietre.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er hva Sony gjør. De har bekreftet at PS4 kan være offline hele tiden, men hvordan skal man "aktivere" brukte spill?

 

Litt spent på det her jeg også. Jeg føler at dette med aktiveringen er press fra utgivere, og jeg skjønner ikke at EA, Activison, Ubisoft osv. skal holde streng kontroll på brukt/lånte spill på Xbone mens de tillater at det er fri Texas på PS4'en. De gjør jo dette for å øke salgstallene og tape mindre til videresalg av spill de allerede har solgt.

Lenke til kommentar

På xbox one må en være tilkoblet internett en gang i døgnet for å verifisere dine spill.

 

På PS4 slipper en dette, men må ringe inn å taste kode for hvert enkelt spill en har en gang i døgnet. Alternativt kan du sende kodene via post 10 dager før du har tenkt å spille det aktuelle spillet.

 

Hvor mange av dere som klager på dette med tilkobling til internett er uten internett i hjemmet siden dette er ett så stort problem?

Lenke til kommentar

Fantastiske nyheter. Akkurat hva jeg ønsket meg.

 

Og hvis det familie greiene stemmer så er jo det helt utrolig.

 

Da kan jo alle brødrene mine som bor langt vekk spille mine spill gratis på sin Xbox. Høres for godt ut til å være sant.

 

Nå mangler det bare å se om Sony har baller til å innføre noe lignende.

Jeg kjøper ikke ps4 hvis platene må brukes slik som i dag.

Lenke til kommentar

Nå skjønner man jo også hvorfor Gamestop har vært så fornøyde.

 

Hvis man vil selge spillene sine så blir man nesten nødt til å gjøre det der. Mye vanskeligere å selge til personer f.eks.

 

Og utgivere/utviklere får jo også nå litt for bruktspill salget. Er jo de som har pushet dette mest virker det som, ikke nødvendigvis MS/Sony.

 

Egentlig ganske genialt og det redder nok fremtiden til Gamestop, som jo så ganske mørk ut for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...