Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp beta kode for Fable legends. har reedema koden , men den startet ikke å laste ned på xboxn min, hvordan kan jeg få lastet den ned nå når den er umulig å finne på storen osv ? ja jeg har aktivert instant on med purcahse and updates automatisk

Mine blir ikke installert automatisk fordi jeg spilldeler med en kompis, de blir installert hos han istedenfor. Det er bare å gå inn på Spill & Apper (eller hva det heter), gå helt til høyre på spill listen din og installere. Den listen kan ta noen sekunder før den dukker opp.

Lenke til kommentar

 

iZWDAdL.jpg

 

Føffaen så fin. :love:

 

Edit: Ikke min, altså, men dæven den er fin.

Er på utkikk etter en hvit kontroll, men finner det ingen plass lenger på nett.. Er de borte fra markedet ? Etter den bundelen til sunset overdrive er ferdig å selge?
Vet ikke, men kan jo sikkert få customsydd en hvit en fra scuf. Dyrt men...

 

Er spent på når xbox one elite controller kommer. Noen sier starten av oktober, Microsoft selv sier 16. Oktober... Venter spent på forhåndsbestillingen min.

 

Edit: http://cdon.no/spill/xbox_one_special_edition_lunar_white_wireless_controller-34239073?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Xbox+One+Special+Edition+Lunar+White+Wireless+Controller&utm_content=34239073&utm_campaign=prisjakt_no_

 

Her kan du reservere en sånn hvit kontroller.

 

Edit2: ser at Microsoft gikk ut for noen timer siden og den offisielle lanseringsdatoen på elite controller er 27. Oktober... Samme dag som halo 5. Blæ... Må jeg vente enda lenger....

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

 

iZWDAdL.jpg

 

Føffaen så fin. :love:

 

Edit: Ikke min, altså, men dæven den er fin.

Er på utkikk etter en hvit kontroll, men finner det ingen plass lenger på nett.. Er de borte fra markedet ? Etter den bundelen til sunset overdrive er ferdig å selge?
Vet ikke, men kan jo sikkert få customsydd en hvit en fra scuf. Dyrt men...

 

Er spent på når xbox one elite controller kommer. Noen sier starten av oktober, Microsoft selv sier 16. Oktober... Venter spent på forhåndsbestillingen min.

 

Edit: http://cdon.no/spill/xbox_one_special_edition_lunar_white_wireless_controller-34239073?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=Xbox+One+Special+Edition+Lunar+White+Wireless+Controller&utm_content=34239073&utm_campaign=prisjakt_no_

 

Her kan du reservere en sånn hvit kontroller.

 

Edit2: ser at Microsoft gikk ut for noen timer siden og den offisielle lanseringsdatoen på elite controller er 27. Oktober... Samme dag som halo 5. Blæ... Må jeg vente enda lenger....

 

takk for det :)

 

Hadde vært perfekt, hadde ikke det vært for den gullfargen på d-paden

Lenke til kommentar

Du tenker på denne knitringen som kom av en softwarefeil stort sett, eller coil whine det det også ble omtalt som ? Den ble vel utbedret stort sett for lenge siden. Men ellers er det vel varierende hvor stille vidten er fra konsollene. På min nåværende er det litt tilløp til det jeg da kalle kvitring fra viftelagrene :p Men det er så lite sjenerende at jeg ikke  gidder å bry meg lenger. Når PS4 ved siden av er ett treskeverk i forhold så skal det litt til altså hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du tenker på denne knitringen som kom av en softwarefeil stort sett, eller coil whine det det også ble omtalt som ? Den ble vel utbedret stort sett for lenge siden. Men ellers er det vel varierende hvor stille vidten er fra konsollene. På min nåværende er det litt tilløp til det jeg da kalle kvitring fra viftelagrene :p Men det er så lite sjenerende at jeg ikke  gidder å bry meg lenger. Når PS4 ved siden av er ett treskeverk i forhold så skal det litt til altså hehe.

 

Software-oppdateringen reduserte "coil whine", men fjernet den ikke helt. Ellers bråker viften på min 11 måneder gamle Xbox One en god del mer enn den jeg kjøpte på dag én i statene. 

Lenke til kommentar

Ja man blir fort sittende med side-ops altså :p Men nå er det en ny friuke på gang, så regner med å få lagt ned de siste avgjørende timene for å fullføre spillet.

Høres ut som en god plan. Tok en god del av spillet i går, men måtte nesten ta en liten tur backlogen min også. Den er litt for lang nå.

Lenke til kommentar

http://gk4.me/en/xbox-one/2625-fifa-16-xbox-one.html?a_aid=4&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop

 

Ekke det her sykt shady? Ser g2a marketplace gjør det også.

 

Hva er greia, at en konto har kjøpt spillet og så deler du kontoen med andre og selger tilgang? Virker ikke helt bra. Har MS sagt noe om dette er lov?

 

https://www.g2a.com/forza-motorsport-6-xbox-one-account-global.html?mkey=eqi5&utm_source=www.allkeyshop.com&utm_medium=referral&utm_campaign=allkeyshop

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...