Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har endelig fullført Tomb Raider: Definitive Edition! Makan til spill altså...drit bra. Gleder meg skikkelig til 13 november nå :D

Brukte du lang tid ca?

 

Startet vel på fredag, var ferdig på søndag. Sånn nøyaktig timeantall er jeg usikker på, men ett sted mellom 8 - 15 timer kanskje...nå bare gjetter jeg basert på følelsen av hvor lenge jeg spilte. 

Lenke til kommentar

 

60fps er så undervurdert.

(lol, jeg leste overvurdert) så fjernet kommentaren.

 

anyways, noen andre som sliter litt med forza 6?ikke på en negativ måte altså. Men hadde utwllige timer og wins inne i forza 4 og syntes det var kjempelett med alt på det vanskeligste. plutselig når forza 5 kom slet jeg med å kontrollere bilen osv, men sluttet å spille det siden det sugde. Og nå ser det samme igjen, lite fornøyd med å måtte sloss og kjempe med bilen for å komme på førsteplass mot average drivatars, tror det er at jeg ikke har antispin som gjør det, men jsr noen andre merket at de sliter mer med skrens?

 

 

Du må være mer følsom på fingeren i Forza 6. Bruk tunede biler eller tune selv er nødvendig i noen tilfeller for å vinne. Også er det jo litt moro at det er et par Drivatars som er vanskelige å slå. Dessuten må du jo ikke vinne, holder med topp 3

 

Dersom du sliter med skrensing er det antageligvis kjørestilen din. Ikke meningen å være stygg, men lite tvil om F6 er beste i serien til nå. Veldig god feedback på bilen og lettere for uerfarne å tune bilen. Dersom du ikke liker/har tid til å tune er det hundrevis av gode tunes for de fleste biler. Ellers hjelper jeg deg gjerne med tuningtips eller tunede biler.

Lenke til kommentar

 

 

Har endelig fullført Tomb Raider: Definitive Edition! Makan til spill altså...drit bra. Gleder meg skikkelig til 13 november nå :D

Brukte du lang tid ca?

 

Startet vel på fredag, var ferdig på søndag. Sånn nøyaktig timeantall er jeg usikker på, men ett sted mellom 8 - 15 timer kanskje...nå bare gjetter jeg basert på følelsen av hvor lenge jeg spilte. 

 

 

Det estimatet høres rimelig ut, tror jeg låg rundt det samme når jeg spillte igjennom på PS3 i sin tid. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...