Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Regner med at flere her har planer for å skaffe seg Fifa 16. Så lurte på om noen vet om det er muligheter for å bytte om til amrikansk bruker på Xbox One, for å skaffe seg spillet i morgen? Vil det da fungere på en "norsk maskin" om man bytter tilbake innstillingene senere?

Ja

Lenke til kommentar

Norn som vet hvor lang tid Microsoft bruker på å registrere en ny konsoll til preview? Fikk ny konsoll men kunne installere preview appen, stått preview de tre siste dagene. Surt å måtte vente på den nye UI til November fordi jeg kjøpte ny konsoll. Gikk alltid i det gjennom spørsmålene hver gang, gav feedback også.

lurt å vente til november, om du blar deg litt tilbake i tråden så kan du se at det er ganske mange problemer oppført ved nåværende tidspunkt. 

Lenke til kommentar

Jeg synes de dreit seg totalt ut med UI/UX på Xbox One. 360 var bra helt fra starten, stort sett. De rotet seg bort med for mye fokus på apper. Alt er delt opp i hver sin app. Jeg synes det er rart at jeg ikke har sett mye snakk om dette på nettet, egentlig. Snap fungerer heller ikke i praksis i min mening. Ser frem til oppdateringen, da forbedringspotensialet er stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...