Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

http://gk4.me/en/xbox-one/2625-fifa-16-xbox-one.html?a_aid=4&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop

 

Ekke det her sykt shady? Ser g2a marketplace gjør det også.

 

Hva er greia, at en konto har kjøpt spillet og så deler du kontoen med andre og selger tilgang? Virker ikke helt bra. Har MS sagt noe om dette er lov?

 

https://www.g2a.com/forza-motorsport-6-xbox-one-account-global.html?mkey=eqi5&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop

Vel, helt stuerent er vel ikke dette vil jeg tro. Men mulig jeg tar feil. 

Så dette på g2a siden: 

post-13661-0-75712000-1443366504_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg har noen problemer angående nettverk på min Xbox One, jeg har 100mbit linje fra Get, men likevel får jeg bare 1.09mbps ned og 0.15mbps opp målt på nettverksstatistikk på boksen.

 

Dette gjør streaming hos TV2 Sumo en kjedelig opplevelse. Noen som har en ide hva det kan være?

 

Edit. Dette er via wi-fi.

Endret av brrrm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ja importutgaven fra Tyskland var nærmest helt tyst, bortsett fra PSU om den stod i hvilemodus. Da var det litt viftelyd fra den.

Ja, har det problemet med at den som regel bråker mer i stand by, enn når den faktisk er skrudd på. Vet ikke om dette skyldes psu eller maskinen
Lenke til kommentar

Lurer på et par ting, hvordan er forza 6? Er det en simulator? Bør man liksom kjøre med ratt og pedaler? Eller vil jeg glede meg over dette med å ligge i sofaen med xbox kontrolleren?

Er det andre steder å få kjøpt en digital kopi enn via xboxen? Syns det er mye behageligere å ha spillene digitalt, så slipper jeg å drive å bytte plate hele tiden, men det er jo litt dyrere for en digital kopi vs en hardkopi...

Lenke til kommentar

Aldri kjørt Forza med ratt og pedaler, så kan vel ikke si noe på akkurat det. Men utifra erfaringen med andre spill jeg har prøvd med ratt og pedaler så føler jeg ikke at man taper så mye på å spille med vanlig stikke. Storkoser meg fint, spesielt med nye vibreringen i triggerne på XBO. 

Får uansett ikke samme feedbacken som når man kjører ordentlig bil, dessverre. Mulig de har blitt bedre på det i det siste og det er ordentlig force feedback i pedaler og ratt, men tidligere har det føltes for "digitalt ut" og lite realistisk.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger, hvordan er dette i forhold til forza horizon 2? Er del slik at horizon er "arkade" mens dette er "simulator"? Eller er det bare slik at det ene er satt i en "race verden" mens det andre er "åpen world"?

altså, horizon er det mest realistiske open world spillet. Men forza MOTORSPORT har mer fokus på realisme. Selv er jeg ikke særlig glad i need for speed osv, men har lagt utallige timer inn i horizon 2 siden det faktisk er en morsom kjøreopplevelse
Lenke til kommentar

Spent på om spillet holder seg så bra opp i den endelige utgaven. Likte videoene som kom fra Halo 5 denne uka bedre enn noe annet jeg har sett av Halo 5 så langt..

 

 

Jeg håper dynamisk oppløsning blir mer eller mindre standard fremover og at det vil lede til flere 60FPS spill, eller i det minste stabilt 30FPS. Det at oppløsningen faller når det blir hektisk på skjermen er nok noe de fleste ikke vil legge merke til, det vil ihvertfall være mindre merkbart enn et fall i frameraten.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

nja, PS4 folket ville nok legge merke til dynamisk oppløsning, de er jo veldig opptatt av slikt.

 

Det er da ikke vanskelig å se. Jeg spiller som sagt nesten bare Destiny på Xbox One om dagen, men dama ville spille litt Titanfall med meg. Og da la jeg merke til to ting, fy faen så jævlig bildekvalitet på Titanfall. Og det andre var at det fløt sinnsykt mye bedre enn enn Destiny. Det føltes deilig ut samtidig som det så jævlig ut. 

 

Men dynamisk oppløsning er et fint alternativ for konsoll, spesielt siden Xbox One og PS4 er såpass svake som de er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ny konsoll sist uke (Forza edition). Sliter voldsomt med å sync save games mine. Nesten samtlige spill får eg beskjed "We couldnt sync your data with the cloud just now" Skjønner ikke vitsen med dette hvis det ikke funker. Skulle spille lit Forza men der måtte eg starte forfra igjen, var lvl 120. Det er helt uaktuelt. noen som har kunskaper om dette?

Lenke til kommentar

60fps er så undervurdert.

(lol, jeg leste overvurdert) så fjernet kommentaren.

 

anyways, noen andre som sliter litt med forza 6?ikke på en negativ måte altså. Men hadde utwllige timer og wins inne i forza 4 og syntes det var kjempelett med alt på det vanskeligste. plutselig når forza 5 kom slet jeg med å kontrollere bilen osv, men sluttet å spille det siden det sugde. Og nå ser det samme igjen, lite fornøyd med å måtte sloss og kjempe med bilen for å komme på førsteplass mot average drivatars, tror det er at jeg ikke har antispin som gjør det, men jsr noen andre merket at de sliter mer med skrens?

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...